Впровадження інновацій як захід підвищення конкурентоспроможності підприємства

Thumbnail Image

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємства та вплив на неї інновацій. Мета роботи – розробка заходів щодо впровадження інновацій для підвищення конкурентоспроможності на прикладі СФГ «Командор» та обґрунтування їх економічної ефективності. Методи дослідження – коефіцієнтний метод (показники фінансової стійкості, платоспроможності, ліквідності, ділової активності, рентабельності), факторний, порівняльний аналіз (методи вертикального та горизонтального аналізу), табличний та графічний методи, метод експертних оцінок. У першому розділі відображені теоретичні засади понять «конкурентоспроможність» та «інновації», розглянуті теоретичні підходи до оцінювання та управління конкурентоспроможністю підприємства, місце інновацій в системі управління конкурентоспроможністю підприємства. У другому розділі проведено аналіз інноваційної діяльності СФГ «Командор», зроблено аналіз конкурентоспроможності підприємства та оцінений вплив інновацій на рівень конкурентоспроможності. Третій розділ присвячений розробці методичних рекомендацій по впровадженню інновацій в систему управління конкурентоспроможністю підприємства.

Опис

Ключові слова

конкуренція, конкурентоспроможність, підприємство, інновації, ринкова економіка, оцінка, показники

Бібліографічний опис

Мороз, А. Р. Впровадження інновацій як захід підвищення конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота ... магістра : 051 Економіка / Мороз Анастасія Русланівна. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 101 с.