Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3914
Переглянути
Нові надходження
Тип документа: Документ , Підвищення ефективності функціонування логістичної системи постачання кондитерської продукції фабрик Рошен. Частина 2. Удосконалення системи постачання кондитерської продукції ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика Рошен(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бєлінський, Єгор ОлександровичОб'єкт дослідження – логістична системи постачання кондитерської продукції фабрик «Рошен». Мета роботи – підвищення ефективності функціонування логістичної системи постачання кондитерської продукції фабрик «Рошен» за рахунок формування раціональних маршрутів доставки у мережу роздрібної торгівлі. Метод дослідження – аналітичний. Після аналізування літературних та Інтернет-джерел розглянуто методику формування раціональної системи розвезення вантажів та аналіз існуючих підходів до транспортного процесу розвезення товарів. Детальну увагу приділено огляду сервісу Ant-Logistics, за допомогою якого у роботі запропоновано нові раціональні маршрути перевезення вантажів з центрального складу до торгових точок. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розроблений у роботі підхід до раціоналізації маршрутів доставки дозволить підвищити ефективність використання транспортних ресурсів, а також адаптацію до динамічних умов ринку. Передбачається, що підприємство ПрАТ «Кременчуцька кондитерська фабрика Рошен» продовжить функціонування в умовах зростаючої конкуренції на ринку логістичних послуг та транспортного обслуговування.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності функціонування логістичної системи «Iceberg Horeca». Частина 2. Удосконалення системи управління запасами продукції(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Нещерет, Віолета ВолодимирівнаРозглянуто підходи до управління товарними запасами підприємств сегменту HoReCa. Проаналізовано особливості формування запасів продукції та основні систем управління запасами для даного сегменту. В кваліфікаційній роботі представлено методику визначення параметрів системи управління запасами. Проведено визначення параметрів стратегій управління запасами продукції Iceberg Horeca.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності функціонування логістичної системи «Iceberg Horeca». Частина 1. Удосконалення системи постачання споживачів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Тогаєв, Руслан МаксимовичРозглянуто особливості організації системи постачання продукції для підприємств сегменту HoReCa. Проаналізовано особливості організації системи постачання продукції у сегменті В2В та теоретичні засади удосконалення системи постачання споживачів. В кваліфікаційній роботі представлено методику удосконалення системи постачання споживачів. Проведено розробку раціональних маршрутів постачання споживачів компанії Iceberg Horeca.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності системи постачань автомобілями ТОВ «Вайз Лоджистікс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Чевтаєв, Данило ІгоровичОб'єкт дослідження – система постачання вантажів вантажними автомобілями ТОВ «Вайз Лоджистікс». Мета роботи – підвищення ефективності система постачання вантажів вантажними автомобілями ТОВ «Вайз Лоджистікс» за рахунок формування раціональної структури парку вантажних автомобілів. Метод дослідження – аналітичний. Після аналізування літературних та Інтернет-джерел виявлено, що ефективність системи постачань значною мірою залежить від раціональної організації автотранспортних перевезень, вибору типу транспортних засобів, оптимального планування маршрутів, а також використання сучасних інформаційно-аналітичних систем управління логістикою. У роботі запропоновано підхід до оптимізації структури парку вантажних автомобілів ТОВ «Вайз Лоджистікс» на основі аналізу ймовірнісних характеристик транспортного попиту. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розроблений у роботі підхід до до оптимізації структури парку вантажних автомобілів на основі аналізу ймовірнісних характеристик транспортного попиту стане фундаментальним для практичної логістики. З огляду на стабільне розширення клієнтської бази та загальну динаміку ринку логістичних послуг, очікується поступове збільшення кількості замовлень на перевезення, що вимагатиме підвищеної гнучкості та ефективності в управлінні транспортною системою.