2015, № 4 (11)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6374
Переглянути
Перегляд 2015, № 4 (11) за Автор "Cherkas, Pavlo"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Класифікація факторів виникнення кризового стану підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Черкас, П. П.; Лисанова, А. М.; Cherkas, Pavlo; Lysanova, AllaВ статті розглядається причини та фактори виникнення кризового стану різних суб’єктів господарювання, підходи до вивчення даної проблеми в сьогоднішніх умовах, здійснюється аналіз взаємозв’язку умов виникнення кризи та наслідків до яких вона призводить. Приділено увагу проблемі класифікації факторів виникнення кризового стану підприємств. Розглядається поняття кризи підприємства, систематизація класифікації факторів її виникнення та виявлення класифікаційних ознак кризових явищ на підприємстві. В статті зазначено, що основними причинами виникнення кризового стану на підприємстві слід виділяти наступні: недосконалість правового регулювання господарської діяльності, суттєве збільшення цін на енергоносії та комунальні платежі, зниження платоспроможності покупців, втрата господарських зв’язків з ринками закупівлі та збуту. Завданням даного дослідження є вивчення підходів до класифікації факторів виникнення кризового стану суб’єктів господарювання. Для того щоб, найбільш ефективно та точно визначити кризові фактори, потрібно розуміти саме поняття кризи підприємства, її можна визначити як нестандартну ситуацію, що порушує цілісність мікроекономічної системи підприємства та має неоднозначний наслідки для нього, з одного боку це погіршення фінансових показників, спад виробництва, втрата конкурентних позицій, збільшення заборгованості та збитків, а з іншого боку–це можливість оздоровлення підприємства, пошук нових шляхів розвитку та нарощування темпів виробництва і збільшення впливу на конкурентів та розширення ринків збуту. Для недопущення таких ситуації, менеджмент підприємства повинен мати чітку стратегію у напрямку контролю та аналізу умов господарювання, щодо недопущення можливих кризових ситуацій, які несуть загрозу нормальному функціонуванню суб’єктів господарювання.