2013
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1353
Переглянути
Перегляд 2013 за Автор "Богомолов, Вiктор Олександрович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Об'ємний гiдропривiд механiзму пiдйому кабiни(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Аврунiн, Григорiй Аврамович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Залогiн, Максим ЮрiйовичОб'ємний гідропривід механізму підйому кабіни автомобіля, що містить насос з гідробаком, реверсивний гідророзподільник РР, одноштоковий гідроциліндр двосторонньої дії, в якому штокова порожнина має два отвори, один з яких знаходиться в районі штокового ущільнення, а інший виконано в нижній частині штокової порожнини, запобіжні клапани тиску захисту від перевантаження гідроциліндра і від підвищення тиску в гідробаку, гідрозамок, встановлений на вході в поршневу порожнину гідроциліндра, фільтр для очищення РР, рукава високого тиску для з'єднання насоса з гідроциліндром і пристрій гідроавтоматики для забезпечення вільного ходу штока в гідроциліндрі при переміщенні ("плаванні") підресореної кабіни при русі автомобіля шляхом перетікань РР між порожнинами гідроциліндра і додаткової компенсаційної ємкості, зважаючи на різницю об'ємів поршневої та штокової порожнин, який відрізняється тим, що як компенсаційну ємкість використовують гідробак, а пристрій гідроавтоматики містить двопозиційний дволінійний гідророзподільник з трьома камерами керування, причому одна позиція гідророзподільника забезпечує вільний рух РР з поршневої порожнини і через зворотний клапан в штокову через нижній штоковий отвір, а друга позиція перекриває рух РР з поршневої порожнини через нижній штоковий отвір; підводи до двох камер керування з боку гідророзподільника пристрою гідроавтоматики, перекриваючої пропуск РР, виконані від гідроліній, одна з яких з'єднує реверсивний гідророзподільник і поршневу порожнину насоса з дроселем і гідрозамком, а друга - з нижнім отвором в штоковій порожнині; камера керування з боку позиції вільного пропуску РР через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з'єднується безпосередньо з поршневою порожниною гідроциліндра; встановлено три зворотні клапана, один з яких розташований паралельно гідроциліндру таким чином, щоб РР не перетікала з поршневої порожнини в нижній отвір штокової порожнини, через другий забезпечується з'єднання поршневої порожнини через гідророзподільник пристрою гідроавтоматики з лінією зливу РР в гідробак через реверсивний гідророзподільник, а третій зворотний клапан розташований паралельно дроселю в лінії з'єднання реверсивного гідророзподільника з поршневою порожниною гідроциліндра таким чином, щоб РР надходила через нього в поршневу порожнину гідроциліндра при висуванні його поршня паралельно потоку через дросель, а в гідробаці встановлені сапун і зворотний клапан для з'єднання з атмосферою, а також паралельно опорам гідропривода встановлено зворотний клапан у вигляді дроселя, фільтра і реверсивного гідророзподільника насоса, причому вхідний отвір зворотного клапана з'єднано з гідробаком.Документ Пiдсилювач приводу зчеплення автотранспортного засобу(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй Iванович; Алексеєв, Роман ВасильовичПідсилювач приводу зчеплення, що містить силовий елемент, в корпусі якого розташовано поршень, виконаний з можливістю осьового переміщення та утворюючий штокову та атмосферну порожнини, блок керування тиском повітря на поршень, який відрізняється тим, що блок керування виконано у вигляді електронного блока керування тиском повітря на поршень через впускний і випускний електропневмоклапани, які, в свою чергу, пневматично зв'язані зі штоковою порожниною, а в корпусі силового елемента розташовано датчик переміщення поршня, електрично зв'язаний з електронним блоком керування по зворотному зв'язку.Документ Привiдний пристрiй гальмiвного крана(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПривідний пристрій гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля, що послідовно та механічно з'єднаний з двоплечим важелем, який з'єднує секції керування гальмами тягача і причепа, секції рядно розташовані під двоплечим важелем та виконані у вигляді послідовно з'єднаних тарілок, що мають осьові виступи циліндричної форми, регульованих шайб, що регулюють розмірні ланцюги, і пружин, причому вузол передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних штока і штовхача, який відрізняється тим, що між корпусом та щонайменше двома тарілками секцій встановлені напрямні, кожна з яких має отвір, яким розміщена на осьовому виступі відповідної тарілки.