Бакалаврські роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3874

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 295
  • Документ
    Порівняльна оцінка якості чистих охолоджувальних рідин легкових автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Уварова, Ганна Ігорівна
    Об`єкт дослідження – якість чистих охолоджувальних рідин представлених на ринку експлуатаційних матеріалів України для використання у системах охолодження автомобільних ДВЗ. Мета роботи – контроль якості чистих охолоджувальних рідин шляхом визначення показників згідно ДСТУ ГОСТ 28084-89. Метод дослідження – лабораторні й теоретичні дослідження із застосуванням апробованих методик, установлених відповідними ДСТУ. В дипломній роботі розроблені питання перевірки якості чистих охолоджувальних рідин представлених на ринку експлуатаційних матеріалів України для використання у системах охолодження автомобільних ДВЗ. Проведено аналіз готових охолоджувальних рідин, методів перевірки їх якості, аналіз ДСТУ і ТУ на ці рідини. Однією з проблем, на сьогоднішній день, є велика кількість антифризів представлених на ринку України, що виготовляються згідно власних ТУ, а їх якість не завжди відповідає вимогам діючого Держстандарту, що в подальшому може нанести шкоду двигунам автомобілів і призвести до скорочення ресурсу агрегатів, їх надійності та довговічності.
  • Документ
    Проект зони діагностування тягових властивостей легкових автомобілів у складі СТО міського типу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Токарев, Іван Сергійович
    Об’єкт дослідження – роликовий стенд для тягових випробувань. Мета роботи – проект СТО з ділянкою тягових властивостей легкових автомобілів. Метод дослідження – теоретичний аналіз взаємодії автомобіля з роликовим стендом при тягових випробуваннях. У дипломному проекті розроблено технологічні інструкції з діагностики, ТО та ремонту ДВЗ автомобіля Skoda Octavia. Представлена класифікації тягових стендів, а також дослідження взаємодії автомобіля зі стендом при тягових випробуваннях, наведені схеми взаємодії коліс автомобіля з стендом.
  • Документ
    Дослідження зміни якості антифризу при експлуатації автомобілів (на прикладі Hyundai Sonata)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Терех, Денис Олександрович
    Об`єкт дослідження – процес зміни якості та електропровідності антифризу під час експлуатації автомобіля. Мета дослідження – контроль якості охолоджувальної рідини при експлуатації автомобіля, що дозволить підвищити достовірність визначення технічного стану рідини. Методи дослідження – аналіз, експериментальні дослідження, методи математичної статистики. В кваліфікаційній роботі розроблені питання перевірки якості антифризу та електропровідність. Проведено аналіз охолоджувальних рідин, методів перевірки електропровідності, аналіз ДСТУ на ці рідини. Однією з проблем, на сьогоднішній день, є відсутність методики, яка б дозволила в короткий термін проводити дослідження якості охолоджувальної рідини, що використовується в системі охолодження автомобіля. Вирішити задачу можна використовуючи методику експрес-оцінки якості антифризу шляхом виміру електропровідності.
  • Документ
    Проєкт міської СТО з розробкою агрегатної дільниці
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Купін, Кирил Володимирович
    У кваліфікаційній роботі розроблено станцію технічного обслуговування з проектуванням агрегатної дільниці. Визначено обсяги робіт на СТО, розраховано число робітників, ділянок, площі необхідних приміщень. Проведено аналіз і вибір обладнання для діагностики, ремонту та обслуговування двигунів легкових автомобілів. Розроблено технологічні інструкції та карта ескізів до них.
  • Документ
    Розробка шинної дільниці на базі існуючого автосервісного центру
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Кравченко, Сергій Ігорович
    Об’єкт дослідження – є процес обслуговування шин і коліс легкового автомобіля. Мета роботи – є розробка шинної дільниці на СТО, що дозволить знизити час на виконання роботи, підвищити продуктивність і якість виконання робіт. Метод дослідження – аналітичні дослідження, співставлення, узагальнення. У ході виконання дипломного проекту було розроблено автотранспортне підприємство для обслуговування легкових автомобілів. Визначені обсяги робіт, розраховане число робітників, дільниць, площі необхідних приміщень. Розроблені технологічні інструкції з перевірки, контролю, Д, ТО шин і коліс автомобіля Ford Focus. Проведений аналіз устаткування й визначені стенди для перевірки шин і коліс легкових автомобілів. Окремо розглянуте питання зношування автомобільних шин і їх впливу на роботу автомобіля.
