Формування маркетингової стратегії підприємства

Loading...
Thumbnail Image

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Abstract

В роботі розвинено підхід до розробки маркетингової стратегії підприємства; запропонована послідовність оцінки ефективності визначених заходів щодо впровадження маркетингової стратегії на підприємстві. На основі фінансово-економічний аналізу, аналізу впливу факторів зовнішнього середовища діяльності підприємства та здійснено формування стратегічних альтернатив та запропоновано розроблену маркетингову стратегію для підприємства, що досліджувалось; здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів щодо впровадження маркетингової стратегії на підприємстві. Дотримуючись плану, представленого в цьому дослідженні, ТОВ «Темп» може реалізувати заходи щодо впровадження запропонованої стратегії розвитку компанії.

Description

Citation

Веретельников, О. Ю. Формування маркетингової стратегії підприємства : кваліфікаційна робота ... бакалавра : 073 Менеджмент / Веретельников Олексій Юрійович. – Харків : ХНАДУ, 2025. – 62 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By