2020, № 2 (25)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6835
Переглянути
Перегляд 2020, № 2 (25) за Автор "Kovalova, Tetiana Volodimipovna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Ескроу-рахунки: облікові аспекти(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Ковальова, Тетяна Володимирівна; Ковалева, Татьяна Владимировна; Kovalova, Tetiana VolodimipovnaМетою дослідження є висвітлення процесу обліку на рахунках тимчасового зберігання (екскоу-рахунках). Методика дослідження: для досягнення поставленої мети у роботі були використані загальнонаукові і спеціальні методи і прийоми дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу; системного і комплексного підходу; абстрактно-логічний. Через новизну цього інституту для українських банків та підприємств, слід зважено використовувати механізм ескроу-рахунка – на практиці можливі труднощі з його використанням, особливо в обліковому аспекті. Результати дослідження: результатом наукової роботи є теоретичне узагальнення і практичні рекомендації щодо обліку на рахунках-екускору. Бухгалтерський облік операцій з ескроу-рахунків має ряд відмінностей від бухгалтерського обліку операцій зі звичайними банківськими рахунками. Дослідження точок зору науковців дали можливість висловити свою точку зору на це питання і запропонувати варіанти вирішення проблемних моментів щодо обліку на рахунках-екскроу. ей вид рахунка є ефективним механізмом ризик-менеджменту і дає змогу досягти балансу інтересів сторін за допомогою організації розрахунків. Наукова новизна: полягає в комплексному дослідженні проблем, пов’язаних з обліком на рахунках екскроу. Запропоновано вести облік з використанням аналітичних рахунків та позабалансових, наведена система кореспонденції рахунків у депонента (власника рахунку). Практична значущість полягає в тому, що, за відсутності нормативного врегулювання з питань обліку на рахунках екскроу, вказані у роботі пропозиції дадуть змогу практикам покращити стан їх обліку.