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності системи доставки експортної продукції на розподільчий центр у Львівській області(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Білалов,Тургут ШахідРозглянуто особливості сучасного стану експортного ринку овочевої продукції в Україні. Проаналізовано теоретичні аспекти організації міжнародних перевезень та особливості доставки овочевої продукції. В кваліфікаційній роботі представлено методику формування раціональної схеми доставки овочевої продукції. Проведено формування раціональної схеми доставки овочевої продукції в експортному напрямку.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності системи доставки вантажів ТОВ «СБ ТРАНС»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Болдовська, Анна ЄвгенівнаУ результаті функціонально-вартісного аналізу було встановлено, що пріоритетними об’єктами для впровадження інноваційних рішень у сфері транспортного обслуговування є такі підприємства, як ТОВ "Вік "Хітлайн" та ПАТ"Науково-виробниче об'єднання "Практика".Розроблений графіків руху транспортних засобів і режиму роботи водіїв в міжнародному сполучені дозволить зменшити випадки надмірного простою у вантажовідправників, вантажоотримувачів та кордоні, враховуючи те що у міжнародних перевезеннях графіки водіїв додатково регламентуються нормами, що гарантують їхню безпеку та збереження здоров’я. Використання контейнерних перевезень є ефективним напрямом удосконалення транспортного процесу, особливо в умовах зростання потреби в оперативних, надійних і гнучких логістичних рішеннях.Тип документа: Документ , Підвищення ефективності організації дорожнього руху на міському перехресті проспект Незалежності та проспект Науки із застосуванням імітаційного моделювання(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Барлет, Михайло ЮрійовичЗапровадження кільцевого руху без світлофорного регулювання скоротило середній час проїзду з 55,5 с до 48,1 с (покращення на 14,29 %) і зменшило середню довжину затору з 20 м до 17 м (приріст ефективності 16,22 %), що в підсумку забезпечує щорічне заощадження приблизно 326 тис. машино-годин і понад 2,6 млн людино-годин пасажирського часу, підтверджуючи економічну доцільність переходу до кільцевої організації руху як способу мінімізації затримок і підвищення пропускної здатності перехрестя.Тип документа: Документ , Оцінка рівня обслуговування населення міста Нікополя громадським транспортом під час воєнного стану(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Соколов, Владислав ДмитровичОднією із значних проблем виконання якісного аналізу ситуації із транспортним обслуговуванням міського населення громадським транспортом є вибір інструментарію аналізу і переліку критеріїв для нього, які дають найбільш повні відповіді на питання, що виникають перед особами, що займаються плануванням роботи транспортної системи. Існуючі методи аналізу стану маршрутних мереж громадського транспорту міст часто вимагають розробки транспортної моделі. В даній кваліфікаційній роботі модель маршрутної мережі м. Нікополя, розроблена у 2015-му і приведена у відповідність до умов функціонування 2018-го року, оновлена до стану роботи маршрутів і обслуговування містян у 2025 році.Тип документа: Документ , Оцінка показників транспортної доступності об'єктів тяжіння для мешканців Подільського району міста Києва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Щербакова, Дар’я ОлександрівнаУ кваліфйікаційній роботі ретельно розглянуте питання транспортної доступності об’єктів тяжіння у Подільському районі м. Києва при пересуваннях індивідуальним і громадським транспортом. Була розроблена комплексна транспортна модель Подільського району в програмі PTV VISUM, яка складається з моделі пропозиції та моделі попиту, завдяки чому надана оцінка дальності пересувань індивідуальним та громадським транспортом до найбільших об’єктів тяжіння на території району, зокрема через побудову ізохрон. Ця інтегрована модель є корисним інструментом для моделювання і аналізу транспортних потоків. Отримані оцінки можуть стати основою для визначення напрямків розвитку транспортної мережі Подільського району, а також розробки заходів щодо покращення сполучення між різними мікрорайонами.