Бакалаврські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3901
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи за Ключові слова "витрати"
Зараз показуємо 1 - 20 з 39
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів народного споживання автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик» по Україні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Панжієв, АртикМета роботи – є підвищення ефективності доставки вантажів в міжміському сполученні за рахунок вибору раціональної структури логістичного ланцюга. Об'єкт дослідження – є процес перевезення вантажів в логістичному ланцюгу у міжміському сполученні Харків - Черкаси автомобілями компанії «Іст – Вест Логістик». Предмет дослідження – є вплив структури логістичних ланцюгів на підвищення ефективності доставки вантажів та зниження витрат в міжміському сполученні. Метод дослідження – аналітичний, статистичний. В якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 234,11 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Обґрунтування структури логістичних ланцюгів при доставці товарів по Україні при обслуговуванні клієнтів ФОП «Євтушенко Ю.Г»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Якименко, Юлія БорисівнаВ якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в логістичному ланцюгу. Визначено, що автомобіль Hyundai HD 250, вантажністю 18,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 535,86 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою логістичного ланцюга, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів по прямому варіанту. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 235,46 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 96,06 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 40,7 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення ТТС(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Мельник, Ярослав ІгоровичМета роботи – підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні автомобілями Шебелинського відділення технологічного транспорту і спецтехніки. Об'єкт дослідження - процес доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні. Предмет дослідження – вплив технологічних параметрів системи доставки дрібнопартіонних вантажів в міжнародному сполученні на підвищення ефективності доставки. Метод дослідження – аналітичний, математичний, В результаті проведених досліджень було визначено, що на сучасному етапі ринкові відносини вимагають високоефективних методів організації перевезень в плані підвищення ефективності доставки вантажів у міжнародному сполученні. В зв’язку зі збільшенням частки перевезень дрібнопартіонних вантажів, виникли жорсткі умови щодо доставки «точно в термін». Ця умова створює проблеми при організації доставки. Для підвищення ефективності доставки дрібнопартіонних вантажів було запропоновано методику, яка враховує загальний час доставки вантажу. В якості критерію ефективності обрано загальні витрати часу на доставку вантажу. Визначено, що автомобіль Volvo F-8932 (6х4) + ПР-29,1, вантажністю 22,2 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 45,97 грн/км. Економічний ефект для підприємства складає, 13463,25 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжнородному сполученні.Документ Підвищення ефективності доставки продовольчих товарів в межах України рухомим складом ТОВ «Анві Транс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Бондар, Єгор ВадимовичВ якості критерію ефективності прийняті загальні витрати на доставку вантажів в транспортно-технологічній схемі. Визначено, що автомобіль МАЗ – 54328+МАЗ 93971, вантажністю 21,7 т забезпечує найменші сумарні витрати на 1 км пробігу, які складають 1340,66 грн. На підставі обраного критерію, а саме, загальних витрат, визначили, що раціональною структурою транспортно-технологічної схеми, в рамках поставленої задачі, є доставка вантажів з використанням ТТС за участю експедитора із власним рухомим складом. При доставці за даною структурою загальні витрати складають 638,0 грн/т. Ефект від запропонованих заходів складає 97,81 грн/т. Ефективність при цьому дорівнює 53,23 %. