Проєктування та розроблення конструктора контенту для навчального програмного забезпечення
Loading...
Date
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Abstract
Використання інформаційних та комп'ютерних технологій вже довгий час має сильний вплив на широкий спектр різних галузей діяльності людини. Галузь навчання також не є винятком. У даній роботі розглядається процес розробки застосунку для створення контенту для навчального програмного забезпечення.
Об’єкт дослідження – процес розробки програмного забезпечення.
Предмет дослідження – конструктор контенту для навчального програмного забезпечення.
Метою роботи є розробка конструктор контенту для навчального програмного забезпечення.
Проведено аналіз популярності використання операційних систем в IT спільноті та на її основі було обрано фреймворк для розробки. Проведено огляд способів зберігання даних та способів їх передачі. Проаналізовано засоби конструювання тестувань. Проведено структуризацію застосування.
Застосовано технологію об'єктно-орієнтованої (C#) розробки застосунку з використанням конструктора WinForm для створення інтерфейсу, реалізовано збереження даних за допомогою бази даних SQLite та їх поширення за допомогою Github.
Проведено функціональне тестування застосунку на основі складених тест-кейсів, що підтверджують відповідність застосунка необхідним вимогам.
Для розробки було використане середовище Visual Studio 2022 для платформи Windows з фреймворком .NET Framework з конструктором інтерфейсу WinForm з використанням об'єктно-орієнтованої мови C#.
Description
Citation
Котенко, Б. О. Проєктування та розроблення конструктора контенту для навчального програмного забезпечення : дипломна робота … магістра : 122 Комп'ютерні науки / Котенко Богдан Олександрович. – Харків : ХНАДУ, 2022. – 135 с.