Тип документа: Документ , Оцінка ефективності функціонування логістичної системи ТОВ «Полекс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Медвецька, Дар'я ПетрівнаОб’єкт – процес функціонування логістичної системи ТОВ «Полекс». Мета роботи – підвищення ефективності функціонування логістичної системи ТОВ «Полекс». Метод дослідження – натурно-аналітичний. На основі аналізу літературних джерел визначені основні параметри які вливають на ефективність системи управління запасами ТОВ «Полекс». Визначена математична модель за допомогою якою можливо визначати оптимальну партію замовлення продукції з урахуванням тимчасової вартості коштів. Проведено АВС-XYZ-аналіз. За допомогою моделі з урахуванням тимчасової вартості коштів визначено розмір замовлення оптимальних партій для трьох варіантів. Впровадження розробленої методики дозволить отримати економічний ефект 6%. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – використання сформованої економіко-математичної моделі для удосконалення логістичної системи трогових підприємств України.Тип документа: Документ , Дослідження проблем та можливостей залучення водіїв для виконання міжміських і міжнародних перевезень (на прикладі Харківського ТДВ «АТП 16363» та проєкту «Сестри доріг»)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Меренко, Дмитро АнатолійовичБуло проведено дослідження потреб і можливостей залучення водіїв для виконання міжміських і міжнародних перевезень. Метою дослідження був аналіз мотивації та досвіду жінок, які працюють у сфері вантажних перевезень, а також виявлення їхніх потреб і викликів у професії. Було розроблено лендінг-сторінку, присвячену ініціативі «Сестри доріг», яка виконує інформативну функцію: знайомить користувачів із місією та діяльністю організації, презентує результати проведеного соціологічного дослідження та публікацій у ЗМІ, а також містить контактну інформацію для зв’язку з командою проєкту. Також оцінили результати інформаційного забезпечення залучення водіїв для виконання міжміських і міжнародних перевезень. Тож світ без логістики — це світ минулого. Жінки-водійки — єдині, хто може покращити ситуацію. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження: після отримання домену і випуску сайту «Сестри доріг» у вільний доступ підвищиться інформованість цільової аудиторії.Тип документа: Документ , Дослідження параметрів функціонування тролейбусного маршруту № 12 міста Дніпро(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Волосач, Дмитрій МихайловичНадійна робота міського пасажирського транспорту визначається як один із ключових показників якості життя населення в місті. В умовах зростаючого різноманіття запитів населення, що включає в себе різні просторові і годинні характеристики, організація та управління пасажирськими перевезеннями стає складною задачею. Таким чином, виникає необхідність отримання об’єктивної інформації щодо інтенсивності пасажиропотоку, складу пасажиропотоку і особливостей споживання послуг міського пасажирського транспорту. Крім того, важливим є визначення і прогнозування попиту пасажирів на різні типи рухомого складу. Це дає можливість ефективно відповідати на змінні потреби населення, оптимізувати мережу міського пасажирського транспорту, а також розробляти стратегії покращення якості і доступності пасажирських перевезень в місті. Такий підхід сприяє створенню більш ефективних та зручних для громади систем міського транспорту. У першому розділі кваліфікаційної роботи представлені результати аналізу існуючих методів обстеження пасажиропотоків і основних режимів роботи водіїв та транспортних засобів при здійсненні перевезень пасажирів у межах міста. Другий розділ присвячено проведенню оцінку поточного стану тролейбусної маршрутної мережі міста Дніпро та розроблено методику вибіркового обстеження пасажиропотоків. У третьому розділі проаналізовано результати обстеження у робочі та вихідні дні, виявлено динаміку змін інтенсивності пасажиропотоків. У четвертому розділі роботи представлено аналіз структури пасажиропотоків за маршрутами тролейбусної мережі міста Дніпро, що слугує основою для подальших висновків щодо ефективності функціонування окремих напрямків і перспектив удосконалення транспортної системи міста, визначено закономірності розподілу пасажиропотоків між окремими маршрутами та зупиночними пунктами з урахуванням типового навантаження в різні періоди доби. Отримані результати становлять цінну основу для прийняття обґрунтованих рішень у сфері транспортного планування, а також можуть бути використані міськими органами влади, перевізниками та фахівцями з транспортного моделювання для вдосконалення мережі міського електротранспорту.