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані під час організації доставки вантажу у міжміському сполученні Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки продуктів харчування ВАТ «Торгсервіс» у місті Полтава(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Горяінова, Катерина ОлексіївнаВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у порівнянні з 2021 роком у 2024 році обсяги міських перевезень зменшуються приблизно на 5,68 % через складне економічне становище у країні та військовий стан. Внаслідок проведеної маршрутизації одержано 4 розвізних маршрути, які є більш раціональними за існуючі через зменшення загального добового пробігу, а саме – з 89,7 км до 77,2 км, тобто на 12,5 км або на 13,9 %. Для складених маршрутів перевезень отримано графік завезення продукції до кожного зі споживачів, що дозволяють уникнути непродуктивного простою при очікуванні розвантаження, який, у середньому, складає 0,25 години на зміну. Ґрунтуючись на обсязі споживання вантажів та терміну виконання замовлення, визначено величину страхового запасу, який складатиме 2 тонни на місяць або 24 тонни на рік, та сприятиме запобіганню нестачі дрібнопартіонних вантажів. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 49725 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки тарно-штучних вантажів автомобілями АСД «ЛОГІСТИК» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Зубовський, Андрій ОлександровичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найбільшу частку вантажів на ринку займають тарно-штучні вантажі (ТШВ) (більш 60 % від валового товарообігу). Прогнозні обсяги перевезень на 2024 ріку показали зменшення на 12 % порівняно з 2021 роком. Результати сегментування ринку перевезень тарно-штучних вантажів показують, що 81 % – перевезення у міському сполученні; 82% – торгівельні нехарчові та промислові вантажі; 64 % – обсягом від 1 до 3 тон. Найбільш вагомим замовником є ТОВ «METRO». Побудовано три ефективні маршрути доставки з точки зору кілометражу та вантажопідйомності транспортного засобу. Обрано Renault Premium 380 з найменшими транспортними витратами, у розмірі 140,05 грн за тонну. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 44728,61 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки тарно-штучних вантажів автомобілями ТОВ «ПЕРЕВІЗНИК-ДНІПРО» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Осадчий, Євген ОлександровичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що недовиконання планових показників на 5 – 25 %, пов’язане головним чином з відсутністю замовлень на перевезення вантажів та застарілим рухомим складом підприємства, використанням рухомого складу, вантажність якого не відповідає партіонності перевезень, а також відсутністю заходів з маршрутизації перевезень. Проведено маршрутизацію перевезень тарно-штучних вантажів, в результат чого отримано 4 розвізні маршрути, що є ефективними з точки зору коефіцієнту використання пробігу (0,71), статичного (0,84) та динамічного (0,81) коефіцієнту використання вантажопідйомності транспортного засобу. Обрано автомобіль за найменшою собівартістю для перевезень тарно- штучних вантажів у місті – Dongfeng DFA 1045, собівартість перевезень якого складає (217,82 грн/т), та є меншою, ніж у автомобіля IVECO Euro Cargo 75E18 (232,7 грн/т). Встановлено, що річний ефект від побудови раціональних маршрутів руху та вибору раціональної марки автомобіля складатиме 37214,88 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення доставки торгових вантажів ТОВ «Клас» у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Гаража, Олександр ВіталійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що при перевезенні торгових вантажів особливу увагу слід приділяти таким питанням як маршрутизація руху транспортних засобів у місті; розробці графіків руху, координації роботи постачальників, споживачів та автомобільного транспорту, визначення розміру страхового запасу. В результаті маршрутизації створено два більш раціональні маршрути доставки товарів у порівнянні з існуючими, що дозволило скоротити загальний щоденний пробіг з 102,4 км до 89,9 км, тобто на 12,4 км або 15,6 %. В результаті маршрутизації також було розроблено графік доставки товарів, який забезпечує своєчасну доставку товарів та виключає час очікування на розвантаження транспортних засобів у клієнтів. Розрахований обсяг резервного запасу становить 0,79 тони на місяць та виключає дефіцит товарів народного споживання, що перевозяться у міській логістичній системі. