Складові інтелектуального маркетингового капіталу

Thumbnail Image

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

У сучасних умовах ведення бізнесу підвищується роль інтелектуального маркетингового капіталу в зростанні вартості підприємства. Однак у невеликій кількості наявних науко-вих праць, присвячених цьому питанню, відсутня єдина думка щодо складників інтелекту-ального маркетингового капіталу, не визначені показники чутливості вартості підприєм-ства до факторів, що належать до маркетингового інтелектуального капіталу. Метою статті є аналіз сучасних наукових підходів щодо формування маркетинго-вих активів підприємства, а також визначення факторів, з яких формується маркетин-гове джерело вартості підприємства, та показників їх оцінювання. Базуючись на аналізі наукових досліджень щодо питань інтелектуального капіталу та його складової частини – інтелектуального маркетингового капіталу, у статі надано власне визначення поняття інтелектуального капіталу та його складової частини – інтелектуального маркетингового капіталу. Обґрунтовано склад інтелектуального маркети-нгового капіталу підприємства, до якого належать такі фактори, як лояльність клієнтів, маркетингова стратегія, репутація, маркетингова інформаційна система, бренд. Запро-поновано структуру вказаних факторів, яка містить два рівні. На основі аналізу факто-рів інтелектуального маркетингового капіталу запропоновані показники, які вимірюють чутливість вартості підприємства до кожного з визначених факторів. Отримані в статті результати мають як теоретичне, так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в подальшому розвитку положень, пов’язаних з визначенням факторів впливу на рівень капіталізації підприємства. Практичне застосування наведених у статті положень щодо визначення інтелектуального маркетингового капіталу та показників його оцінки дасть можливість керівникам приймати управлінські рішення щодо підвищення капіталізації підприємств.

Опис

Ключові слова

інтелектуальний маркетинговий капітал, вартість підприємства, лояльність клієнтів, маркетингова стратегія, репутація, маркетингова інформаційна система, бренд, интеллектуальный маркетинговый капитал, стоимость предприятия, лояльность клиентов, маркетинговая стратегия, репутация, маркетинговая информационная система, бренд, intellectual marketing capital, enterprise value, customer loyalty, marketing strategy, reputation, marketing information system, brand

Бібліографічний опис

Кононов, О. I. Складовi iнтелектуального маркетингового капiталу / Кононов О. I. // Економiка трансп. комплексу : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: О. М. Криворучко (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2019. – Вип. 33. – С. 60–69.

Зібрання