  • Документ
    Дослідження зміни якості антифризу при експлуатації автомобілів (на прикладі Skoda Octavia А5)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Клещов, Максим Сергійович
    Об'єкт дослідження – процес зміни якості антифризу при експлуатації автомобіля. Мета роботи – дослідження зміни показників якості та електропровідності антифризу, що дозволить підвищити ефективність експлуатації автомобілів оптимізацією строків заміни антифризу. Метод дослідження – лабораторні й експлуатаційні випробування із застосуванням апробованих методик, установлених відповідними ГОСТ і ДСТУ. Розглянуто системи охолодження ДВС. Виконано аналіз існуючих антифризів та їх фізико-хімічних властивостей. Приведені методи визначення якості охолоджуючих рідин та їх класифікації. Приведені значення зміни електропровідності та показників якості антифризів.
  • Документ
    Проект міської СТО з розробкою поста діагностування силових агрегатів легкових автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Зосімов, Марк Владиславович
    Об'єкт дослідження – процес взаємодії автомобіля з роликовим стендом. Мета проекту – спроектувати пост діагностування силових агрегатів легкових автомобілів на базі міської СТО. Метод дослідження – аналітичні дослідження. Задачі проекту: - обґрунтувати доцільність розробки проекту; - розробити програму діагностування автомобіля; - розробити планувальне рішення поста діагностування. В дослідницької частині приводиться дослідження взаємодії автомобіля зі стендом при тягових випробуваннях. Розроблена технологія діагностування автомобіля.
  • Документ
    Розробка ділянки ТО двигунів у складі міської СТО
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Зозуля, Артем Геннадійович
    Об'єкт дослідження – процеси в силовому агрегаті та трансмісії автомобіля. Мета проекту – удосконалити методику діагностування силового агрегату та трансмісії автомобіля за допомогою роликового стенду. Метод дослідження – аналітичні дослідження. Також було запропоновано роликовий стенд для перевірки силового агрегату та трансмісії автомобіля. У дипломному проекті було проведено технологічний розрахунок СТО та розроблено ділянку ТО двигунів.
  • Документ
    Розробка проекту дільниці з ремонту шин і коліс легкових автомобілів у складі міської СТО
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Вороной, Владислав Володимирович
    Мета проекту – підвищити якість обслуговування та знизити трудомісткість ремонту шин і дисків коліс. В процесі проектування проведено технологічний розрахунок з метою організації шиноремонтної ділянки легкових автомобілів. На ділянці запропоновано сучасне обладнання для обслуговування і ремонту шин та дисків коліс. Впровадження цих приладів значно полегшить умови праці автомеханіка з обслуговування та ремонту шин і коліс легкових автомобілів.
  • Документ
    Дослідження інформаційних систем ТО автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Алєйніков, Максим Вікторович
    Об'єкт дослідження – програмно-інформаційний комплекс, що включає блоки формування баз даних за результатами діагностування готівкового рухомого складу АТП, довідкові відомості про автомобілі, трудомісткості всіх операцій ТО і ПР, сигналізатор стану автомобілів і програму оптимізації ТО і ПР. Мета дослідження – мінімізації трудових і матеріальних витрат на проведення технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів. Метод дослідження – аналітичні дослідження динамічної системи ТО і ПР на основі вбудованого діагностування, при якій здійснюється безперервний контроль над технічним станом автомобіля. В дипломній роботі наведено схему технологічного процесу. Проведено аналіз ефективності елементів цільової функції динамічної системи ТО і ТР, а також аналіз результатів розрахунку ефективності впровадження динамічної системи ТО і ПР на автопідприємствах.
  • Документ
    Вплив сумішевого бензина Ае-95 на витрату палива автомобіля Шкода Октавія
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Шевченко, Максим Олександрович
    У дипломній роботі було проведено аналіз альтернативних видів палива. Проаналізовано експлуатаційні фактори, що впливають на витрату палива. Проведено аналіз програм України про використання альтернативних видів палива на автомобільному транспорті. Описано експеримент в лабораторії кафедри ТЕСА зі зміни витрати палива на автомобілях при використанні різних бензинів. Висвітлено питання з охорони праці при проведенні експерименту.
  • Документ
    Проект міської СТО для легкових автомобілів з розробкою ділянки обслуговування ходової частини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Шамрай, Олександр Олександрович
    Об’єкт дослідження – ходова частина легкових автомобілів, зокрема підвіска автомобілів ВАЗ-2115. Мета роботи – проектування ділянки діагностики та технічного обслуговування ходової частини у складі міської станції технічного обслуговування (СТО). Методи дослідження – техніко-економічні розрахунки, аналіз експлуатаційних характеристик обладнання, порівняльний аналіз сучасних засобів діагностики. У рамках кваліфікаційної роботи розроблено проект міської СТО із пропускною здатністю 1000 автомобілів на рік. Проведено розрахунки виробничих площ, кількості постів та персоналу, обґрунтовано вибір обладнання для діагностики підвіски. Зокрема, обрано стенд MAHA MSD 3000 EURO для ефективного тестування стану амортизаторів та інших елементів підвіски. Розроблено технологічні інструкції з обслуговування, діагностики та ремонту ходової частини, а також комплекс заходів з охорони праці у відповідній зоні. Проєкт спрямовано на підвищення якості технічного обслуговування та безпеки дорожнього руху за рахунок точної діагностики технічного стану елементів підвіски.
  • Документ
    Розробка зони діагностування автомобілів категорії М1 у складі міської СТО
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Чечелєв, Руслан Романович
    Об’єкт дослідження – гальмівна система автомобіля. Мета проекту – удосконалити методику діагностування гальмівної системи за допомогою роликового стенду. Методи дослідження – аналітичні дослідження. В дипломному проекті було виконано технологічний розрахунок СТО і розроблено зону діагностування автомобілів категорії М1. Також було запропоновано застосувати роликовий стенд, який призначений для визначення гальмівних та тягово-швидкісних характеристик легкових автомобілів. За допомогою цього стенда можливо більш якісно визначити параметри гальмівної системи всіх легкових автомобілів, включаючи повнопривідні.
  • Документ
    Проєкт поста діагностування та обслуговуванню пневмопідвіски на СТО міського типу
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Філоненко, Артем Геннадійович
    Об'єкт дослідження – підвіска легкового автомобіля. Мета проекту – аналіз будови та роботи пневмопідвіски сучасного легкового автомобіля. У кваліфікаційній роботі виконано технологічний розрахунок, запропонований технологічний процес поста діагностики. Описано будова, конструкція та робота сучасної пневмопідвіскі автомобіля Audi A8. Освітлено питання безпеки життєдіяльності на підприємстві. Виконано техніко-економічний розрахунок доцільності впровадження дільниці по діагностуванню, обслуговуванню й ремонту підвіски автомобілів.
  • Документ
    Дослідження зміни фізико-хімічних властивостей моторної оливи при експлуатації автомобіля «Ford Focus»
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Туркін, Ігор Андрійович
    Об`єкт дослідження – процеси змінювання фізико-хімічних властивостей моторних олив при експлуатації автомобілів. Мета роботи – оцінка властивостей моторної оливи, що дозволяє підвищити ефективність використання автомобілів за рахунок раціонального використання ресурсу моторних олив. Методи дослідження – лабораторні й експлуатаційні випробування із застосуванням апробованих методики, установлених відповідними ТУ і ДСТУ. В кваліфікаційній роботі виконано аналіз методів визначення якості оливи та бракувальних показників, що дозволяють проводити заміну моторної оливи за фактичним станом. Отримані результати зміни густини, температури спалаху у відкритому тиглі та кінематичної в’язкості моторної оливи SAE 5W-30 при експлуатації легкового автомобіля.
