Випуск 101 Том 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/15454
Переглянути
Перегляд Випуск 101 Том 2 за Автор "Bekish, Iryna Orestivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Взаємозалежність конструктивних і експлуатаційних параметрів фрикційних вузлів гальм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Фідровська, Наталія Миколаївна; Вольченко, Дмитро Олександровч; Кіндрачук, Мирослав Васильович; Бекіш, Ірина Орестівна; Бурава, Олександр Степанович; Ніщук, Віктор Вікторович; Fidrovskaya, Nataliya Mykolaivna; Volchenko, Dmytro Oleksandrovch; Kindrachuk, Myroslav Vasylyovych; Bekish, Iryna Orestivna; Burava, Oleksandr Stepanovych; Nishchuk, Viktor ViktorovychМатеріали статті містять такі питання: конструкція та робота стрічковоколодкового гальма бурової лебідки; взаємозв’язок гальмівного моменту з конструктивними параметрами фрикційних вузлів гальм; аналіз гальмівних моментів, що реалізуються фрикційними вузлами гальм; температурні градієнти й темпи нагрівання та охолодження металевих фрикційних елементів гальм; обговорення результатів. Теоретичні та експериментальні дослідження взаємозв’язку гальмівних моментів, що розвиваються фрикційними вузлами різних видів гальм, з їх конструкційними та експлуатаційними параметрами дали змогу встановити таке. Величини гальмівних моментів, що розвиваються фрикційними вузлами різних видів гальмівних пристроїв, та вплив на них конструктивних параметрів. Зміна градієнтів гальмівних моментів для найбільш навантажених пар тертя стрічково-колодкового гальма бурової лебідки. Величини локальних температурних градієнтів на початку та в кінці гальмування транспортних засобів і бурових лебідок для визначення термічних напружень у металевому фрикційному елементі. Зниження термічного напруження металевих фрикційних елементів стрічковоколодкового гальма: завдяки технологічним рішенням шляхом розроблення методу оптимізації керування спуско-підйомними операціями, що підвищило довговічність фрикційних пар в окремих випадках до 25 %; температурний градієнт за товщиною обода шківа становив без вимушеного охолодження 25 ºС, а в разі охолодження – 15 ºС. Лінійне зношування накладок за умови охолодження та оптимального режиму керування гальмом зменшилось в середньому на 18 %; конструктивні рішення – способом використання ефекту холодження в конструкції металевих фрикційних елементів – дадуть змогу підвищити їх довговічність у деяких випадках до 20 %.