Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3874
Переглянути
Нові надходження
Тип документа: Документ , Дослідження тягово-швидкісних властивостей електромобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Гризлов, Дмитро СергійовичМетою роботи є дослідження тягово-швидкісних властивостей електромобілів. Об’єктом дослідження є порівняння тягово-швидкісних властивостей звичайного автомобіля і електромобіля. Предметом дослідження є покращення експлуатаційних властивостей легкових електромобілів. Проведено аналіз історії і розвитку електромобілів у світі і в Україні. Виконано тяговий розрахунок легкового автомобіля сегменту С, який обладнано двигуном внутрішнього згоряння. Виконано моделювання і порівняння динаміки розгону легкового автомобіля сегменту С з двигуном внутрішнього згоряння і електромобіля на його базі з електричним вентильним індукторним реактивнм двигуном. Здійснена розрахункова реалізація математичної моделі електромобіля. Розглянуто особливості технічного обслуговування електромобілів.Тип документа: Документ , Проект поста контролю гальмівної системи легкових автомобілів Hyundai Getz на міській СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Черниш, Владислав РомановичОб’єкт дослідження – процес відновлення технічного стану гальм легкового автомобіля. Мета роботи – забезпечення працездатності гальмівної системи в умовах експлуатації, за рахунок своєчасного діагностування та ремонту гальм. Метод дослідження – емпіричне дослідження, аналіз існуючих систем, порівняння та узагальнена. Запропоновано проект СТО легкових автомобілів марки Hyundai Getz. Проведено технологічний розрахунок СТО. Запропоновано схема генерального плану та виробничого корпусу. Організовано діагностичне відділення для контролю стану гальм. Розроблені технології ремонту елементів гальмівної системи автомобілю. Виконано аналіз роликових стендів, що використовується для оцінки технічного стану гальм. Розроблено технологічні інструкції та карти ескізів ремонту елементів гальм. Розроблені заходи з охорони праці, оцінена ефективність проектних рішень.Тип документа: Документ , Проект поста контролю гальмівної системи легкових автомобілів Hyundai Getz на міській СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Котляр, Сергій МиколайовичОб’єкт дослідження – елементи підвіски легкового автомобіля. Мета роботи – підвищення якості та ефективності технічного обслуговування легкових автомобілів, за рахунок втілення сучасного обладнання та технології з діагностування та ремонту елементів підвіски. Метод дослідження – математичне моделювання виробничої програми та графічне моделювання рішень з планування генплану, виробничого корпуса та зони ТО та Р. У проекті запропоновано проект СТО легкових автомобілів. Організовано зона ТО і ремонту автомобілів. Проведено технологічний розрахунок підприємства, розроблені технології ТО автомобілів, проаналізовано і підібрано технологічне обладнання, розроблені заходи з охорони праці, оцінена ефективність проектних рішень. У проекті розглянуто обладнання для діагностування ходової частини автомобіля, а саме перевірка амортизаторів та підвіски на працездатність. Економічна ефективність технічних рішень забезпечується за рахунок удосконалення системи тв. технології технічного обслуговування.Тип документа: Документ , Порівняльна оцінка експлуатаційних властивостей автомобілів з альтернативними джерелами енергії.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Орел, Віталій СергійовичМетою роботи є порівняльна оцінка експлуатаційних властивостей автомобілів з альтернативними джерелами енергії. Об’єктом дослідження є процес використання енергії автомобілями, що працюють на альтернативному джерелі енергії. Предметом дослідження є розрахунок та порівняння тягово- швидкісних властивостей автомобіля на паливних елементах і електромобіля. В першому розділі виконано аналіз альтернативних видів енергії та їх застосування в транспортних засобах. Розглянуто стан, перспективи розвитку зарядних станцій у світі Україні. В другому розділі виконано розрахунок і порівняння тягово-швидкісних властивостей автомобіля на паливних елементах та електромобіля. В третьому розділі представлена оцінка експлуатаційних властивостей автомобілів на паливних елементах. В четвертому розділі представлені особливості ТО і Р автомобілів з альтернативними джерелами енергії.