Тип документа: Документ , Дослідження добових коливань пасажиропотоків на громадському транспорті у місті Херсон(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Мунхтулга, МунхжінПрийняття раціональних рішень по плануванню і організації роботи міського громадського транспорту можливе лише за умови наявності достовірної інформації про показники перевезень пасажирів. Серед важливих показників цього виду є інтенсивність пасажиропотоків та закономірності їх зміни протягом доби. Вони є дуже корисними для вирішення багатьох завдань, пов’язаних зі змінами в системі громадського транспорту та дозволяють зрозуміти навантаження на цей вид транспорту і його можливості щодо забезпечення пересувань населення. Основним засобом отримання зазначеної інформації є обстеження пасажиропотоків. В даній кваліфікаційній роботі для їх проведення були обрані табличний та візуальний методи, який забезпечують отримання потрібних результатів, а також додаткової інформації, що є необхідною для прогнозування транспортного попиту у місті.Тип документа: Документ , Визначення часових параметрів доставки вантажів по системі "точно в строк" за маршрутом Болгарія-Україна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Семешенко, Дана ОлександрівнаОб'єкт дослідження – функціонування системи доставки вантажів у напрямку Болгарія – Україна. Мета роботи – визначення часових характеристик функціонування системи доставки вантажів у напрямку Болгарія – Україна з врахуванням ймовірнісного характеру величин. Метод дослідження – аналітичний. Після аналізування літературних та Інтернет-джерел виявлено недостатнє врахування випадкового характеру часових параметрів. Значна частина існуючих моделей не бере до уваги невизначеність та випадкові коливання у тривалості окремих етапів транспортного процесу (митне оформлення, проходження пунктів пропуску, час навантаження/розвантаження, дорожні умови тощо). У роботі запропоновано таку часову модель, яка здатна інтегрувати вплив ймовірнісних елементів транспортного процесу, що дозволить більш точно прогнозувати та управляти термінами доставки вантажів. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – розроблений у роботі підхід до визначення часових параметрів з урахуванням випадкового характеру (через середньоквадратичні відхилення) стане фундаментальним для практичної логістики. Зростаюча конкуренція та підвищення вимог замовників до надійності та передбачуваності поставок вимагатимуть більш складних, але точних інструментів управління часом, а не лише середніми значеннями. Компанії будуть активно впроваджувати інструменти для точного прогнозування ймовірності доставки «точно в строк».Тип документа: Документ , Визначення раціональної системи управління запасами запасних частин на підприємстві(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Литвин, Марія СергіївнаОб’єкт – процес замовлення запчастин на ФОП Тихевич Остап Олегович. Мета роботи – підвищення ефективності функціонування системи управління запасами запчастин. Метод дослідження – натурно-аналітичний. В результаті аналізу існуючої системи поновлення товару на підприємстві визначені недоліки які існують на ФОП Тихевич Остап Олегович. На основі аналізу літературних джерел розроблені заході які спрямовані на підвищення ефективності функціонування системи управління запасами виробничої лінії. Визначено оптимальна система управління запасами. Впровадження запропонованої методики дозволить отримати економічний ефект у розмірі 14122,68 грн. що складає 44 %. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – використання сформованої економіко-математичної моделі для удосконалення логістичної системи трогових підприємств України.Тип документа: Документ , Вибір логістичних посередників підприємства ТОВ «ТД «Калинівка-Преміум»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Івницька, Ярина МихайлівнаМета роботи – раціоналізація логістичної діяльності підприємства за рахунок вибору логістичних посередників з використанням експертних методів. Об’єкт дослідження – логістична система підприємства ТОВ «ТД «Калинівка-Преміум»». Метод дослідження – аналітичний. Після аналізування літературних та Інтернет-джерел виявлено існування двох основних підходів до вибору логістичних посередників: аналітичного, що базується на математичних моделях, та експертного, який спирається на суб'єктивні оцінки фахівців. У роботі запропоновано детальну поетапну методику вибору логістичних посередників, що складається з 11 послідовних кроків. Ця методика охоплює всі етапи від визначення критеріїв та збору початкових даних до розрахунку інтегральних оцінок та прийняття кінцевого рішення. Визначено ключові критерії та показники для оцінки різних типів логістичних посередників, зокрема постачальників (ціна, якість, надійність, термін виконання, репутація, знижки, умови оплати, відповідність стандартам) та перевізників (своєчасність, частота пошкоджень, час транзиту, гнучкість, вартість, ІТ-можливості, репутація, екологічні стандарти тощо). Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – з огляду на тенденції у сфері логістики та управління ланцюгами поставок, існує можливість вибору логістичних посередників, так існують значні можливості для подальшого розвитку та переходу до проактивного управління ризиками у співпраці з логістичними посередниками.Тип документа: Документ , Аналіз пасажиропотоку на міському автобусному маршруті № 18 «Окружна – Центральний ринок» у місті Луцьк(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Сальніков, Ілля ВячеславовичУ кваліфікаційній роботі досліджено організацію пасажирських перевезень на автобусному маршруті № 18 у місті Луцьк. Розглянуто структуру управління міським транспортом, характеристику маршруту, методи збору даних про пасажиропотік та показники якості перевезень. Проведено обстеження пасажиропотоку, оброблено результати спостережень і розраховано ключові показники роботи маршруту. Побудовано епюри завантаження транспорту та розроблено рекомендації щодо оптимізації інтервалів руху й кількості автобусів з метою покращення якості обслуговування пасажирів.Тип документа: Документ , Аналіз параметрів функціонування приміського автобусного маршруту №1592 Пісочин – Харків (АС Холодна Гора)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Чобітько, Олексій ІгоровичУ роботі досліджено особливості функціонування автобусного маршруту №1592. Проаналізовано основні проблеми перевезень, показники якості обслуговування та обрано методи натурного спостереження для подальшого дослідження. Проведено обстеження пасажиропотоку, визначено техніко-експлуатаційні показники маршруту, оцінено рівень наповненості автобусів у різні періоди доби. Запропоновано варіанти оптимізації розкладу руху, інтервалів та кількості рейсів, а також сформовано практичні рекомендації щодо покращення якості транспортного обслуговування.Тип документа: Документ , Актуалізація транспортної моделі громадського транспорту міста Біла Церква(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Задорожний, Олександр СергійовичРозроблена у 2016 році в рамках науково-дослідної роботи кафедри транспортних систем і логістики Харківського національного автомобільно-дорожнього університету модель маршрутної мережі громадського транспорту м. Біла Церква була цілком придатною для виконання розрахунків згідно зі своїм призначенням, але потребує актуалізації до умов функціонування громадського транспорту зазначненого міста у 2025 році. З цією метою були оновлені складові даної транспортної моделі, а саме модель транспортної пропозиції і модель транспортного попиту. Таке оновлення зробило можливою оцінку актуальних показників функціонування системи громадського транспорту м. Біла Церква, за результатами якої було встановлено зменшення пробігу і часу роботи транспортних засобів на маршрутах, збільшення середнього час пересування пасажирів, зменшення середньої відстані пересування та кількості пересадок поряд із підвищенням частки тролейбусних маршрутів у загальному обсязі пасажирських перевезень.Тип документа: Документ , Оптимізація системи управління запасами при обслуговуванні роздрібної торгівельної мережі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2025) Бережний, Богдан СергійовичПроаналізовано поточний стан логістичних процесів складування та доставки товарів до торговельних центрів. Описано постановку задачі дослідження, класифікацію методів і систем управління запасами, а також розглянуто існуючі моделі їх поповнення. Розкрито методику проведення ABC- та XYZ-аналізу для ефективного управління товарною номенклатурою. Наведено результати групування товарів за даними методами. Проведено розрахунок параметрів системи EOQ для позицій категорії А та візуалізовано роботу системи управління запасами з фіксованим розміром замовлення. Запропоновано шляхи оптимізації логістичної системи на основі отриманих результатів.