2017, № 3 (18), т. 2
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/6686
Переглянути
Перегляд 2017, № 3 (18), т. 2 за Автор "Boldovska, Kateryna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Сучасний стан і шляхи підвищення ефективності роботи автотранспортного комплексу України у контексті розвитку транскордонного співробітництва(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Болдовська, К. П.; Лиженков, Д. В.; Цубера, Р. С.; Boldovska, Kateryna; Lyzhenkov, Danil; Tsubera, RomanПредметом статті є теоретичні питання, організаційно-економічний інструментарій і практичні підходи щодо підвищення ефективності роботи автотранспортних підприємств на зовнішньому ринку. Метою статті є визначення шляхів підвищення ефективності діяльності автотранспортного комплексу України з надання послуг у міжнародному сполученні. Методологія проведення дослідження представлена методами теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного і комплексного підходу, монографічним, економіко-статистичними та абстрактно-логічним методами. У роботі розглядаються сучасний стан та особливості функціонування автотранспортного комплексу України у сфері міжнародних вантажних перевезень, визначено основні проблеми і фактори стримування залучення вітчизняних автотранспортних підприємств до обслуговування зовнішньоекономічних вантажопотоків та пропонуються заходи щодо забезпечення конкурентоспроможності українських автоперевізників та створення умов для підвищення ефективності їх оперування у зовнішньоекономічному просторі й якості надання транспортних послуг у міжнародному сполученні. Отримані науково-практичні висновки і надані пропозиції можуть бути враховані і використані вітчизняними автотранспортними підприємствами при вирішенні комплексу проблем, пов’язаних із підвищенням ефективності їх діяльності з обслуговування міжнародних вантажних перевезень, а також державними органами у сфері транспорту у процесі реформування організаційно-економічного механізму автотранспортного комплексу України і розробки програм його розвитку і транскордонного співробітництва.Документ Теоретично-методичні аспекти формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2017) Болдовська, К. П.; Андрєєва, Д. В.; Зам'ятіна, Є. Ж.; Латушко, М. Ю.; Boldovska, Kateryna; Andreeva, Daria; Zamiatina, Yelyzaveta; Latushko, MaksymПредметом статті є теоретичні і методичні питання, організаційно-економічний інструментарій і практичні підходи щодо формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства. Метою статті є узагальнення і розвиток теоретично-методичних положень щодо розробки стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Методологія проведення дослідження представлена методами теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, системного і комплексного підходу, монографічним та абстрактно-логічним методами. У роботі розглядаються питання стратегічного менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та пропонується цілісний логічно-структурований і формалізований підхід до формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. У результаті проведених досліджень показано, що процес формування цієї стратегії має зводитись до таких основних етапів: обґрунтування вибору привабливого зовнішнього ринку; сегментація цільового зовнішнього ринку і вибір найбільш привабливих для експортної діяльності сегментів; вибір варіанту стратегії виходу на зовнішній ринок з-поміж базових зовнішньоекономічних стратегій; ресурсне обґрунтування стратегії виходу на зовнішній ринок; формування механізму управління стратегією виходу на зовнішній ринок; оцінка ефективності стратегії виходу на зовнішній ринок. У роботі пропонуються основні положення щодо методичного забезпечення реалізації кожного з цих етапів. Отримані науково-практичні висновки і надані пропозиції можуть бути враховані і використані вітчизняними підприємствами при вирішенні комплексу проблем, пов’язаних із розвитком їх діяльності за рахунок запровадження зовнішньоекономічних зв’язків й освоєння міжнародного економічного простору, та спрямовані на забезпечення формування ефективних стратегій виходу на зовнішній ринок за умов глобальної економічної нестабільності.