Тип документа: Документ , Створення технології контролю технічного стану автомобілів в життєвому циклі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Горошко, Роман ВікторовичМетою роботи є удосконалення методу моніторингу технічного стану автомобілів в життєвому циклі. Об'єктом дослідження є процес удосконалення методу моніторингу технічного стану автомобілів в життєвому циклі. Предметом дослідження є перевірка взаємодії системи моніторингу технічного стану автомобілів в умовах інтелектуальних транспортних систем. В першому розділі дипломної роботи кратко розглядаються основні поняття і моделі повного життєвого циклу систем і об’єктів. Представлено опис послідовності всіх фаз і етапів існування об’єктів від задуму та появи («народження») до зникнення («відмирання»). В другому розділі виконано Удосконалення технології контролю технічного стану автомобілів в життєвому цикл. Сформовано основні функціональні можливості віртуального ПАТ з експлуатації автомобільного транспорту «ХНАДУ - ТЕСА». В третьому розділі виконано практичну реалізацію системи керування технічною експлуатацією автомобілів в рамках ITS.Тип документа: Документ , Діагностування ДВЗ гібридного автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бєліков, Ігор ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес визначення робочих характеристик функціональних систем силової установки гібридного автомобіля. Мета дослідження – підвищення ефективності використання гібридних автомобілів за рахунок удосконалення методу діагностування витрат енергоносіїв у різних умовах експлуатації. Метод дослідження – схемотехнічне моделювання електричних систем і комплексів транспортних засобів. Предмет дослідження – методи визначення ефективної роботоздатності силової установки гібридного автомобіля на етапі експлуатації. В дипломній роботі проведено аналіз відмов і несправності, які виникають в ГСУ автомобіля, на основі яких зроблений висновок, якщо проводити додаткові діагностичні операції та заміни запчастин не передбачених заводом виробником при технічному обслуговуванні (ТО), зменшиться ймовірність виходу зі строю автомобіля.Тип документа: Документ , Проект міської СТО легкових автомобілів з розробкою поста контролю ходової частини(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Дзюда, Данило АндрійовичМета роботи – зниження витрат на діагностику. ТО и Р легкових автомобілів. Об’єкт дослідження – ходова частина. Метод дослідження – розрахунково-аналітичний. У дипломному проекті здійснено технологічні розрахунки для оцінки можливості створення поста для діагностики ходової частини легкових автомобілів. Вибрано відповідне діагностичне обладнання. Проведено техніко-економічне обґрунтування запропонованих рішень. Розроблено технологічні інструкції з діагностики систем, які впливають на безпеку руху транспортного засобу.Тип документа: Документ , Методика оцінки технічного стану гібридної силової установки автомобіля Toyota RAV4 XLE Hybrid(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Середа, Вадим ВолодимировичМета роботи: Розробка комплексної методики оцінки технічного стану гібридної силової установки сучасного автомобіля на прикладі Toyota RAV4 XLE Hybrid, з урахуванням специфіки її конструкції, багатокомпонентної структури та взаємодії електромеханічних і електронних підсистем. У дипломній роботі проаналізовано конструкцію гібридної силової установки автомобіля Toyota RAV4 XLE Hybrid, охарактеризовано основні компоненти, зокрема двигуни MG1, MG2, MR, інвертори, високовольтну батарею та систему охолодження. Оцінено вплив експлуатаційних і зовнішніх факторів на надійність роботи електроприводу. Проведено порівняльний аналіз поширених несправностей, вразливостей силової електроніки та специфіку взаємодії блоків керування через CAN-шину. У практичній частині розроблено та структуровано методику діагностики технічного стану з урахуванням динамічних сценаріїв, активних тестів і аналізу PID-параметрів у реальному часі. Включено розрахунок ефективності роботи гібридної системи в EV-режимі та прогноз деградації батареї. Методика випробована на прикладах сервісної діагностики в реальних умовах.