2012, № 2 (3)
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6077
Переглянути
Перегляд 2012, № 2 (3) за Автор "Швець, Н. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення процесу прийняття рішень щодо застосування аутсорсингу ремонтно-технічного обслуговування на промислових підприємствах(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Швець, Н. В.В статті розкриваються результати дослідження маловивченого напрямку застосування аутсорсингу – ремонтно-технічне обслуговування виробничого устаткування на промислових підприємствах. Мета статті полягає в розробці процедури прийняття рішення щодо використання аутсорсингових відносин в сфері ремонтно-технічного обслуговування. Теоретичною та методологічною основою дослідження стали праці вітчизняних і зарубіжних учених-економістів у галузі теорії та практики економіки, управління підприємством. У процесі дослідження було виконано аналіз та узагальнення теоретичних джерел і наукової літератури, використовувались методи статистичного, економічного аналізу, синтезу та математичного моделювання. В роботі приділяється увага аутсорсингу, як одній з формі управління бізнесом, що дозволяє підприємству адаптуватися до змін зовнішнього середовища, забезпечуючи при цьому певний рівень конкурентних переваг. На основі результатів детального аналізу процесу взаємовідносин між підприємствомзамовником і підрядниками, формування кошторисної вартості ремонтних робіт та ґрунтуючись на теоретичних основах прийняття управлінських рішень була розроблена математична оптимізаційна мо- 10 дель обґрунтування рішення застосування аутсорсингу, яка дозволяє в певних умовах визначити оптимальний розподіл ремонтних робіт між власним ремонтним персоналом підприємства та підрядниками. Застосування запропонованої моделі на практиці показало, що обґрунтований перерозподіл обсягів ремонтних робіт між робітниками ремонтно-механічного цеху та підрядними організаціями дозволяє підприємству знизити вартість таких робіт та оптимально завантажити власний ремонтний персонал. Розроблена оптимізаційна модель може бути використана з метою мінімізації ремонтних витрат на промислових підприємствах різних галузей, які мають в своєї виробничій структурі ремонтне господарство та розглядають доцільність використання аутсорсингу ремонтно-технічного обслуговування.