Розробка системи м'якого пуску ДВЗ

Вантажиться...
Ескіз зображення

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Мета роботи - підвищення надійності роботи системи електростартерного пуску двигуна внутрішнього згорання, за рахунок розробки системи м’якого пуску. Об’єкт роботи - зменшення пускових струмів та ударних навантажень в системі електростартерного пуску. Предмет роботи - методи керування електродвигуном стартера. Дипломна робота присвячена вирішенню питань вдосконалення систем пуску двигунів внутрішнього згорання, що є важливим напрямом розвитку автомобільної електроніки. Актуальність теми підтверджується широким розповсюдженням електростартерних систем, проблемою яких є пікові навантаження в першу мить запуску, що шкідливо впливає як на механічні так і на електричні елементи системи пуску та на загальну надійність і експлуатаційні характеристики автомобіля. В роботі проведено аналіз електричних систем пуску, подано систематизований аналітичний огляд як класичних так і сучасних рішень. Проаналізовано вплив ударних навантажень на компоненти пускової системи. Проведено дослідження характеристик двигунів постійного струму з різним типом збудження, що використовується в електростартерах. Досліджено методи плавного пуску електроприводів. Запропонована ідея плавного пуску електростартера, яка полягає в використанні широтно-імпульсної модуляції із зростаючим коефіцієнтом заповнення імпульсу. Проведено експериментальні дослідження впливу запропонованих рішень на пусковий струм електростартера.

Опис

Бібліографічний опис

Лимаренко, С. Р. Розробка системи м'якого пуску ДВЗ : дипломна робота … бакалавра : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Лимаренко Сергій Романович. ‒ Харків : ХНАДУ, 2025. – 64 с.