Тип документа: Документ , Розробка посту діагностування гальмівної системи легкового автомобіля у складі СТО міського типу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Улескін, Данило АндрійовичОб’єкт дослідження – пост діагностування. Мета роботи – Зниження витрат на ТО та Р легкових автомобілів. Метод дослідження – розрахунково-аналітичний. У кваліфікаційній роботі проведено технологічний розрахунок з метою визначення можливості організації поста діагностування гальмівних систем легкових автомобілів. Виконано підбір діагностичного обладнання. Розроблені технологічні інструкції діагностування гальмівних систем автомобіля.Тип документа: Документ , Розробка діагностичного посту з контролю викидів шкідливих речовин у відпрацьованих газах автомобілів на станції технічного діагностування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Зінченко, Дмитро ВіталійовичОб’єкт дослідження – технологічний процес зміни технічного стану автомобілів за показниками токсичності. Мета роботи – підвищення екологічної безпеки автомобіля за рахунок своєчасного контролю змісту викидів шкідливих речовин у відпрацьованих газах. Методи дослідження – аналітична обробка джерел, систематичне вивчення об'єктів, розгляд об'єкта як системи взаємопов'язаних елементів. В роботі запропоновано технічне рішення проекту станції технічного обслуговування для легкових автомобілів на базі ДЕУ Ланос. Згідно завданню було проведено розрахунки виробничої програмі, відзначено необхідну кількість ремонтних робочих та робочих постів, розрахована площа кожної дільниці та загальну площу виробничого корпусу. В роботі розроблені креслення генерального плану, виробничого корпусу та діагностичної дільниці (зони). Розроблені карти ескізів щодо перевірки екологічних властивостей автомобіля. Розглянуто обладнання для контролю викидів шкідливих речовин. Розроблені заході с охорони праці та проведена оцінка показників ефективності.Тип документа: Документ , Дослідження стабільності гальмівних властивостей автомобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Конарев, Кирил ВасильовичМета роботи - підвищення технічного рівня автомобіля за рахунок удосконалення гальмових властивостей. Об’єкт дослідження - процес гальмування автомобіля. Предмет дослідження - зміна коефіцієнтів тертя в гальмівних механізмах автомобіля. Виконано аналіз нормативних вимог до ефективності гальмування легкових автомобілів різних категорій, розглянуто методи теорії автоматичного управління при дослідженні динаміки гальмування автомобілів. Виконано дослідження процесу гальмування легкового автомобіля. Зроблено оцінку перспективи використання на автомобіля автомобілях різних схем поділу контурів гальмового привода. озглянуто вплив типу гальмового механізму і зміни коефіцієнта тертя на розподіл гальмових сил між осями автомобіля і її стійкість при гальмуванні. Виконано прогнозування припустимого зниження ефективності гальмових механізмів в залежності від часу експлуатації автомобіляТип документа: Документ , Оцінка показників ефективності трансмісії електромобіля.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Козаков, Володимир ВасильовичМетою роботи є оцінка показників ефективності трансмісії електромобіля. Об'єктом дослідження є процес визначення ефективності електричної трансмісії електромобіля. Предметом дослідження є покращення характеристик електричної трансмісії електромобіля. Проведено аналіз загального стану і перспектив розвитку ринку електромобілів і інфраструктури та у світі та в Україні. Обґрунтовані заходи для розвитку електромобілів в Україні. Виконано оцінку показників ефективністі трансмісії електромобіля. Проведений порівняльний аналіз тягових акумуляторних батарей. Удосконалено математичну модель трансмісії електромобіля і обґрунтовано вибір тягової акумуляторної батареї. Розглянуто особливості діагностування тягової акумуляторної батареї електромобіля. Запропоновано удосконалений метод динамічного навантаження для оцінки технічного стану тягової батареї.Тип документа: Документ , Дослідження процесу екстреного гальмування транспортного засобу.