2002
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1582
Переглянути
Перегляд 2002 за Автор "Клименко, Валерiй Iванович"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвного приводу(2002) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гальмівного приводу, в якому корпусні деталі і деталі сполучення утворюють дві камери, розділені поршнями з діафрагмами на вакуумні і повітряні порожнини, який відрізняється тим, що корпусні і базові деталі виконані уніфікованими для всіх типів вакуумних підсилювачів, а повітряні порожнини сполучені гнучким каналом.Документ Гальмiвний кран пневматичної гальмiвної системи, об'єднаний з регулятором гальмiвних сил(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Сопко, Олександр ДмитровичГальмівний кран пневматичної гальмівної системи, об'єднаний з регулятором гальмівних сил, що містить робочі секції зв'язані з гальмівною педаллю через привід, який відрізняється тим, що привід виконаний у вигляді кулачка, з можливістю переміщення уздовж важеля керування робочими вертикально розташованими секціями і голономно зв'язаного з поршнем регулятора гальмівних сил, камера якого пневматично зв'язана з підвіскою з одного боку і підпружиненим поршнем, розташованим на валу разом з кулачком - з іншого.Документ Двосекцiйний гальмiвний кран(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичДвосекційний гальмівний кран, який містить двоплечий важіль, з розташованими на ньому двома секціями, кожна з яких виконана у вигляді слідкуючого поршня, механічно зв'язаного з клапаном, який відрізняється тим, що клапан виконаний повністю розвантаженим, а його пружина має зусилля попереднього стиску, при якому вона самостійно забезпечує герметичність клапана, і розташованого під нею пакета регулювальних шайб.Документ Клапан апарата пневматичного гальмiвного приводу транспортного засобу(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичКлапан із плаваючою робочою поверхнею, що включає рухомо-ущільнений стрижень з опорною поверхнею випускного клапана, ущільнювальну манжету впускного клапана, який відрізняється тим, що ущільнювальна манжета оснащена плаваючим кільцем і встановлена усередині посадкового місця з можливістю деформації верхньої і нижньої частин манжети під дією зусилля притискання.Документ Пневмогiдравлiчний привiд керування зчепленням транспортного засобу(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Логвiнов, Валерій Павлович; Грищенко, Сергiй ВолодимировичПневмогідравлічний привід керування зчепленням транспортного засобу, що містить педаль зчеплення, головний циліндр, ресивер, пневмогідравлічний підсилювач і трубопроводи пневмо- та гідросистем, який відрізняється тим, що головний циліндр виконано двосекційним.Документ Привiдний пристрiй трьохсекцiйного гальмiвного крана(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичПривідний пристрій трисекційного гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля та три з'єднані важелем секції керування гальмами тягача і причепа, який відрізняється тим, що секції рядно розташовані на двоплечому важелі та механічно зв'язані з вузлом передачі зусилля і слідкуючими поршнями кожної секції через тарілки, шайби, регулюючі їх розмірний ланцюг, і пружини, причому пристрій передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних натискного пристрою, штока й штовхача.Документ Спосiб антиблокувального керування гальмуванням автомобiля(2002) Богатиренко, Костянтин Іванович; Клименко, Валерiй Iванович; Левтеров, Андрiй Iванович; Нечитайло, Юлія АнатоліївнаСпосіб антиблокувального керування гальмуванням автомобіля, при якому на робочому органі створюють зусилля, менше за величиною, ніж зусилля, яке призводить до блокування колеса, який відрізняється тим, що екстремальне автоматичне керування гальмуванням автомобіля здійснюють шляхом вимірювання тангенційної складової сили тертя колеса і гальмової колодки при розгальмовуванні колеса в точці фактичного максимуму сили зчеплення колеса з дорогою.