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 177999,88 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» з м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Зима, Єлізабета ВолодимирівнаОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів у міжнародному сполученні м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС». Мета роботи – удосконалення організації нерегулярних пасажирських перевезень на маршруті м. Павлоград - м. Рів’єра Опатія автобусами ПП «ФІРМА «СОТІС» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найближчі 10 років важливим напрямком у розвитку пасажирських перевезень буде Центральна Європа, адже сьогодні обсяг перевезень у цьому регіоні досягає 14 %. На сьогодні не існує прямого сполучення між м. Павлоград до м. Рів’єра Опатії. Існуючі варіанти пасажирських перевезень по м. Павлоград-м. Рів’єра Опатії проходять через Умань та Київ, тому запропоновано маршрути Павлоград –Умань-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії та Павлоград-Київ-Чоп-Загреб-Рів’єра Опатії які задовольняють потреби мешканців Павлограду та проміжних міст та сел, сполучаючи м. Павлоград та м. Рів’ру Опатію прямим шляхом без пересадок. Для роботи на цих маршрутах доцільно використовувати автобус Mercedes-BenzO 350 (Tourismo). Розраховані ТЕП, розроблено місячний графік роботи для двох водіїв, розклад знаходження рухомого складу на лінії. Отримано можливе значення соціально-економічного ефекту від запропонованих заходів у розмірі 6338,97 грн. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПП «ФІРМА «СОТІС» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бірюков, Антон АндрійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» у селищі міського типу Тростянець Тростянецького району. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ПБП «ЛОЛІК» за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу діяльності ПБП «ЛОЛІК» встановлено, що значний знос мають ОВФ - 77,9 %; інтенсивність вибуття ОФ (3,85 %) перевищує інтенсивність відновлення (2,5 %); придатність ОВФ становить 22,6 %. Встановлено, що збільшився час в наряді за добу 8, 9 та 9,05 годин; обсяги наданих транспортних послуг зменшились в не значному діапазоні (автомобіле-дні в роботі – на 1,5%; час в наряді – на 0,115 %; обсяги перевезень і вантажообіг – на 0,118 %; загальний пробіг – на 1,28 %). Прогнозний попит на 2023 рік становить 73368 автомобіле-годин роботи. Для перевезення великих відправок вантажів по прямому варіанту встановлену: годинну інтенсивність прибуття автомобілів - 0,0815 од./год.; інтенсивність надходження автомобілів під навантаження – 5,67 од./год.; час на маршруті роботи автопоїзда - 8,34 год.; обсяг вантажу, який перевозиться за час спільної роботи – 334,07 т, річний обсяг відправлення вантажів - 38470,4 т. Визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень і термін окупності додаткових капітальних вкладень склав 0,4 роки. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ПБП «ЛОЛІК» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Лебідь, Антон ОлександровичОб'єкт дослідження – процес перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні. Мета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних вантажів автомобілями ТОВ «ДАРИНА» у міському сполученні за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що низька ефективності організації перевезень вантажів від постачальників до споживачів пов’язана з недостатньою кількістю та нераціональним використанням рухомого складу, недостатнім розвитком інфраструктури вантажних терміналів, нераціональною організацією процесу вантажних перевезень тощо. Виконано моделювaння величини попитy нa aвтоперевезення продyкцiї i вaнтaжiв, пошyк рaцiонaльної стрyктyри рyхомого склaдy ТОВ «ДАРИНА», проведений розрaхyнок координaт розтaшyвaння складу, розробкa мaршрyтiв достaвки вантажів до споживачів та грaфiкiв достaвки зaмовлених товaрiв до клієнтів. Розрaховaно чисельностi водiїв ТОВ «ДАРИНА», визнaчено фонд зaробiтної плaти, виконaно розрaхyнок мaтерiaльних витрaт тa кaлькyляцiю собiвaртостi aвтомобiльних перевезень. Встановлена рiчнa економiя вiд зменшення перемiнних витрaт у розмірі 106382,15 грн, рiчнa економiя вiд зменшення постiйних витрaт – 75456,78 грн. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 181838,93 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «ДАРИНА» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів ТОВ ЗЗБК “ЕТАЛОН” у місті Харків(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Семенюта, Максим АртуровичМета роботи – удосконалення організації перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Об’єкт дослідження – процес перевезення будівельних матеріалів в міських умовах. Предмет дослідження – вплив технологічних рішень на показники ефективності доставки будівельних матеріалів в міських умовах. Робоча гіпотеза – припущення, що запропоновані технологічні рішення, щодо удосконалення технологічного процесу перевезення будівельних матеріалів у міському сполученні дозволять покращити показники ефективності. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. Розроблено транспортно-технологічну схему доставки піску в міському сполученні. Визначені найкоротші відстані перевезень, та розроблені маршрути перевезень. Недоліком розробленої схеми є те, що всі маршрути – маятникові зі зворотнім порожнім пробігом, чого потребує технологія перевезень. Для навантаження було обрано раціональний навантажувальний механізм. На основі отриманих результатів розрахунків обрано екскаватор Д – 443А, у якого наведені річні витрати менше на 92,1 тис. грн, ніж у Е – 301. Для зменшення втрат від непродуктивних простоїв навантажувальних механізмів та вантажних автомобілів розроблено графік спільної роботи. Ефективність запропонованих заходів складе 4 % в розрахунку за рік роботи підприємства. Рекомендації по впровадженню: отримані результати досліджень можуть застосовуватись при організації перевезень піску в міському сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення вантажів в міжнародному сполученні рухомим складом ТОВ «ЛП Україна»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Малай, Кристина СтаніславівнаОб’єктом даної роботи виступає процес митної переробки вантажів при доставці вантажів в міжнародному сполученні. Предметом дослідження є вплив параметрів перевезення вантажів на час митної переробки вантажів. Мета роботи – підвищити ефективність доставки вантажів в міжнародному сполученні за рахунок мінімізації витрат часу на проходження митних операцій на пунктах пропуску. Метод дослідження – аналітичний. Проведено аналіз роботи митних пунктів пропуску на міжнародному маршруті Київ – Будапешт. Проведено збір статистичних даних по двом пунктам пропуску «Вилок» та «Лужанка – Берегшурань». Визначено витрати часу на виконання митних операцій на кожному з пунктів пропуску. Проаналізовано залежність часу доставки вантажу у міжнародному сполученні від основних показників, а саме кількості митників, кількості постів навантаження-розвантаження та інших. Провели аналіз марок рухомого складу, а саме розрахували собівартість перевезення вантажу для автомобілів обраної вантажності. В результаті отримали, що більш доцільніше використовувати Hyundai HD 250 так, як його витрати складають 689,7 грн/т. Економічний ефект було отримано шляхом порівняння експлуатаційних витрат підприємства від вибору оптимальної марки рухомого складу, ефект склав 59542,3 грн на рік. Результати дослідження можуть бути використані при удосконаленні роботи підприємств, які надають послуги з перевезення вантажів в міжнародному сполученні.Документ Удосконалення організації перевезення лакофарбових виробів у роздрібну мережу міста Харкова автомобілями ФОП «Авдєєв І.»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Цибулько, Артем АнатолійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел щодо витрат на перевезення дрібних партій показує, що в багатьох випадках ефективніше доставляти партії вантажу за один рейс, в результаті чого, незважаючи на потенційну низьку вантажопідйомність, транспортні засоби повинні прагнути до того, щоб їх вантажопідйомність дорівнювала або перевищувала розмір партії вантажу, що перевозиться. Встановлено, що середньомісячний попит на вантажні перевезення характеризується середньодобовим обсягом завезення у 4,23 тонни, середнім обсяг завезення 1 споживачу – 0,23 тонни та відносно невеликим відхиленням у 6,93 тонни, що відповідає відсотку 9,42 %. Спроектовано 3 ефективні розвізні маршрути доставки вантажів. Складено розклад руху автомобілів між пунктами завезення вантажів. Визначено автомобіль марки MAN TGL 8.250 FL Doka для доставки вантажів за найменшими витратами на рік, які складають 1031195 грн. Технологічні заходи дають можливість отримати можливий позитивний економічний ефект у розмірі 88857 грн/рік. