2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Автор "Баранова, Валентина Олегiвна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Система повороту i стабiлiзацiї головного свiтла наземного транспортного засобу у горизонтальнiй площинi з нейроконтролером(2017-01-10) Нiконович, Олег Якович; Баранова, Валентина ОлегiвнаСистема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у горизонтальній площині з нейроконтролером, що складається з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості, які передають напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елементу з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлений транспортний портал, який разом з датчиками кута повороту рульового колеса та швидкості утворює кут повороту, нейроконтролер, який приймає сигнали з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості та транспортного порталу, який виконує функції електронного блока керування та AFS-контролера, а також зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму повороту оптичного елемента у горизонтальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості та транспортного порталу.Документ Система повороту i стабiлiзацiї головного свiтла транспортного засобу у вертикальнiй площинi з нейроконтролером(2017-01-10) Баранова, Валентина ОлегiвнаСистема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у вертикальній площині з нейроконтролером, що складається з датчика нахилу кузова, який передає напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлюється транспортний портал, який, разом з датчиком нахилу кузова, утворює кут повороту, нейроконтролер, який приймає сигнали з датчика нахилу кузова та транспортного порталу, і виконує функції електронного блока керування та AFS-контролера, а також зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчика кута повороту механізму повороту оптичного елемента у вертикальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів отриманих від датчика нахилу кузова та транспортного порталу.Документ Схема повороту i стабiлiзацiї головного свiтла наземного транспортного засобу у горизонтальнiй площинi(2017-01-10) Нiконов, Олег Якович; Баранова, Валентина ОлегiвнаСхема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у горизонтальній площині, що складається з датчиків кута повороту рульового колеса та швидкості, які передають напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в неї додатково встановлено транспортний портал, який, разом з датчиками кута повороту рульового колеса та швидкості, утворює кут повороту та зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму повороту оптичного елемента у горизонтальній площині, які надають інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчиків кута повороту рульового колеса і швидкості та транспортного порталу.Документ Схема повороту i стабiлiзацiї головного свiтла транспортного засобу у вертикальнiй площинi(2017-02-27) Баранова, Валентина ОлегiвнаСхема повороту і стабілізації головного світла наземного транспортного засобу у вертикальній площині, що складається з датчика нахилу кузова, який передає напругу кута до AFS-контролера через електронний блок керування, на виході якого виникає напруга керування, яка подається до електродвигуна, що діє на механізм повороту оптичного елемента з установленим в ньому оптичним елементом, яка відрізняється тим, що в схему додатково встановлюють транспортний портал, який, разом з датчиком нахилу кузова, утворює кут повороту та зворотні зв'язки по датчику кутової швидкості, датчику кута повороту механізму, повороту оптичного елемента у вертикальній площині, які відновлюють інформацію про поворот кута шляхом корегування кутів, отриманих від датчика нахилу кузова та транспортного порталу.