2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Автор "Воронков, Олександр Iванович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Удовик, Тарас Олександрович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу містить двигуни, які використовують різні джерела енергії двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун, виконана з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалонів через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано як планетарний механізм, один вал якого пов'язаний з двигуном внутрішнього згоряння, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу та автономним компресором. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії: теплову енергію - в режимі двигуна внутрішнього згоряння, і енергію стиснутого повітря як пневмодвигун, причому двигун працює по черзі. При роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи охолодження йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2018) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем Олександрович; Колеснiкова, Тетяна МиколаївнаКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння і пневмодвигун. Використовується один двигун, працюючий по черзі за різними фізичними принципами, який використовує різні джерела енергії, теплову енергію в режимі двигуна внутрішнього згоряння і енергію стиснутого повітря, як пневмодвигун. Причому двигун працює по черзі, при роботі комбінованої силової установки в режимі теплового двигуна теплова енергія системи змащення йде на підігрівання теплового акумулятора, в якому вона накопичується і зберігається деякий час. При роботі комбінованої силової установки в режимі пневмодвигуна теплова енергія, накопичена в теплоакумуляторі, використовується для підігрівання стиснутого повітря та підвищення його енергетичної активності, перш ніж останнє надійде до пневмодвигуна. Двигун механічно пов'язаний з найбільш простим механізмом трансмісії, що передає крутний момент на колеса та автономний компресор, призначений для поповнення запасів стиснутого повітря в пневмобалонах.Документ Спосiб роботи поршневого теплового двигуна(2018) Дяченко, Василь Григорович; Лiньков, Олег Юрiйович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Назаров, Артем ОлександровичСпосіб роботи поршневого теплового двигуна, в якому процес згоряння палива здійснюють у зовнішній камері згоряння, що з'єднана каналами та впускними клапанами з робочими циліндрами, причому максимальний тиск продуктів згоряння палива в зовнішній камері згоряння підтримують на рівні 3-5 МПа за рахунок кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру згоряння, та тривалості відкриття впускних клапанів робочих циліндрів, за допомогою клапанів з електромагнітним приводом, які відкривають за 5-10 градусів оберту колінчатого вала до верхньої мертвої точки поршнів робочих циліндрів, а закривають залежно від режиму роботи двигуна за 5-40 градусів оберту колінчатого вала за верхньою мертвою точкою поршнів робочих циліндрів, зменшення коливань тиску продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння протягом циклу (одного оберту колінчатого вала) досягають за допомогою ресивера для стиснутого повітря, установленого між циліндром для стискування повітря і зовнішньою камерою згоряння, причому максимальну температуру продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння підтримують не вище 1500 K шляхом зміни кількості палива, що впорскується в зовнішню камеру згоряння, при переміщенні поршнів в робочих циліндрах від нижньої мертвої точки до верхньої мертвої точки протягом 80-120 градусів оберту колінчатого вала здійснюють видалення продуктів згоряння із робочих циліндрів через випускні клапани, а після їх закриття протягом 60-100 градусів оберту колінчатого вала здійснюють стиснення продуктів згоряння, що залишилися в надпоршневих порожнинах робочих циліндрів, причому зменшення коливання тиску продуктів згоряння в зовнішній камері згоряння протягом циклу (одного оберту колінчатого вала) досягають за допомогою додаткового ресивера для згладжування пульсацій стиснутої горючої суміші, установленого між впускними клапанами та каналами зовнішньої камери згоряння, які допомагають здійснювати рівномірне перетікання горючої суміші, причому продукти згоряння, що надходять до додаткового ресивера для згладжування пульсацій стиснутої горючої суміші через з'єднуючі канали з робочими циліндрами, сповільнюють коливання тиску горючої суміші від робочих циліндрів до камери згоряння та не заважають рівномірному згорянню палива у камері згоряння.