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення насипних будівельних вантажів у міському сполученні автомобілями ТОВ «Парк транс»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Наумов, Данило ВолодимировичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у парку ТОВ «Парк транс» найбільшу питому вагу складають автомобілів-самоскидів (83,3 %), що пояснюється спеціалізацією підприємства, тобто перевезення насипних та навальних вантажів. Бортові автомобілі (16,7 %) використовуються, переважно, для перевезення невеликих партій насипних або навальних вантажів у тарі (мішки) фізичним особам та на об'єкти індивідуального будівництва. Складено раціональні маршрути руху транспортних засобів – 3 маятникових та 3 кільцевих, що призвело до підвищення коефіцієнту використання пробігу на 10 %. Через узгодження роботи автомобілів та пункту навантаження середній простій транспортних засобів у очікуванні навантаження може зменшитися на 0,25 години за зміну. З метою забезпечення своєчасності та безпеки перевезень визначено потрібну кількість водіїв, яка дорівнювала 7 чоловік, й складено місячний графік їх роботи на розроблених маршрутах з урахуванням вимог до організації праці. Економічний ефект від застосування заходів 1316409,48 гривень на рік, що свідчить про доцільність впровадження нововведень. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення насипних вантажів автомобілями ТОВ «Павлоградська автобаза»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Васильченко, Владислав ВіталійовичВ результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що в структурі перевезень ТОВ «Павлоградська автобаза» є найбільш вагомими міські перевезення (58 %), у яких найбільша вага складається з таких насипні вантажів як глина, пісок та щебінь (приблизно 78 % від загального обсягу), відправки цих вантажів відбуваються, переважно, щоденно (73 %), а їх добовий обсяг переважає 20 т (55 %), що дає змогу віднести такі відправки до масових. Одержано раціональні маршруту руху транспортних одиниць – 2 маятникових та 5 кільцевих. Побудовані маршрути виявилися більш ефективними через скорочення пробігу на 24152 км на рік. При побудові спільного графіку роботи автомобілів і пункту навантаження середній простій автомобілів при очікуванні навантаження скоротився на 0,3 години за зміну. Складно місячний графік роботи для 7 водіїв. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати річний економічного ефекту у розмірі 350350,93 грн. Рекомендації по впровадженню: результати дослідження можуть бути використані в удосконаленні роботи вантажних підприємств автомобільного транспорту. Область застосування: автомобільний транспорт.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП - 15607". Частина 1. Підвищення якості обслуговування пасажирів на міському маршруті №7 Басівщина-Млинівська(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Смирнов, Євген ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на маршруті № 7 «Басівщина-Млинівська» у місті Рівному. Мета роботи – підвищення якості обслуговування пасажирів на маршруті №7 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що серед заходів з підвищення рівня якості перевезень респонденти вважають забезпечення дотримання розкладу руху (21,8 %) та покращення умов проїзду (69,6 %). Для обраного автобусу Богдан-А069.21 розраховано середній статичний та динамічний коефіцієнти використання місткості, які склали 0,81 та 0,88, відповідно, що на 58,8 % перевищує коефіцієнти використання місткості при експлуатації на маршруті наявного автобусу ЗАЗ-А07. Виходячи з величин пасажиропотоків за годинами доби, визначено максимальну кількість автобусів для роботи на маршруті, яка дорівнює 6 одиницям, тоді як мінімальна – 3 одиницям. Встановлено, що для раціональної організації руху на маршруті 3 автобуса мають працювати у двозмінному режимі, а 3 – у перерваному. Визначено необхідну кількість водіїв, яка склала 11 чоловік, та складено графік їх роботи з урахуванням вимог щодо організації їх праці. Можливо отримати позитивне значення економічного ефекту у розмірі 0,49 грн на одного пасажира за рахунок зменшення собівартості. Сумарний час роботи автобусів на маршруті можливо скоротити на 8 авто. годин. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ВАТ «РАП – 15607» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами ВАТ „РАП-15607". Частина 2. Удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на міському маршруті №10 Вербова-Коновальця(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Якуба, Ян СергійовичОб'єкт дослідження – процес перевезення пасажирів на міському маршруті №1 автобусами ТДВ «ДАТП 11205» у місті Дніпро. Мета роботи – удосконалення технологічного процесу перевезення пасажирів на маршруті №1 за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що АТП знаходяться в постійній конкурентній боротьбі за пасажира і тому завданнями керівництва є постійне удосконалення якості транспортної послуги. Визначено рекомендовану пасажиромісткість автобусів у розмірі 11 пасажирів. Обгрунтовано рішення щодо заміни існуючих