  • Документ
    Проект міської станції технічного обслуговування легкових автомобілів з розробкою паливної дільниці
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Маницький, Віталій Юрійович
    Об’єкт дослідження – процес ремонту и технічного обслуговування паливної системи легкових автомобілів. Мета роботи – підвищення якості ремонту и технічного обслуговування паливної системи легкових автомобілів. У дипломному проекті розроблено паливну дільницю в міській СТО легкових автомобілів. Проведено технологічний розрахунок, якій визначає виробничу програму з технологічного обслуговування автомобілів, кількість робітників та площу виробничих приміщень. Обґрунтовано підбір необхідного технологічного обладнання, та обрано стенд для діагностування та обслуговування паливної системи для дільниці, що проектується. Розроблені технологічні інструкції з обслуговування паливної системи двигуна легкових автомобілів. Передбачено заході охорони праці у підрозділу. Проведено техніко-економічний аналіз проекту.
  • Документ
    Проєкт СТО автомобілів з розробкою ділянки діагностування та обслуговування кліматичних установок
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Косой, Євген Сергійович
    Ціль: розробити дільницю міської СТО, яка дозволить зменшити трудомісткість обслуговування і ремонту системи кондиціонування. Предмет: проектування дільниці з обслуговування систем кондиціонування сучасних автомобілів міської СТО. Об’єкт: процес обслуговування системи кондиціонування автомобіля Audi A6 на міській СТО. У даному дипломному проекті зроблено технологічний розрахунок підприємства, переглянуті методи організації та розроблено технологічні інструкції з ТО і ТР, розрахована економічна ефективність підприємства в порівнянні з еталоним. Більш поглиблено розглянуто ділянку з обслуговування кондиціонерів. Запропонований виробничий корпус по ремонту систем кондиціонування, технологічне обладнання для ТО і Р.
  • Документ
    Розробка паливної ділянки в міський СТО
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Загорулько, Даниїл Андрійович
    Об’єкт дослідження – системи впорскування палива сучасних легкових автомобілів. Мета проекту – розробити заходи для більш досконалого діагностування систем впорскування палива сучасних легкових автомобілів шляхом поліпшення технічного обслуговування автомобілів за рахунок застосування сучасного технологічного обладнання. У дипломному проекті виконаний технологічний розрахунок підприємства автомобільного транспорту, пропоноване спеціалізований пост для діагностування, перевірки та ремонту паливних систем. Виконано аналіз будови та принципу роботи сучасної системи впорскування автомобілів. Освітлено питання безпеки життєдіяльності на підприємстві. Виконано техніко-економічну оцінку проектних рішень.
  • Документ
    Проект міської станції технічного обслуговування з розробкою дільниці ТО і Р дизельних паливних систем COMMON RAIL
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Зінченко, Дмитро Віталійович
    Об’єкт дослідження – паливна система. Мета проекту – Удосконалення технологічних процесів технічного обслуговування та ремонту паливних систем дизельних автомобілів на основі раціональних планувальних рішень та застосування сучасного оснащення робочих постів. Метод дослідження – аналітичні дослідження. В дипломному проекті було проведено технологічний розрахунок СТО і розроблена дільниця по ремонту дизельних паливних систем.
  • Документ
    Дослідження інформаційних систем контролю технічного стану вузлів і агрегатів легкових автомобілів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Карпенко, Богдан Віталійович
    Об’єкт дослідження – процес фіксації параметрів зміни технічного стану автомобілів в процесі експлуатації за допомогою інтелектуальної системи оцінювання. Мета – вдосконалення інтелектуальної системи оцінювання параметрів зміни технічного стану автомобілів в процесі експлуатації. Метод дослідження – методи аналізу і математичного моделювання. Також було проведено дослідження системної взаємодії складових компонентів моніторингу транспортного засобу з водієм і бортовим інформаційним комплексом (БІнК). Виконаний аналіз існуючих засобів дистанційного моніторингу технічного стану транспортних засобів. Розроблено методику контролю технічного стану автомобіля на основі бортового інформаційного комплексу ІТS.