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Толстік, Олександр АндрійовичМетою дослідження є покращення якості автотехнічної експертизи за рахунок підвищення точності визначення коефіцієнта зчеплення. Об'єктом дослідження є процес екстреного гальмування транспортного засобу без блокування коліс. Предмет дослідження є зниження похибки визначення коефіцієнта зчеплення при проведенні автотехнічної експертизи. .В роботі проведено аналіз методів визначення коефіцієнта зчеплення коліс транспортного засобу з опорною поверхнею. Розглянуто значення коефіцієнта зчеплення при оцінки дорожньо-транспортної пригоди Запрпоновано підхід до створення моделі визначення коефіцієнта зчеплення при при оцінки дорожньо-транспортної пригодиТип документа: Документ , Проект кузовної зони на станції технічного обслуговування легкових автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Будай, Ілля ОлександровичОб'єкт дослідження – кузов автомобіля. Мета роботи – Підібрати устаткування для ремонту кузова легкового автомобіля. Задачі: переобладнати новим обладнанням кузовну ділянку на СТО; підібрати нове устаткування й починати ремонтувати кузов автомобіля на СТО. В проекті приводиться аналіз кузовного устаткування легкових автомобілів. Пояснюються основні несправності кузова. Аналізуються пошкодження кузова автомобіля. Аналізуються прогресивні методи та обладнання для ремонту кузова. Отримані результати обробляються і дається оцінка технічного стану кузова автомобіля. Результати дипломного проектування можуть використовуватися в подальших дослідженнях автомобіля, при розробці та проектуванні кузовних стендів та для впровадження прогресивних методів ремонту кузова легкових автомобілів.Тип документа: Документ , Дослідження експлуатаційних особливостей електромобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Руденко, Михайло ЮрійовичМета дослідження - оцінка конструктивних і експлуатаційних особливостей легкових електромобілів. Об’єкт дослідження - процес визначення особливостей експлуатаційних властивостей легкових електромобілів. Предмет дослідження - порівняння тягово-динамічних властивостей електромобіля. В результаті виконання дипломної роботи, був виконаний аналіз: конструкцій та експлуатаційних можливостей електромобілів на сучасному автомобільному ринку. Розглянуто структурну схему електромобіля і виконано розрахунок електричного двигуна, тягової акумуляторної батареї і порівняння тягово-динамічних властивостей електромобіля. Виконано розгляд особливості експлуатації і технічного обслуговування електромобілів в Україні.Тип документа: Документ , Удосконалення методу контролю техничного стану легкових автомобілів.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Вольвач, Василь МиколайовичМетою кваліфікаційної роботи є удосконалення методів контролю техничного стану автомобілів. Об’єктом дослідження є розробка інформаційно-комунікаційної технології отримання характеристик параметрів робочих процесів автомобілів. Предметом дослідження є застосування інформаційного аналізу і синтезу складних комп’ютерних систем на транспорті. У першому розділі розглянуто різні методи ідентифікації автомобілів і особливості отримання інформації про характеристики автомобілів. Виконано аналіз інформаційних технологій в процесах дистанційного контролю технічного стану автомобілів, які є основою формування ITS. У другому розділі виконано розробку і формування бортової частини комплексу технічних засобів ITS для дистанційного контролю технічного стану автомобілів і показано приклад організації контролю витрати палива. Удосконалено метод контролю технічного стану автомобілів, а тож показано можливості ITS в процесах моніторингу автомобілів. В третьому розділі представлено реалізацію і результати деяких функціональних можливостей контролю технічного стану автомобілів і обробки інформації в рамках ITS.