Выпуск 57
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/318
ЩОБ ПЕРЕЙТИ ДО ПЕРЕЛІКУ СТАТЕЙ НАТИСНІТЬ "ЗАГОЛОВКИ"
Переглянути
Перегляд Выпуск 57 за Автор "Chovnyuk, Yu."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ КОЛИВАНЬ ВАНТАЖУ НА ЗОВНІШНІЙ ПІДВІСЦІ ГЕЛІКОПТЕРА ПРИ ЙОГО ГОРИЗОНТАЛЬНОМУ ПОЛЬОТІ З ПОСТІЙНОЮ ШВИДКІСТЮ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Ловейкін, В. С.; Човнюк, Ю. В.; Сердюченко, Ю. Ю.; Ловейкин, В. С.; Діктерук, М. Г.; Сердюченко, Ю. Ю.; Диктерук, М. Г.; Loveуkin, V.; Chovnyuk, Yu.; Serdyuchenko, Yu.; Dikteruk, M.Поведінка системи «гелікоптер – вантаж» аналізується за допомогою моделі двоточкового математичного маятника, коливання якого відбуваються у потоці повітря. Визначаються основні кінематичні та динамічні характеристики руху системи залежно від швидкості пере-міщення точки підвісу, маси вантажу і довжини підвісу.Документ ПРИМЕНЕНИЕ ФУНКЦИИ В.Ф. КРОТОВА – Р. БЕЛЛМАНА В СИНТЕЗЕ ЛИНЕЙНЫХ РЕГУЛЯТОРОВ ДЛЯ ЗАДАЧ ОПТИМАЛЬНОГО УПРАВЛЕНИЯ НЕСТАЦИОНАРНЫМИ КОЛЕБАНИЯМИ АВТОМОБИЛЬНЫХ КРАНОВ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2012) Човнюк, Ю. В.; Диктерук, М. Г.; Почка, К. И.; Діктерук, М. Г.; Почка, К. І.; Chovnyuk, Yu.; Pochka, K.; Dykteruk, M.Приведен синтез линейных регуляторов для задач оптимального управления нестационарными колебаниями, возникающими в режимах пуска/торможения автомобильных кранов. Для обоснования достаточных условий оптимальности решения указанной задачи, сформулированных В.Ф. Кротовым, установлено и решено методом неопределённых коэффи-циентов уравнение Р. Беллмана.