Стратегії росту готельного бізнесу. Теорія та практична реалізація на державному рівні
Дата
2017
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Розглядаються проблема розвитку сфери туризму в Україні за рахунок забезпечення розвитку
ринку готельного господарства. У якості однієї з основних проблем відмічаються необхідність підвищення
державної активності в цієї сфері не лише за рахунок законодавчої та виконавчої діяльності. Також піднімається питання необхідності насичення готельного ринку бюджетними засобами розміщення, оскільки розвиток ринку готельного господарства України відбувається з деяким перекосом у бік його насичення готельними підприємствами середньої та вищої цінової категорії. Забезпеченість же бюджетними засобами розміщення залишається по за увагою інвесторів не зважаючи на те, що подібні засоби розміщення здатні стимулювати розвиток туризму за рахунок забезпечення попиту з боку молоді, яка бажає мандрувати, але не має для цього значних фінансових запасів. Також в статі приділяється увага необхідності забезпечення з боку держави гарантованого рівня якості послуг, що можуть надавати бюджетні засоби розміщення. Для вирішення виділених проблем розглянуто стратегії росту бізнесу та наведено приклад їх практичної реалізації готельними підприємствами. Окремо приділено увагу державної діяльності на ринку надання готельних послуг та оцінено їх вплив (на прикладі Республіки Іспанія). На основі аналізу було доведено, що активізація діяльності держави на готельному ринку можлива за рахунок створення мережі бюджетних засобів розміщення у вигляді муніципального
житлово-комунального підприємства „Хостел”. Також наведено обґрунтування того, що діяльність подібної мережі засобів розміщення здатна гарантувати надання якісних послуг, підвисити конкуренцію на готельному ринку у бік його покращення. Автор статті відзначає, що створення муніципального житлово-комунального підприємства „Хостел” здатне посилити всю туристську інфраструктур шляхом залучення до цього відповідних навчальних закладів з підготовки фахівців з готельної справи з послідовним працевлаштуванням, збільшаться податкові відрахування, збільшиться та ін.
Опис
Ключові слова
житлово-комунальне підприємство, хостел, бюджетне розміщення, збалансований готельний ринок, задоволення попиту, housing and utility company, hostel, budgetary tourist accommodations, balanced hospitality market, demand satisfaction
Бібліографічний опис
Рябєв, А. А. Стратегії росту готельного бізнесу. Теорія та практична реалізація на державному рівні / А. А. Рябєв // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва : зб. наук. пр. [Електронний ресурс] / Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. – Харкiв, 2017. – № 1 (16). – С. 54–59.