2023
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/19722
Переглянути
Перегляд 2023 за Автор "Абрамов, Дмитрій Володимирович"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Малогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Богомолов, Віктор Олександрович; Дубінін, Євген Олександрович; Кайдалов, Руслан Олегович; Клец, Дмитро Михайлович; Молодан, Андрій Олександрович; Нікорчук, Андрій Іванович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергійович; Черніков, Олександр ВікторовичМалогабаритний колісний транспортний засіб з переднім поворотним мостом, що підвішений балансирно, у якого вертикальна вісь повороту в площині дороги і горизонтальна вісь повороту відносно поздовжньої осі машини проходять через середину балки переднього поворотного мосту, посередині між передніми ведучими колесами, з встановленими на них моторами. На вертикальному валу, пов'язаному з переднім поворотним мостом, встановлено підпружинений важіль. Вісь пружини співпадає з поздовжньою віссю малогабаритного колісного транспортного засобу.Документ Мобільна машина з інерційним рушієм(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим В'ячеславович; Клец, Дмитро Михайлович; Побережний, Андрій Анатолійович; Подригало, Михайло Абович; Холодов, Михайло ПавловичМобільна машина з інерційним рушієм містить колісне шасі, на якому встановлений електродвигун, вал якого кінематично пов'язаний з інерційними масами, що обертаються з рівними, але протилежно спрямованими кутовими швидкостями в площині дороги, встановленими на коромислах, що здійснюють коливальний рух в передній горизонтальній півплощині мобільної машини. При цьому коромисла пов'язані з основним двостороннім кулачком, встановленим на валу електродвигуна.Документ Система керування відключенням циліндрів з урахуванням потужності двигуна(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Дубінін, Євген Олександрович; Клец, Дмитро Михайлович; Молодан, Андрій Олександрович; Подригало, Михайло Абович; Полтавський, Микола Володимирович; Полянський, Олександр Сергійович; Пушкаренко, Олег ЮрійовичСистема керування відключенням циліндрів з урахуванням потужності двигуна складається з паливного бака, паливного насоса високого тиску, форсунок впорскування палива у циліндри дизельного двигуна, ліній високого тиску палива, ліній зливання палива, електромагнітних клапанів перепускання палива в лінію зливання, електронного блока керування, датчиків лінійних прискорень і швидкості та контролера потужності двигуна. При цьому застосовано вдосконалений блок керування, пов’язаний з контролером потужності двигуна, причому блок керування виконано з можливістю подання команди електромагнітним клапанам відключити відповідну кількість циліндрів залежно від сигналів датчиків контролера потужності двигуна та швидкості руху колісної машини.Документ Спосіб вимірювання параметрів руху автотранспортних засобів на повороті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Дубінін, Євген Олександрович; Закапко, Олександр Григорович; Клец, Дмитро Михайлович; Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергійович; Шеїн, Віталій СергійовичСпосіб вимірювання параметрів руху автотранспортних засобів на повороті включає вимірювання лінійних прискорень у поздовжній і поперечній площинах. При цьому за сигналом давача лінійного прискорення у поздовжній площині визначають лінійну швидкість і, одночасно, за лінійною швидкістю автотранспортного засобу і сигналом давача у поперечній площині, вимірюють радіус повороту, кутову швидкість і кутове прискорення у площині дороги.Документ Спосіб управління гальмівними механізмами транспортних засобів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим Вячеславович; Подригало, Михайло Абович; Решетніков, Євген Борисович; Холодов, Михайло ПавловичСпосіб управління гальмівними механізмами транспортних засобів полягає в зміні відношення гальмівних моментів на передніх колесах по відношенню до гальмівних моментів на задніх колесах в залежності від сповільнення транспортного засобу. За сигналом давача сповільнення здійснюють за допомогою блоку керування послідовне включення в роботу та відключення окремих робочих гальмівних циліндрів передніх і задніх багато поршневих дискових гальм за законами, що забезпечують стійкість транспортних засобів при службових та екстрених гальмуваннях.Документ Інерцоїд(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Абрамов, Дмитрій Володимирович; Байцур, Максим В'ячеславович; Клец, Дмитро Михайлович; Подригало, Михайло Абович; Холодов, Михайло ПавловичІнерцоїд містить колісне шасі, на якому встановлений електродвигун, вал якого кінематично пов'язаний з інерційними масами, що обертаються з рівними, але протилежно спрямованими кутовими швидкостями в площині дороги. Інерційні маси встановлені на коромислах, що здійснюють коливання в передній горизонтальній півплощині інерцоїда, при цьому коромисла через шатуни пов'язані кожен зі своїм основним кривошипом, які встановлені на валах, кінематично пов'язаних з валом електродвигуна.