Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП
Дата
2022
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
В дипломній роботі удосконалені теоретичні положення впровадження
бенчмаркінгу в діяльність АТП. Запропоновано визначення поняття
«бенчмаркінг». Отримало подальший розвиток подання процесу проведення
бенчмаркінгу на АТП з використанням методології функціонального
моделювання IDEF0. Удосконалено методичні засади проведення
бенчмаркінгу в АТП, які, на відміну від існуючих, базуються на оцінці
конкурентів за елементами комплексу маркетингу «7Р», адаптованих до
специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту. Запропоновано
стратегії діяльності підприємства за кожним елементом комплексу маркетингу
«7Р» та відповідні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності
АТП.
Опис
Ключові слова
бенчмаркінг, комплекс маркетингу, конкурентні переваги, конкурентний бенчмаркінг, процесний підхід, стратегія
Бібліографічний опис
Мєзєнцева, Є. В. Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП : дипломна робота ...магістра : 073 Менеджмент / Мєзєнцева Єва В’ячеславівна. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 103 с.