Патенти та авторські свідоцтва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1240
Переглянути
Перегляд Патенти та авторські свідоцтва за Автор "Абрамчук, Федiр Iванович"
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Газовий двигун внутрiшнього згоряння, конвертований з дизеля(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Кабанов, Олександр Миколайович; Салдаєв, Сергiй Васильович; Липинський, Михайло Сергiйович; Кузьменко, Анатолiй ПетровичГазовий двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ), конвертований з дизеля, що містить робочі циліндри, в яких розташовано поршні з камерами згоряння, а над циліндрами встановлено головку з клапанами, які забезпечують регулювання потоків газоповітряної суміші та відпрацьованих газів, який відрізняється тим, що в головці поршня виконано камеру згоряння у вигляді зрізаного конуса, і лінія зрізу та його бічна поверхня стикується з округленими поверхнями, верхня частина головки поршня також виготовлена у вигляді зрізаного конуса, причому стик бічних поверхонь обох зрізаних конусів має округлену форму.Документ Газовий двигун внутрiшнього згоряння, конвертований з дизеля(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Кабанов, Олександр Миколайович; Салдаєв, Сергiй Васильович; Липинський, Михайло Сергiйович; Кузьменко, Анатолiй ПетровичГазовий двигун внутрішнього згоряння, конвертований з дизеля, що містить робочі циліндри, в яких розташовано поршні з камерами згоряння, а над циліндрами встановлено головку з клапанами, які забезпечують регулювання потоків газоповітряної суміші та відпрацьованих газів, який відрізняється тим, що в головці поршня виконано камеру згоряння у вигляді зрізаного конуса, і лінія зрізу та його бічна поверхня стикуються з округленими поверхнями, верхня частина головки поршня також виготовлена у вигляді зрізаного конуса, причому стик бічних поверхонь обох зрізаних конусів має округлену форму.Документ Дросельний вузол системи повiтропостачання двигуна внутрiшнього згоряння(2016) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Дзюбенко, Олександр Андрiйович; Липинський, Михайло СергiйовичДокумент Електромагнiт клапана керування форсунки(2011) Абрамчук, Федiр Iванович; Бовда, Олександр Михайлович; Грицюк, Олександр Васильович; Врублевський, Олександр Миколайович; Денiсов, Олексiй ВалерiйовичЕлектромагніт клапана керування форсунки, що містить якір, пружину та котушку, розташовану у магнітопроводі з магнітом’якого матеріалу, який складається з ізольованих одна від одної частинок, який відрізняється тим, що до нього додатково включено магнітотвердий матеріал у кількості 5-10 %, частинки якого попередньо зорієнтовані у напрямку дії силових ліній магнітного поля і також ізольовані одна від одної.Документ Електромагнiтний дозатор газу системи живлення газового двигуна(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Дзюбенко, Олександр Андрiйович; Липинський, Михайло СергiйовичЕлектромагнітний дозатор газу (ЕДГ) системи живлення двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що містить електромагніт, у якому розташовані циліндричне втяжне осердя (клапан) з гумовим ущільненням, витратний жиклер та запірна пружина, встановлені у корпусі дозатора, а в сідлі дозатора виконано отвір для витікання робочого тіла (РТ), причому під час, коли ЕДГ не працює, отвір закритий торцевою частиною осердя з гумовим ущільненням, притиснутий до отвору запірною пружиною, а в час, коли ЕДГ знаходиться в робочому стані, на клеми обмотки електромагніта подається струм, який обумовлює виникнення магнітно-рушійної сили, що втягує осердя у середину обмотки електромагніта, при цьому додатково стискається запірна пружина, внаслідок чого в процесі руху клапана, між торцевою поверхнею клапана і сідлом корпуса дозатора, утворюється зазор, крізь який РТ потрапляє до витратного жиклера, а далі в циліндри ДВЗ, який відрізняється тим, що корпус дозатора з'єднаний з рампою за допомогою кріпильного гвинта, в рампі розміщено штуцер підводу газу та пробка, у корпусі клапана встановлено гвинт для регулювання висоти підйому осердя, в нижній частині якого розташоване гумове ущільнення, а ущільнення між корпусом клапана та гвинтом забезпечується гумовими кільцями, встановленими між їх боковими поверхнями.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка транспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(2013) Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилiн, Сергiй Сергiйович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Липинський, Михайло Сергiйович; Разарьонов, Леонiд ВолодимировичКомбінована силова установка автотранспортного засобу, що містить два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, виконаний з можливістю проходження робочого тіла із пневмобалона через теплообмінник, встановлений в приймальній трубі глушника, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, причому механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - з пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, яка відрізняється тим, що в рідинний патрубок системи охолодження ДВЗ встановлено додатковий теплообмінник для попереднього нагріву робочого тіла перед його нагрівом у теплообміннику, розташованому в приймальній трубі глушника.Документ Комбiнована силова установка транспортного засобу(2012) Туренко, Анатолiй Миколайович; Абрамчук, Федiр Iванович; Манойло, Володимир Максимович; Жилін, Сергiй Сергiйович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Харченко, Анатолiй Iванович; Воронков, Олександр IвановичКомбінована силова установка транспортного засобу, що включає два двигуни, які використовують різні джерела енергії - двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) і пневмодвигун, у який робоче тіло надходить із пневмобалонів через теплообмінник, а обидва двигуни механічно пов'язані з механізмом трансмісії, що з'єднує двигуни з колесами ведучого моста, яка відрізняється тим, що теплообмінник встановлено у приймальній трубі глушника ДВЗ, а механізм трансмісії виконано у вигляді планетарного механізму, один вал якого пов'язаний з ДВЗ, другий - із пневмодвигуном, а третій - з ведучими колесами автотранспортного засобу (АТЗ) та автономним компресором, з'єднаним із пневмобалонами.Документ Спосiб установки форсунки газового двигуна внутрiшнього згорання для подачi зрiдженого палива(2017-10-10) Абрамчук, Федiр Iванович; Кузьменко, Анатолiй Петрович; Бойчук, Максим ВiталiйовичСпосіб установки форсунки газового двигуна внутрішнього згорання для подачі зрідженого палива у впускний колектор, який відрізняється тим, що форсунку розташовують таким чином, щоб вона не виходила за межі внутрішньої поверхні колектора, а вісь струменю зрідженого палива на вході в двигун співпадала з віссю колектора.