НАУКОВІ ВИДАННЯ ХНАДУ
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/8
Переглянути
Перегляд НАУКОВІ ВИДАННЯ ХНАДУ за Автор "Abramov, D."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ OPERATING OF MOBILE MACHINE UNITS SYSTEM USING THE MODEL OF MULTICOMPONENT COMPLEX MOVEMENT(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Lebedev, A.; Artiomov, N.; Shulyak, M.; Podrigalo, M.; Abramov, D.; Klets, D.; Kaidalov, R.; Лебедев, А. Т.; Артёмов, Н. П.; Шуляк, М. Л.; Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Клец, Д. М.; Кайдалов, Р. О.; Лебедєв, А. Т.; Артьомов, М. П.To solve the problems of mobile machine units system operating it is proposed using complex multi-component (composite) movement physical models. Implementation of the proposed method is possible by creating of automatic operating systems of fuel supply to the engines using linear accelerometers. Some examples to illustrate the proposed method are offered.Документ ВИЗНАЧЕННЯ НЕОБХІДНОГО ЗАПАСУ ПОТУЖНОСТІ ДВИГУНА В МОМЕНТ РОЗГОНУ АВТОМОБІЛЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ОБГІН(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2015) Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Тесля, В. О.; Podryhalo, M.; Abramov, D.; Teslya, V.Запропоновано методику визначення необхідного запасу потужності двигуна в момент розгону автомобіля, що здійснює обгін. Визначено залежність необхідного запасу поту-жності двигуна автомобіля, що здійснює обгін, від часу розгону, часу обгону, відносного зміщення, маси автомобіля та швидкості.Документ ОЦЕНКА ВЛИЯНИЯ ПРОБЕГА НА ПОКАЗАТЕЛИ ТЯГОВЫХ СВОЙСТВ АВТОМОБИЛЯ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2016) Абрамов, Д. В.; Никорчук, А. И.; Нікорчук, А. І.; Abramov, D.; Nikorchuk, A.Экспериментально определена зависимость величины падения тяговых свойств автомобиля от его пробега. Получена зависимость коэффициента падения мощности на ведущих колесах автомобиля от его пробега.Документ РОЗРОБКА СПОСОБУ ТА БОРТОВИХ ЗАСОБІВ ЗАПОБІГАННЯ ЗІТКНЕННЮ АВТОМОБІЛІВ ПРИ ВИКОНАННІ МАНЕВРУ ОБГОНУ(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2013) Подригало, М. А.; Абрамов, Д. В.; Тесля, В. О.; Тесля, В. А.; Podryhalo, M.; Abramov, D.; Teslya, V.Запропоновано спосіб підвищення безпеки виконання маневру обгону шляхом застосування бортової системи запобігання зіткненню, що має підвищену достовірність оцінювання безпеки виконання обгону транспортних засобів, які рухаються в попутному напрямку. Запропонована система враховує основні фактори, що впливають на процес виконання маневру обгону.