2017, Випуск 12
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5735
Переглянути
Нові надходження
Документ ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЖУРНАЛ(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017)Документ Система контролю характеристик активних підвісок у складі поста діагностики ходової частини автомобіля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Бороденко, Ю. М.; Бороденко, Ю. Н.; Borodenko, Y.Розглянуто питання, пов'язані з технічною реалізацією ділянки контролю вихідних параметрів активних підвісок на базі поста діагностики ходової частини автомобіля. Запропоновано варіант доукомплектації 3D-стенда розвал/сходження тестером підвіски і системним сканером з компіляцією програмного забезпечення в єдину програму тестування.Документ Розрахунок вихрових струмів в масивному провіднику, що збуджуються прямокутним витком з двома розрізами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Чаплигін, Е. О.; Шиндерук, С. О.; Гаврилова, Т. В.; Лістгартен, В. С.; Чаплыгин, Е. А.; Шиндерук, С. А.; Листгартен, В. С.; Ghaplygin, E.; Shinderuk, S.; Gavrilova, Т.; Listgarten, V.Вирішена тривимірна електродинамічна задача про порушення індукторної системи для магнітно-імпульсної обробки масивних провідників високочастотним полем прямокутного витка з двома поздовжніми розрізами. Отримані вирази для вихрових струмів дозволяють розрахунок і аналіз просторово-часового розподілу сил магнітного тиску з урахуванням неоднорідності збудливого поля.Документ Визначення оптимальних режимів діагностування транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шавкун, В. М.; Мізяк, О. В.; Мизяк, О. В.; Shavkun, V.; Mizyak, O.Розглядаються питання розробки науково обґрунтованих методів організації і режимів діагностування з метою забезпечення експлуатаційної надійності транспортних засобів.Документ Вдосконалення методу відновлення тягових свинцево-кислотних акумуляторів великої ємності(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Данков, В. В.; Панікарський, О. С.; Паникарский, А. С.; Dankov, V.; Panikarski, A.Розглянуті особливості і шляхи удосконалення метода відновлення тягових свинцево-кислотних акумуляторів великої ємності. Описаний приклад відновлення стартерного акумулятора тепловоза.Документ Mетод консолидации виртуальных машин на основе лучевого поиска(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жариков, Э. В.; Сердюк, Е. А.; Жаріков, Е. В.; Сердюк, Є. О.; Zharikov, E. V.; Serdiuk, Y. O.Для решения задачи консолидации виртуальных машин в статье предлагается двухстадийный метод на основе использования локального лучевого поиска. В статье разработаны эвристики первой и второй стадий оптимизации, разработан алгоритм лучевого поиска, разработаны функция оценки и условия окончания работы алгоритма. Для проверки работы метода использованы данные о поступлении задач в кластер Google.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Класс задач маршрутизации, сводимых к задаче коммивояжера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Маций, О. Б.; Matsiy, O.Рассмотрены задачи маршрутизации, сводимые к задаче коммивояжера, которые являются важной частью транспортной логистики и занимают, при поддержке современными информационными технологиями, ключевые позиции в управлении процессами перемещения грузов и пассажиров.Документ Математическое моделирование при измерениях температуры в тепловых двигателях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Симбирский, Г. Д.; Лантрат, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Lantrat, V.Изложена методика математического моделирования разработанного высокотемпературного измерителя температуры рабочего тела транспортных двигателей. Она состоит в использовании математической модели предложенного средства измерения как необходимого и достаточного условия для проведения измерений. При экспериментальной проверке средства измерения использовались алгоритмы цифровой фильтрации, основанные на функциях чувствительности оценок искомых параметров к измерениям этих параметров.Документ Використання асинхронного двигуна, як об’єкта автоматичного керування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Тарасова, В. В.; Суховій, С. А.; Гнатов, А. В.; Аргун, Щ. В.; Суховей, С. А.; Tarasova, V.; Sukhovey, S.; Hnatov, A.; Arhun, Shch.Проведений порівняльний аналіз властивостей асинхронного двигуна (АД), як об’єкту автоматичного керування. Приведений приклад розрахунку критичного ковзання за спрощеною методикою. Приведена структурна схема АД як об’єкта керування. Розглянута розгорнута функціональна схема замкнутої автоматичної системи управління (АСУ) стабілізації напруги асинхронного генератора.Документ Класс задач маршрутизации, сводимых к задаче коммивояжера(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Маций, О. Б.; Matsiy, O.Рассмотрены задачи маршрутизации, сводимые к задаче коммивояжера, которые являются важной частью транспортной логистики и занимают, при поддержке современными информационными технологиями, ключевые позиции в управлении процессами перемещения грузов и пассажиров.