Удосконалення маркетингової стратегії підприємства на засадах інноваційно-інвестиційної діяльності
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єкт дослідження – процеси удосконалення маркетингової стратегії
підприємства.
Мета роботи – розвиток науково-теоретичних основ, а також
практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії
підприємства, заснованої на ефективному викорстанні результатів
інноваційно-інвестиційній діяльності.
Метод дослідження – теоретичне узагальнення, комплексний та
системний підхід, метод опитування та експертного оцінювання, матричний
стратегічний аналіз, графічний метод.
На сучасному етапі розвитку України питання вдосконалення
маркетингової діяльності підприємств мають вагоме значення. Зокрема,
особливої уваги заслуговує розробка та впровадження маркетингових
інновацій, спрямованих на покращення реалізації стратегічних
маркетингових процесів, оскільки функціонування підприємства у великій
мірі залежить від ефективності означених напрямів.
Наукова новизна роботи полягає в розвитку теоретико-методичного
підходу щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії
підприємства шляхом розробки механізму її інвестиційного забезпечення в
площині маркетингових інновацій.
Дипломну роботу виконано на замовлення ТОВ «ЕТНА», результати
дослідження впроваджено в господарській діяльності підприємства.
Результати роботи оприлюднено в Збірнику студентських наукових
праць «Економічні перспективи», м. Харків, ХНАДУ, 2021 р.
Опис
Ключові слова
маретингова стратегія, інновації, інвестиції, ефективність, crm-система, організаційна структура
Бібліографічний опис
Супрун, М. С. Удосконалення маркетингової стратегії підприємства на засадах інноваційно-інвестиційної діяльності : дипломна робота ... магістра : 051 Економіка / Супрун Марія Сергіївна. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 117 с.