Базові інструменти просування проектів в є-комерції
Дата
2012
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
У статті зроблена спроба класифікації інструментів просування бренду в рамках проектів
є-коммерції. Як результат виділені основи, що дозволяють підвищити привабливість реалізації проектів розробки традиційних корпоративних сайтів і їх пошук у пошукових системах. Ці можливості особливо актуальні в період економічної кризи, оскільки пропонують більш стабільний результат при менших
витратах.
Опис
Ключові слова
бренд, є-комерція, сайт, інтернет, сервіси маркетингу, brand, e-commerce, site, mathematical modeling, marketing services
Бібліографічний опис
Бредіхін, В. М. Базові інструменти просування проектів в є-комерції / В. М. Бредіхін // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2012. – № 1 (2). – С. 28–30.