2014, № 2 (7), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6141
Переглянути
Перегляд 2014, № 2 (7), т. 2 за Автор "Дмитрієв, В. І."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Якість автомобільних пасажирських перевезень як об’єкт управління(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2014) Стогул, О. І.; Дмитрієв, В. І.В статті проаналізовано основні підходи до формування об’єктів управління. Визначено що якість автомобільних пасажирських перевезень формується в границях автомобільного транспортного підприємства (АТП), в ході певних виробничих процесів, але під активним впливом споживача. У ході аналізу виявлено ряд особливостей та специфіку формування «петлі якості» пасажирських перевезень в плані конкретних просторових границь цього об’єкту управління: сутність послуги як товару визначає невід’ємність виробництва і споживання; якість автомобільних пасажирських перевезень як категорія менеджменту якості і об’єкт управління досить динамічна; складно визначитися з критеріями якості такої послуги як автомобільні пасажирські перевезення. Автором запропоновано розвиток класичної «петлі якості» для такої послуги, як автомобільні пасажирські перевезення, та актуалізацією стратегічних підходів до управління якістю. На основі аналізу зовнішнього середовища з урахуванням внутрішніх можливостей визначено загальні стратегії якості продукції підприємства, а саме: формувати необхідний стан якості послуги; утримувати певний рівень якості; розвиток, підвищення рівня якості послуги. Визначено, що якість послуги автомобільних пасажирських перевезень як об’єкт управління це складна комплексна категорія, яка поєднує в собі інтереси цільового споживача, суспільства і виробника послуги, що, в багатьох випадках входять в протиріччя і породжують проблему, яку може бути вирішена в ході управління якістю. В статті визначаються і обґрунтовуються підходи до формування якості автомобільних пасажирських перевезень як об’єкту управління з активізацією стратегічних підходів до управління.