Перегляд за Автор "Saienko, N."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ SOME APPROACHES TO DEVELOPING FUTURE ENGINEERS’ MORALITY WHEN TEACHING ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2017) Saienko, N.; Саенко, Н. В.; Саєнко, Н. В.The role of moral education in technical university students’ training is considered. The reasons of enhanced interest to parables as a means of ethic development in the present day reality are revealed. The key components of the process of teaching morality through foreign language are substantiated.Документ Використання методу сторітелінгу на заняттях з іноземної мови в технічному ЗВО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2020) Саєнко, Наталія Віталіївна; Saienko, N.; Саенко, Наталия ВитальевнаУ статті проаналізовано можливості використання методу сторітелінгу в онлайн- і оффлайн-форматах у процесі викладання іноземних мов студентам технічних ЗВО. Ро-зкрито потенціал цифрового сторітелінгу, який може бути використаний як в очному, так і в дистанційному навчанні іноземних мовДокумент Використання підходу «перевернутий клас» у навчанні іноземних мов у техніч-ному ЗВО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Саєнко, Н. В.; Saienko, N.У статті визначено потенціал підходу «перевернутій клас» у навчанні іноземних мов у технічному ЗВО, розкрито сутність підходу, виявлено його переваги й недоліки в іншомовній підготовці, описано досвід роботи із застосуванням цього підходу і його результати.Документ Деякі підходи до розроблення ресурсів для самонавчання іноземних мов у технічному університеті(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Саєнко, Наталія Віталіївна; Saienko, N.У статті проаналізовано поняття самонавчання, яке розглядається як самостійне вивчення додаткового матеріалу до основного курсу, як процес навчання, під час якого здобувач освіти бере на себе відповідальність за власне навчання, визначення його мети, розроблення та планування власної програми навчання й оцінювання результатів своєї діяльності. Визначені особливості самонавчання іноземних мов обумовлені наявністю великої кількості ресурсів завдяки розвитку інформаційних технологій. Зазначена функція викладача як помічника у виборі ресурсів та розробленні індивідуальних планів самонавчання. Проаналізовано досвід створення власних ресурсів для самонавчання здобувачів англійської мови за допомогою технології аудіовізуального перекладання.Документ Дидактичний потенціал гейміфікації при навчанні іноземної мови в технічному ЗВО(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Саєнко, Н. В.; Саенко, Н. В.; Saienko, N.У статті виявлено суть гейміфікації як нової освітньої технології; конкретизовано її дидактичний потенціал для використання в навчально-виховному процесі; визначено підходи до розробки навчальних компьютерних ігор; запропоновано методи навчання студентів технічного ЗВО іноземної мови в умовах використання елементів гейміфікації; схарактеризовано переваги і недоліки даної технології.Документ Реалiзацiя творчого потенцiалу студентiв як умова формування конкурентоспроможних фахiвцiв(Харьковский национальный автомобильно-дорожный университет, 2018) Саєнко, Н. В.; Саенко, Н. В.; Saienko, N.Проаналізовано та систематизовано засоби реалізації творчого потенціалу студентів технічних університетів у процесі вивчення іноземних мов як умови формування їх професійної компетентності та підвищення конкурентоспроможності. Схарактеризовано педагогічну технологію розвитку творчої активності у навчальній та позааудиторній діяльності.