Документ Математическое моделирование при измерениях температуры в тепловых двигателях(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Симбирский, Г. Д.; Лантрат, В. К.; Симбірський, Г. Д.; Simbirskiy, G.; Lantrat, VИзложена методика математического моделирования разработанного высокотемпературного измерителя температуры рабочего тела транспортных двигателей. Она состоит в использовании математической модели предложенного средства измерения как необходимого и достаточного условия для проведения измерений. При экспериментальной проверке средства измерения использовались алгоритмы цифровой фильтрации, основанные на функциях чувствительности оценок искомых параметров к измерениям этих параметров.Документ Модель вітроенергетичної установки, як альтернативного джерела енергії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Жила, С. Ю.; Дзюбенко, О. А.; Дзюбенко, А. А.; Zhyla, S.; Dzyubenko, O.У роботі представлена докладна класифікація вітроенергетичних установок в залежності від типу, конструкції і компонування. Представлено устрій вертикальних вітрогенераторів у порівнянні з горизонтальними та розглянуто вертикальний вітрогенератор з сонячними панелями. Запропонована математична модель енергоефективного вітрогенератору.Документ Аналіз та прогнозування часових рядів дінаміки значень досліджуваної величини за допомогою експоненціального згладжування методом брауна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Козачок, Л. М.; Козачок, А. Є.; Козачок, Л. Н.; Козачок, А. Е.; Kozachok, L.; Kozachok, AАналіз, моделювання та прогнозування є найважливішими етапами дослідження статистичних експериментальних даних, згрупованих у часові ряди. Адаптивні моделі рядів, що застосовуються для згладжування їх значень та екстраполяції рівнів ряду у наступні моменти часу, враховують умови, які впливають на параметри моделі під час вимірювання або спостереження даної величини, і тому найбільш достовірно моделюють часовий ряд. У даній статті наведена програмна реалізація методу Брауна побудови адаптивної моделі часового ряду і отримані прогнозні значення досліджуваної величини за побудованою моделлю.Документ Cистемное моделирование влияния вредных факторов среды на человека(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Лисина, О. Ю.; Лісіна, О. Ю.; Lisina, О.В статье рассматривается существующий и новый предлагаемый авторами подход к определению влияния вредных факторов рабочей среды на человека. Предлагается использование системного подхода, учитывающего как суперпозицию влияний вредных факторов на здоровье и трудоспособность работников, так и возможные синергичные отклонения. Предлагается алгоритмическая основа для моделирования рассмотренных процессов.Документ Алгебраические условия устойчивости динамических систем(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Вербицкий, В. И.; Плехов, Д. А.; Вербицький, В. І.; Плєхов, Д. О.; Verbitsky, V.; Plekhov, D.Получен ряд алгебраических условий устойчивости линейных и нелинейных многомерных систем, использующих сжимающие нормы.Документ Проточные аккумуляторы: современные технологии и перспективы развития(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Шеремет, А. В.; Sheremet, A.В работе проанализирована конструкция проточных аккумуляторов и выполнен обзор современных технологических решений. Показано, что хотя разработки проточных аккумуляторов находятся только на начальной стадии, их применение на электромобилях может устранить ограничения при их эксплуатации.Документ Перспективи використання різних видів автомобільного палива(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Аргун, Щ. В.; Круковська, А. В.; Круковская, А. В.; Arhun, Shch.; Krukovskaya, А. V.Розглянуті класичні види палива такі, як бензин, дизпаливо, газ і альтернативні – біодизель, рідкий азот, водень, електрична енергія. Проведений аналіз їх переваг і недоліків показав, що найбільш перспективним видом є електрика, бо вона є більш безпечною, економічною, чистою, особливо при використанні альтернативних джерел електричної енергії (вітру, сонця тощо).Документ Пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Кравцов, М. Н.; Кравцов, М. М.; Kravtsov, M. N.Рассмотрена пожарная опасность электро, гибридов и автомобилей. Приведены характерные причины пожаров. Показаны вероятные места возникновения загораний в этих автомобилях. Предложено производителям транспортных средств установить автоматическую систему обнаружения и тушения огня с целью недопущения людских потерь и материальных убытков.Документ Біотехнічна система безпеки автотранспорту(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Степанов, А. В.; Stepanov, A. V.Стаття присвячена актуальній проблемі, а саме – функціональному стану водія за кермом АТЗ. Автором запропонована мобільна біотехнічна система, яка забезпечує постійний контроль за функціональним станом водія АТЗ у транспортному процесі та забезпечує збереження функціонального стану водія АТЗ на всіх системно-структурних рівнях організму. Автор приходить до висновку, що використання спеціальної мобільної біотехнічної системи є найбільш перспективним і економічно доцільним напрямком наукових досліджень щодо безпеки автотранспорту та дорожнього руху з метою зниження аварійності на дорогах