2021
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8394
Переглянути
Перегляд 2021 за Автор "Денисенко, Олег Васильович"
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пристрій сканування для систем моніторингу перехресть(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на регульованих перехрестях. Пристрій сканування для систем моніторингу перехресть містить лазерний випромінювач, електродвигун, фотоприймач, в його структуру між лазерним випромінювачем та дзеркалом розгортки під необхідним кутом встановлено нерухоме напівпрозоре дзеркало, яке дозволяє відбитому лазерному імпульсному сигналу спрямовано надходити на вхід фотоприймача, при цьому у пристрій також введені блок управління, вимірювач часових інтервалів та локальний обчислювальний пристрій, а сигнал з виходу блока управління одночасно подається на входи імпульсного лазерного випромінювача та вимірювача, де формуються часові інтервали, які з виходу вимірювача подаються на вхід локального обчислювального пристрою і за якими у локальному обчислювальному пристрої визначаються як моменти перетинання лінії сканування транспортним засобом, так і поперечний профіль кожного транспортного засобу вздовж всієї його довжини.Документ Пристрій сканування для систем моніторингу перехресть(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на регульованих перехрестях. Пристрій сканування для систем моніторингу перехресть містить лазерний випромінювач, електродвигун, фотоприймач, в його структуру між лазерним випромінювачем та дзеркалом розгортки під необхідним кутом встановлено нерухоме напівпрозоре дзеркало, яке дозволяє відбитому лазерному імпульсному сигналу спрямовано надходити на вхід фотоприймача, при цьому у пристрій також введені блок управління, вимірювач часових інтервалів та локальний обчислювальний пристрій, а сигнал з виходу блока управління одночасно подається на входи імпульсного лазерного випромінювача та вимірювача, де формуються часові інтервали, які з виходу вимірювача подаються на вхід локального обчислювального пристрою і за якими у локальному обчислювальному пристрої визначаються як моменти перетинання лінії сканування транспортним засобом, так і поперечний профіль кожного транспортного засобу вздовж всієї його довжини.Документ Спосіб координованого управління руху по магістралі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на магістралях міста. Спосіб координованого управління руху по магістралі міста оснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, у результаті чого протягом кожного циклу визначають ключове перехрестя і одночасно, за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону, середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими визначають графік координації по усій магістралі, необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя, а час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають з урахуванням результатів сканування як перегонів, так і перехресть, що примикають до магістралі. Технічним результатом, що досягається даним винаходом, є підвищення ефективності координованого управління руху транспортних засобів по перехрестях магістралі.Документ Спосіб координованого управління руху по магістралі міста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на магістралях міста. Спосіб координованого управління руху по магістралі міста оснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, у результаті чого протягом кожного циклу визначають ключове перехрестя і одночасно, за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону, середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими визначають графік координації по усій магістралі, необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя, а час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають з урахуванням результатів сканування як перегонів, так і перехресть, що примикають до магістралі. Технічним результатом, що досягається даним винаходом, є підвищення ефективності координованого управління руху транспортних засобів по перехрестях магістралі.Документ Спосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег Васильович; Шевченко, Володимир ВадимовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на магістралях міста. Спосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі, оснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, у результаті чого протягом кожного циклу визначають ключове перехрестя і одночасно за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими розраховується графік координації по усій магістралі. Потім визначають необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя, а час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають з урахуванням результатів сканування як перегонів, так і перехресть, що примикають до магістралі. Ефективність координованого управління визначається за коефіцієнтом безупинного проїзду по мережі перехресть, протягом визначеного часу виміру по усіх смугах магістралі, і одночасно корегується значення швидкості руху транспортних засобів по магістралі у другій половині кожного перегону за допомогою електронних покажчиків для забезпечення підходу груп транспортних засобів до перехресть на момент звільнення смуг від попередніх черг.Документ Спосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег Васильович; Шевченко, Володимир ВадимовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності управління рухом транспорту на магістралях міста. Спосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі, оснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, у результаті чого протягом кожного циклу визначають ключове перехрестя і одночасно за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими розраховується графік координації по усій магістралі. Потім визначають необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя, а час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають з урахуванням результатів сканування як перегонів, так і перехресть, що примикають до магістралі. Ефективність координованого управління визначається за коефіцієнтом безупинного проїзду по мережі перехресть, протягом визначеного часу виміру по усіх смугах магістралі, і одночасно корегується значення швидкості руху транспортних засобів по магістралі у другій половині кожного перегону за допомогою електронних покажчиків для забезпечення підходу груп транспортних засобів до перехресть на момент звільнення смуг від попередніх черг.Документ Спосіб координованого управління світлофорними об'єктами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху. Спосіб координованого управління світлофорними об'єктами заснований на скануванні трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя конусним видом розгортки, що дозволяє чітко визначити момент в'їзду, швидкість, уповільнення (прискорення), довжину, тип, кількість і послідовність транспортних засобів, що реально в'їхали в першу і другу контрольовані зони по кожній смузі руху за період вимірювань. Одночасно за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону визначають середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими розраховується графік координації по усій магістралі. Потім визначають необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя. Час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають на моменти їх початку за максимально можливою чергою серед смуг відповідних підходів. За різницею звісного значення циклу та часу дії основного такту для другорядних підходів визначають резерв часу для лівоповоротних потоків з магістралі для кожного перехрестя та можливість максимального зміщення між собою смуг часу груп для зустрічних потоків по магістралі. Ефективність координованого управління визначають за коефіцієнтом беззупинного проїзду по мережі перехресть. Одночасно корегують значення швидкості руху транспортних засобів по магістралі у другій половині кожного перегону для забезпечення підходу груп транспортних засобів до перехрестя на момент звільнення смуг від попередніх черг. Технічним результатом є підвищення точності та розширення функціональних можливостей способу.Документ Спосіб координованого управління світлофорними об'єктами(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху. Спосіб координованого управління світлофорними об'єктами заснований на скануванні трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя конусним видом розгортки, що дозволяє чітко визначити момент в'їзду, швидкість, уповільнення (прискорення), довжину, тип, кількість і послідовність транспортних засобів, що реально в'їхали в першу і другу контрольовані зони по кожній смузі руху за період вимірювань. Одночасно за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону визначають середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та смуги часу груп, за якими розраховується графік координації по усій магістралі. Потім визначають необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя. Час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначають на моменти їх початку за максимально можливою чергою серед смуг відповідних підходів. За різницею звісного значення циклу та часу дії основного такту для другорядних підходів визначають резерв часу для лівоповоротних потоків з магістралі для кожного перехрестя та можливість максимального зміщення між собою смуг часу груп для зустрічних потоків по магістралі. Ефективність координованого управління визначають за коефіцієнтом беззупинного проїзду по мережі перехресть. Одночасно корегують значення швидкості руху транспортних засобів по магістралі у другій половині кожного перегону для забезпечення підходу груп транспортних засобів до перехрестя на момент звільнення смуг від попередніх черг. Технічним результатом є підвищення точності та розширення функціональних можливостей способу.