Формування маркетингової політики в Інтернеті

Thumbnail Image

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Об'єктом дослідження є використання інтернет комунікацій в маркетинговій політиці підприємства. Мета роботи – обгрунтування пропозицій щодо вдосконалення використання підприємствами можливостей глобальної мережі інтернет в маркетинговій діяльності. Методи дослідження - історичний та абстрактно-логічний, економіко-статистичні, табличний, графічний та діаграмний прийоми, системний, ситуаційний, маркетинговий підхід та інші. В дипломній роботі було шляхом підвищення ефективності маркетингової політики підприємства можна запропоновано оптимізацію його комунікативної політики. Web-сайт компанії зазвичай виступає центральним елементом комунікативної політики, що проводиться в Інтернеті. В третій главі пропонується впровадження даної технології в діяльність підприємства і розробляється функціональна структура для майбутнього сайту компанії. У даній роботі для підприємства рекомендований сценарій проведення рекламної кампанії по просуванню сайту, об'єднуючий в собі елементи традиційної реклами, а також баннерной інтернет-реклами. Для підвищення ефективності комунікативної політики рекомендується розвивати таку форму маркетингової діяльності як e-mail – маркетинг. В цілях підвищення маркетингової політики із застосуванням інтернет-технологій на підприємстві запропоновано створити ефективно функціонуючої маркетингової інформаційної системи.

Опис

Ключові слова

маркетинг, комунікативна політика, інтернет, інтернет-реклама, баннерна реклама

Бібліографічний опис

Бороденко, К. А. Формування маркетингової політики в Інтернеті : дипломна робота ... бакалавра : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Бороденко Кристина Андріївна. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 71 с.