Перегляд за Автор "Mykhalevych, Mykola"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ The perspectives of “mild hybrid” technology for creation of vehicle hybridization system(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Mykhalevych, Mykola; Shuklinov, Serhii; Dvadnenko, Volodymyr; Yaryta, Oleksandr; Михалевич, Микола Григорович; Шуклінов, Сергій Миколайович; Двадненко, Володимир Якович; Ярита, Олександр ОлександровичProblem. At the present stage of science and technology development the problem of creating energy efficient vehicles is solved by electric vehicle designing: electromobiles and hybrid vehicles. Despite perspectives of a battery electric vehicles, it could be complied with a “Zero Emissions” criterions only in case if the electricity is generated from renewable sources. In addition, electric vehicle may not always provide the desired range on charge. Lithium-ion batteries are now used to power the electric drive, and an important problem of that is a significant weight which vehicle have to carry, it is also necessary to balance their elements, which significantly increases the charging time from the external mains. Goal. The goal of the work is to develop the theoretical basis for the creation of a system for the conversion of the "mild hybrid" vehicles in operation. Methodology. Many countries cannot afford to make the rapid transition to renewable electricity and replace the fleet with electric vehicles. Instead, a faster effect can be obtained if you re-equip vehicles that are already in use to hybrids. To successfully fulfill this goal, it is necessary to justify the parameters of the hybridization system of vehicles in order to obtain significant energy efficiency with a favorable payback period. Results. The analysis of hybrid classification and drive architecture allowed to offer new functions for "micro hybrid" and "mild hybrid" technologies. Analysis of power losses during the movement of the vehicle allowed to predict the number and power of electric motors sufficient to perform new functions. Originality. The structural scheme of the hybridization system of the motor vehicle which provides its conversion into a hybrid is developed. The study is aimed primarily at improving the "mild hybrid" technology in which electric motors of relatively low power, which are not inherent in this technology, are proposed to partially implement the functions inherent in the technology of "full hybrid". Practical value. The combination of the features of "micro hybrid" and "full hybrid" technologies in "mild hybrid" technology should provide sufficient energy efficiency, ease of installation of the system equipment and low costs.Документ Модель тертя для моделювання робочого процесу сухого фрикційного зчеплення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Михалевич, Микола Григорович; Михалевич, Николай Григорьевич; Mykhalevych, MykolaВ роботі проаналізовано існуючі математичні моделі, що використовуються для відтворення сили тертя. Наведені типові проблеми існуючих математичних моделей. Система рівнянь, що пропонується має одну змінну стану – швидкість ковзання. В роботі наведено результати класичного тесту «на сповзання» для моделей тертя, що відомі та тієї, що пропонується для моделювання зчеплення та апаратів керування ним. Наприкінці роботи дано порівняння моделювання роботи зчеплення з використанням простої моделі та удосконаленої. Зроблені висновки дають якісну та кількісну оцінку запропонованої математичної моделі тертя та вказують на майбутні шляхи її вдосконалення та сфери використання.Документ Оптимальне керування виконавчим пристроєм роботизованої коробки передач(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Гурко, Олександр Геннадійович; Михалевич, Микола Григорович; Гурко, Александр Геннадьевич; Михалевич, Николай Григорьевич; Gurko, Alexander; Mykhalevych, MykolaНезважаючи на активний розвиток електромобілів, актуальним залишається завдання полегшення процесу керування агрегатами механічної трансмісії. З цією метою здійснюється їхня автоматизація. У роботі синтезований лінійно-квадратичний регулятор, що є оптимальним для заданої квадратичної цільової функції, яка враховує як вимоги до якості перехідних процесів, так і енергетичні витрати на реалізацію керування. Проаналізовано вплив значень вагових коефіцієнтів в цільовій функції на якість перехідних процесів у системі керування. Комп’ютерне моделювання продемонструвало, що запропонований регулятор забезпечує задану швидкодію за значно меншого (більше ніж 50 %) перерегулювання, як порівняти з системою з ПІД-регулятором.Документ ПІДВИЩЕННЯ ТОЧНОСТІ РОБОТИ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНОГО МЕХАНІЗМУ КЕРУВАННЯ ЗЧЕПЛЕННЯМ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ КАТЕГОРІЙ N3 та M3 ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПОСЛІДОВНОГО РОЗТАШУВАННЯ ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИХ КЛАПАНІВ(2017) Михалевич, Микола Григорович; Богомолов, Віктор Олександрович; Клименко, Валерій Іванович; Ярита, Олександр Олександрович; Леоньтєв, Дмитро Миколайович; Рябуха, Юлія Олександрівна; Mykhalevych, Mykola; Bogomolov, Viktor; Klimenko, Valeriy; Yaryta, Olexandr; Leontev, Dmytro; Ryabukha, YuliyaЗапропоновано новий принцип керування тиском у силовому циліндрі механізму керування зчепленням. Розглянуті принципова та розрахункова схеми, механізму керування зчепленням транспортного засобу де застосовано послідовне розташування клапанів. Загальна кількість клапанів у механізмі керування зчепленням становить три, один впускний та один випускний встановлені паралельно для забезпечення трипозиційного регулювання та один електропневматичний клапан розташовано послідовно до двох перших для забезпечення більш високої точності позиціонування штоку механізму керування зчепленням. Наве-дені результати математичного моделювання запропонованого механізму у різних режимах роботи та дана їх оцінка.Документ Розробка електронної системи автоматизованого керування фрикційним зчепленням автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Дзюбенко, Олександр Андрійович; Михалевич, Микола Григорович; Dziubenko, Oleksandr; Mykhalevych, MykolaВ роботі проаналізовано основні закони та принципи автоматичного керування зчепленням. Наведені типові проблеми існуючих серійних зразків систем керування зчепленням. Запропоновано структурну схему системи автоматизованого керування зчепленням та алгоритм її роботи. Наведено вибір елементів системи. Наведено результати експериментів дослідного зразка.