2016, № 4 (15), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6545
Переглянути
Перегляд 2016, № 4 (15), т. 2 за Автор "Ponomarenko, Olena"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розробка системи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Горовий, Д. А.; Горова, К. О.; Пономаренко, О. І.; Gorovyi, Dmytro; Gorova, Kseniia; Ponomarenko, OlenaУ статті розглянуті основні проблеми та перспективи залучення зарубіжних інвестицій для торгової фірми в умовах глобалізації. Проаналізовано статистичні данні, які відображають динаміку іноземних інвестицій. Визначено особливості залучення інвестицій саме торговельною фірмою. Об'єктом дослідження є системи залучення зарубіжних інвестицій на торговельне підприємство в умовах глобалізації. Предметом дослідження є розробка раціональних систем для залучення зарубіжних інвестицій на підприємство. Методичними засобами дослідження є аналіз, системний підхід, систематизація та узагальнення. В основу даного наукового дослідження входять економічні праці вітчизняних та закордонних авторів. Залучення іноземних інвестицій в Україні розглянуто на прикладі торгової фірми «Ашан». В роботі наведено SWOT-аналіз для визначення перспектив на приваблення більшої кількості інвесторів. Авторами запропоновані три схеми систем залучення інвестицій на торговельні фірми України.Документ Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Кудрявцева, О. В.; Пономаренко, О. І.; Kudryavtseva, Oksana; Ponomarenko, OlenaПредметом роботи є теоретичні засади формування стратегії управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Метою роботи є удосконалення методичної бази щодо стратегічного управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. З метою одержання обґрунтованих висновків у процесі роботи було використане системно-структурний аналіз, абстрактно-логічний метод; та метод порівнянь. У роботі запропоновано визначення поняття «стратегія управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства»; виділено головний підхід при визначенні ключових пріоритетів міжнародної конкурентоспроможності підприємства; надано визначення поняття «компетенція», що виділяється як своєрідний ресурс підприємства; сформовано ряд функціональних стратегій; запропоновано процедуру формування і реалізації стратегії управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства.