2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Богомолов, Вiктор Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Електропневматичний пiдсилювач привода зчеплення автотранспортного засобу(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаЕлектропневматична система керування зчепленням транспортного засобу містить електронний блок керування, силовий циліндр вмикання/вимикання зчеплення, датчик положення, який фіксує сигнал переміщення поршня в циліндрі вмикання/вимикання зчеплення та передає його до електронного блока керування, електропневматичні клапани керування тиском у циліндрі вмикання/вимикання зчеплення, які керуються електронним блоком, педаль з датчиком положення, сигнал від якого передається до електронного блока керування. Циліндр пов'язаний через зворотний клапан з генератором тиску, в якому встановлено піропатрон.Документ Пристрiй компенсацiї хода штока в гiдропневматичному пiдсилювачi зчеплення(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаГідропневматичний підсилювач зчеплення у своєму складі має гідропневматичні порожнини з гідравлічним та пневматичним поршнями, які реагують на клапан регулювання, а під час зносу фрикційних накладок зчеплення здатні компенсувати цей знос за рахунок спеціального компенсуючого пристрою. Спеціальний компенсуючий пристрій розташовано в поршні гідравлічної порожнини і містить зворотний підпружинений клапан.Документ Спосiб формування керуючого впливу на електропневматичний апарат пiд час керування зчеплення(2018) Богомолов, Вiктор Олександрович; Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Михалевич, Микола Григорович; Клименко, Валерiй Iванович; Ярита, Олександр Олександрович; Савченко, Євген Лукич; Рябуха, Юлiя ОлександрiвнаCпосіб формування керуючого впливу на обмотку електропневматичного клапана складається з подачі серії імпульсів та пауз, тривалість яких пропорційна швидкості переміщення педалі керування зчепленням. Тривалість першого імпульсу та паузи серії пропорційна положенню педалі керування зчепленням та відмінна від тривалості інших імпульсів та пауз серії.