Впровадження інновацій як захід підвищення конкурентоспроможності підприємства
Дата
2021
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Об’єкт дослідження – конкурентоспроможність підприємства та вплив на
неї інновацій.
Мета роботи – розробка заходів щодо впровадження інновацій для
підвищення конкурентоспроможності на прикладі СФГ «Командор» та
обґрунтування їх економічної ефективності.
Методи дослідження – коефіцієнтний метод (показники фінансової
стійкості, платоспроможності, ліквідності, ділової активності, рентабельності),
факторний, порівняльний аналіз (методи вертикального та горизонтального
аналізу), табличний та графічний методи, метод експертних оцінок.
У першому розділі відображені теоретичні засади понять
«конкурентоспроможність» та «інновації», розглянуті теоретичні підходи до
оцінювання та управління конкурентоспроможністю підприємства, місце
інновацій в системі управління конкурентоспроможністю підприємства. У
другому розділі проведено аналіз інноваційної діяльності СФГ «Командор»,
зроблено аналіз конкурентоспроможності підприємства та оцінений вплив
інновацій на рівень конкурентоспроможності. Третій розділ присвячений
розробці методичних рекомендацій по впровадженню інновацій в систему
управління конкурентоспроможністю підприємства.
Опис
Ключові слова
конкуренція, конкурентоспроможність, підприємство, інновації, ринкова економіка, оцінка, показники
Бібліографічний опис
Мороз, А. Р. Впровадження інновацій як захід підвищення конкурентоспроможності підприємства : дипломна робота ... магістра : 051 Економіка / Мороз Анастасія Русланівна. – Харків : ХНАДУ, 2021. – 101 с.