Тип документа: Документ , Порівняння експлуатаційних властивостей автомобілів з ДВЗ і гібридних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Кожевін, Віталій ОлександровичМетою роботи є дослідження експлуатаційних гібридних автомобілів. Об’єктом є процес оцінки параметрів експлуатаційних властивостей гібридних автомобілів. Предметом дослідження дипломної роботи є гібридні автомобілі. першому розділі дипломної роботи стисло розглядається історія розвитку гібридних автомобілів, положення на світовому ринку і вплив на навколишнє середовище. Були показані загальні положення про гібридні автомобілі та їх конструктивні різновиди. В другому розділі були виконано порівняльну оцінку експлуатаційних властивостей гібридних автомобілів, для чого виконано розрахунки і побудовано графік порівняння потужності та крутного моменту гібридного автомобіля в різних режимах роботи гібридної силової установки. Також виконано порівняння експлуатаційних властивостей гібридного автомобіля з автомобілями, що мають традиційні ДВЗ. В третьому розділі були розглянуто особливості технічного обслуговування гібридних автомобілів, прилади для робот с високовольтною акумуляторною батареєю і обслуговування самої батареї.Тип документа: Документ , Проект поста контролю гальмівної системи легкових автомобілів Hyundai Getz на міській СТО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Ткаченко, Денис ОлеговичОб’єкт дослідження – закономірність зміни технічного стану в період життєвого циклу автомобіля. Мета роботи – відновлення технічного стану дорожньо-транспортних засобів на станціях технічного обслуговування Метод дослідження – математичне моделювання виробничої програмі та графічне моделювання проектних рішень. У проекті запропоновано проект СТО легкових автомобілів. Організована зона ТО та ремонту автомобілів. Проведено технологічний розрахунок підприємства, розроблено технології ТО автомобілів, проаналізовано та підібрано технологічне обладнання, розроблено заходи з охорони праці, оцінено ефективність проектних рішень. У проекті розглянуто стандартне підйомне обладнання та розроблено новий підйомник. Економічна ефективність технічних рішень підвищується з допомогою переведення системи технічного обслуговування систему ОР-Д-УН.Тип документа: Документ , Оцінка паливної економічності гібридних автомобілів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Апанасенко, Олег АнатолійовичМетою дипломної роботи є удосконалення методу визначення витрат енергоносіїв гібридними автомобілями у різних умовах експлуатації. Об'єктом дослідження є процес порівняння витрат енергоносіїв гібридними автомобілями у різних країнах. Предметом дослідження є порівняльне дослідження паливної економічності та вартості експлуатації гібридного автомобіля та аналогічного автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. В першому розділі виконано аналіз розвитку гібридних автомобілів та їх конструктивних схем. Розглянуто принцип побудови гібридних автомобілів, а також його переваги і недоліки. В другому розділі виконано дослідження витрати палива гібридними автомобілями. Удосконалена методика дослідження витрати палива гібридними автомобілями і виконано порівняльний розрахунок паливної економічності гібридних автомобілів під час експлуатації в різних країнах. В третьому розділі розглянуто особливості технічного обслуговування і експлуатації гібридних автомобілів. Представлено прилади і обладнання для діагностування та обслуговування гібридних автомобілів.Тип документа: Документ , Дослідження робочих процесів автомобілів з безступеневими передачами.(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бєсєдін, Віталій ЮрійовичМетою роботи є аналіз існуючих компонованих схем безступеневих трансмісій і порівняння експлуатаційних властивостей автомобілів з різними трансмісіями. Обєктом дослідження є робочі процеси в безступеневих передачах легкових автомобілів. Предметом дослідження є визначення переваг безступеневих трансмісій легкових автомобілів. В першому розділі виконано аналіз конструкцій безступеневих трансмісій їх історія розвитку, а також особливості конструкцій безступінчастих трансмісій. Визначено їх переваги і недоліки у порівнянні з іншими трансмісіями. В другому розділі проведено дослідження тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля з CVT і їх порівняння з звичайними автомобілями, запропонований метод підвищення ККД. В третьому розділі розглянуто особливості технічного обслуговування безступеневих трансмісій легкових автомобілів.