автобусів Богдан А092/ Еталон 092 пасажиромісткістю 38 пасажирів на автобуси марки Рута 25F. Для порівняння цих двох марок автобусів проведено розрахунки експлуатаційних витрат, які відповідно становлять 1480,99 грн. та 1246,41 грн. за добу. Для роботи на маршруті №1 обрано автобус Рута 25F та проведено графоаналітичні розрахунки режимів роботи автобусів та водіїв, побудовано стрічковий графік та новий розклад руху. Зменшено інтервал руху в години-пік з 10 до 8 хвилин. Визначено час роботи в наряді для п’яти випусків автобусів. Після впровадження в експлуатацію на маршруті №1 місто Дніпро автобусів марки Рута-25D можливо отримати позитивне значення економічного ефекту (різниця між поточних витрат на експлуатацію автобусів протягом доби) у розмірі 234,58 грн/добу, а також зменшення на 0,62 грн собівартості перевезення одного пасажира. Сфера застосування: пасажирські підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТДВ «ДАТП 11205» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезення сільськогосподарської продукції ТОВ «НАДІЯ» у міжміському сполученні(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Бєлоусов, Денис СтаніславовичОб'єкт дослідження – процес перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград. Мета роботи – удосконалення організації перевезення соняшникової олії автомобілями ТОВ «Надія» на маршрутах у місті Красноград за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що у ТОВ «Надія» найбільшу питому вагу у загальній структурі витрат займають витрати на автомобільне паливо (51 %) через його високу ціну, амортизацію (15 %) і ремонт (12 %) застарілого рухомого складу, заробітну платню водіїв та управлінського персоналу (16 %). Запропоновано використовувати автомобіль ЗіЛ-4331 (вантажність 6 т), що забезпечує добову потребу споживачів у перевезеннях, а годинні витрати на його експлуатацію є меншими на 51 грн за витрати автомобіля КамАЗ-5320 і складають 358,44 грн/год. Експлуатація автомобіля ЗіЛ-4331 також підвищує коефіцієнти використання вантажності у середньому з 0,6 до 0,8, тобто 25 %. Спроектовано два розвізних маршрути та зменшено загальний добовий пробіг на 18,5 %. Підвищено середній коефіцієнт використання пробігу на маршрутах на 27,7 %. Складено графіки завозу продукції, що дозволять уникнути позанормативного часу роботи водіїв на маршруті через простої у очікуванні розвантаження автомобіля. При впровадженні запропонованих заходів можна отримати зaгaльнa сyму економiї у розмірі 100480,4 грн на рiк. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Надія» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в II кварталі 2024 р.Документ Удосконалення організації перевезень швидкопсувних вантажів автомобілями ТОВ «Міранна»(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Шмаков, Олександр ВолодимировичОб'єкт дослідження – процес перевезень молочної продукції автомобілями ТОВ «МІРАННА» на маршруті м. Глобине - м. Дніпро – м. Павлоград. Мета роботи – удосконалення організації перевезення молочної продукції автомобілями ТОВ «Міранна» на маршруті м. Глобине - м. Дніпро – м. Павлоград за рахунок впровадження ефективних технологічних рішень. Метод дослідження – аналітично-практичний, математичний. В результаті аналізу літературних та Інтернет-джерел встановлено, що найбільшу питому вагу (65 %) від загального обсягу номенклатури вантажів, що перевозить ТОВ «Міранна» складають молочні продукти на маршруті м. Глобине – м. Дніпро – м. Павлоград, що відносяться до швидкопсувних вантажів. Для запропонованого автопоїзду VOLVO FH13 + Thermo King V-300 max10 та спеціалізованого автомобіля КаМАЗ для роботи на маршруті м. Глобине - м. Дніпро – м. Павлоград проведено розрахунок ТЕП. Встановлено, що VOLVO FH13 розвиває швидкість 50 км/год., що більша на 10 км/ год. ніж у автомобілів КАМАЗ; час у наряді при застосуванні VOLVO FH13 зменшується на 2,74 години в порівнянні з автомобілем КаМАЗ. Встановлено, що під час виконання НРР доцільно використовувати автомобільний навантажувач АП 4020, оскільки він має більшу за електричний навантажувач технічну продуктивність (33,7 та 28,9 т/год. відповідно). Розраховано економічний ефект у розмірі 891,81 гривень за оберт. Технологічний ефект у розмірі 4,8 т/год досягається при використанні під час виконання НРР автомобільного навантажувач АП 4020. Сфера застосування: вантажні підприємства автомобільного транспорту. Керівництво ТОВ «Міранна» прийняло до розгляду питання щодо впровадження результатів дослідження в IIІ кварталі 2024 р.