Методологічні основи нової університетської педагогіки

Thumbnail Image

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

У статті досліджуються проблеми нової університетської педагогіки як педагогіки діалогу. Авторами аналізується внесок відомого українського філософа В. Г. Табачковського до вітчизняної педагогіки вищої школи, на думку якого, вчитель та вихователь перетворюються з авторитетного суб’єкта, що все знає, на співрозмовника. Рефлексія досвіду діяльності В. Г. Табачковського, який вважав себе не лише філософом та педагогом, але й невід’ємною частиною культурного життя своєї епохи, спрямована на необхідність єдності філософсько-антропологічного, соціально-педагогічного та загальносо-ціологічного підходів.

Опис

Ключові слова

педагогіка, нова педагогіка, педагогіка діалогу, полісутність людини, антропологема, антрополого-педагогічний ідеал, проблематика «зустрічі»., pedagogy, new pedagogy, pedagogy of dialogue, multiple entity of a human being, anthropologem, anthropological-pedagogical ideality, “meeting” problematic, педагогика, новая педагогика, педагогика диалога, полисущность человека, антропологема, антрополого-педагогический идеал, проблематика «встречи»

Бібліографічний опис

Подригало, М. А. Методологічні основи нової університетської педагогіки / Подригало М. А., Сук О. Є., Чаплигін О. К. // Вiсник Харкiвського нацiонального автомобiльно-дорожнього унiверситету : зб. наук. пр. / М-во освiти i науки України, Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т ; редкол.: А. Г. Батракова (гол. ред.) та iн. – Харкiв, 2020. – Вип. 89. – С. 132–138.