Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП

Thumbnail Image

Дата

2022

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Анотація

В дипломній роботі удосконалені теоретичні положення впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП. Запропоновано визначення поняття «бенчмаркінг». Отримало подальший розвиток подання процесу проведення бенчмаркінгу на АТП з використанням методології функціонального моделювання IDEF0. Удосконалено методичні засади проведення бенчмаркінгу в АТП, які, на відміну від існуючих, базуються на оцінці конкурентів за елементами комплексу маркетингу «7Р», адаптованих до специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту. Запропоновано стратегії діяльності підприємства за кожним елементом комплексу маркетингу «7Р» та відповідні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності АТП.

Опис

Ключові слова

бенчмаркінг, комплекс маркетингу, конкурентні переваги, конкурентний бенчмаркінг, процесний підхід, стратегія

Бібліографічний опис

Мєзєнцева, Є. В. Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП : дипломна робота ...магістра : 073 Менеджмент / Мєзєнцева Єва В’ячеславівна. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 103 с.