2015, № 4 (11)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6374
Переглянути
Перегляд 2015, № 4 (11) за Автор "Gorova, Kseniia"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Тенденції розвитку рекламного ринку україни(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Горова, К. О.; Кіпоренко, О. В.; Gorova, Kseniia; Kiporenko, OlegВідстеження тенденцій розвитку рекламного ринку України на сьогодні є актуальним завданням, оскільки підприємства для успішного просування своєї продукції на ринку мають використоввати найефективніші засоби реклами. Предметом статті є рекламний ринок України та обсяги надання рекламних послуг. Метою статті є визначення сучасних засобів реклами та основних тенденцій рекламного ринку України. В статті проведено аналіз досліджень українських вчених щодо розвитку рекламного ринку України у відповідності до світових тенденцій, формування ринку окремих засобів реклами, таких як Інтернет- реклама, друкована реклама, соціальна реклама тощо. Авторами визначено основні функції реклами - інформаційну, переконлюючу, нагадувальну, а також основні сучасні види реклами- друковану рекламу, аудіовізуальну рекламу, телевізійну рекламу, out door рекламу, in door рекламу, транспортну рекламу, Інтернет-рекламу. В статті проведено аналіз структури світового ринку реклами та визначено, що найбільшу його частку займають країни Північної Америки та Західної Європи. Частка ринку країн Центральної та Східної Європи, до яких відноситься й Україна, складає 6 %. Аналіз рекламного ринку України показав, що у 2014 році його обсяги дещо скоротилися на фоні політичної та економічної нестабільності в країні. Проте, вже у 2016 році очікується зростання ринку на 11 %. На даний момент найбільш перспективним напрямом є Інтернет-реклама. Її питома вага складе у 2016 році 27% у загальному обсягу рекламного ринку, до того ж цей вид реклами має найбільші показники приросту- 11,35% у 2015 році та 16,56 % у прогнозному 2016 році.