2015, № 4 (11)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6374
Переглянути
Перегляд 2015, № 4 (11) за Автор "Chepak, Aliona"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Культура торговельного підприємства як елемент процесу логістичного консультування(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Огієнко, С. О.; Чепак, А. І.; Ogіienko, Svitlana; Chepak, AlionaОсновні моменти даної статті присвячені такому напрямку діяльності підприємства, як створення його конкурентоспроможності шляхом використання правил і прийомів логістичного консультування. Предметом дослідження виступають підходи щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за допомогою використання логістичного консультування. Метою статті є дослідження теоретичних аспектів та розробка підходів щодо розвитку основних положень логістичного консультування, адаптованих до потреб сучасних торговельних підприємств. В статті наведено визначення логістичного консультування, під яким в першу чергу розуміються послуги саме незалежних консультантів, щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Окремо зазначено, що до складу консультаційних послуг входить вирішення проблем пов’язаних з управлінням персоналом на підприємстві. При цьому виділено, що ефективність даних послуг напряму залежатиме від рівня і сили культури на підприємстві. Однак замало вивчати лише культуру підприємства. Окрему увагу слід приділяти вивченню підході в по формуванню системи управління розвитком культури торговельного підприємства. Зміна управлінської парадигми призвела до того, що виникла потреба в поєднанні елементів управлінської системи в процесі управління культурою підприємства. Відповідно до цього культурі підприємства виділяється окрема роль, так як вона впливає на основні функціональні зони його діяльності, а отже є головним фактором створення його конкурентоспроможності. Позитивний вплив культури на конкурентоспроможність виявляється в зовнішньому і внутрішньому середовищі підприємства через посилення конкурентних позицій і зростання продуктивності праці. Звідси виникають такі поняття як корпоративізм і змагальність, які є складовими чинниками культури підприємства.