2014
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1284
Переглянути
Перегляд 2014 за Ключові слова "вантажi, характеристика"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Автоматизована система для вибору ресурсозберiгаючої технологiї вантажного термiнала iз системою пiдтримки рiшення(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для вибору ресурсозберігаючої технології вантажного термінала, яка містить автоматизовані робочі місця диспетчера логістичного центру термінала, операторів термінала, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що має блок моделювання та блок підтримки рішення, встановлені на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру вантажного термінала, які призначені для вибору ресурсозберігаючої технології обробки вантажопотоку на терміналі та взаємоузгодження дій операторів окремих зон термінала з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованого робочого місця диспетчера логістичного центру вантажного термінала, при цьому проводиться формування множини технологій обробки вантажопотоку на терміналі, обчислююся витрати та загальний час виконання операцій по кожній з технологій із множини та вибирається найбільш прийнятна за критерієм, який передбачаємінімізацію витрат, пов'язаних з функціонуванням термінала, що враховують витрати на утримання та експлуатацію людських та транспортно-складських ресурсів: при обмеженні , де - витрати на утримання ресурсів, грн.; - витрати на експлуатацію ресурсів, грн.; - витрати на простої автомобіля в черзі в разі надходження надмірної кількості вантажу на термінал, грн.; - витрати, пов'язані з простоєм надлишкових ресурсів термінала в разі незначних обсягів вхідного вантажопотоку, грн.; - витрати на зберігання вантажу, грн.; - витрати, пов'язані з кожною не обслуженою тонною вантажу в разі нестачі ресурсів, грн.; - витрати, пов'язані з функціонуванням відділу митного оформлення. - час на повну обробку вантажу на терміналі та договірний час, год. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що для отримання інформації про кількісний склад дрібнотоннажних автомобілів, транспортно-складських механізмів та наявного персоналу використано радіочастотні мітки для дистанційного зчитування, інформація з яких фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон термінала. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що для визначення часу виконання окремих технологічних операцій на терміналі в системі використовують пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщуються в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання.Документ Автоматизована система для органiзацiї термiнальної системи доставки вантажiв(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів, яка містить автоматизовані робочі місця вантажовласників, диспетчерів автотранспортних підприємств, диспетчерів логістичних центрів терміналів, операторів логістичних центрів терміналів (операторів терміналів), диспетчерів магістральних перевізників, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що має пристрій моделювання, який встановлений на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру терміналу і містить в собі п'ять блоків моделювання та блок підтримки рішення, а також блок прийняття рішення, що виконані з можливістю формування ресурсозберігаючих технологій та синхронізації логістичних потоків з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованих робочих місць диспетчерів логістичних центрів терміналів, за критерієм, який передбачає максимізацію синергетичного ефекту: де - скорочення витрат на переробку вантажу на терміналі за умов застосування оптимальної кількості виробничих ресурсів, грн./т; - зменшення часу переробки добового обсягу вантажу на терміналі, год.; - добовий обсяг вхідного вантажопотоку на термінальному комплексі, т; - норма амортизаційних відрахувань для основних засобів І групи, %; - балансова вартість терміналу, грн.; - зменшення потрібної площі терміналу, м2; - площа термінального комплексу, м2; - питомі енергетичні витрати, грн./год. м2; - час роботи термінального комплексу за добу, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної стратегії обслуговування вантажовласників та раціональної вантажопідйомності автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, грн./т; - зменшення кількості автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, од.; - втрати термінального комплексу в результаті збоїв в системі або при незадовільній якості обслуговування вантажовласників, грн./т; - скорочення обсягу вантажу, якому відмовлено в обслуговуванні на терміналі, т; - депозитна ставка банку, частка; - обсяг вантажу n-ї партії, т; - вартість вантажу n-ї партії, грн./т; - вартість 1 години простою автомобіля w-гo суб'єкта, грн./год.; - кількість автомобілів w-гo суб'єкта, од.; - зменшення часу очікування обслуговування, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної міжтермінальної транспортно-технологічної схеми TTS для n-ї відправки, грн./т; - відстань міжтермінального перевезення, км; - обсяг вантажу для n-ї відправки, т; - економія витрат за рахунок вибору оптимальної партії відправки при магістральному перевезенні n-ї відправки, грн. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що для формування вхідної інформації використано: пристрій визначення географічних координат на основі GPS-приймача, що знаходиться в користуванні у вантажовласника, GPS-трекери, що розміщуються на транспортних засобах, радіочастотні мітки для дистанційного зчитування, інформація з яких фіксується пристроями зчитування, розміщеними в місцях перетину меж окремих зон терміналу. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що в системі використовують пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщуються в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання. 4. Автоматизована система за одним з пп. 1-3, яка відрізняється тим, що в системі використовують блок прийняття рішення, за допомогою якого через дротове або бездротове з'єднання узгоджуються дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів. Текст Дивитися Додаткова інформація МПК / Мітки МПК: G06G 7/00, G06F 7/00, G06F 15/00 Мітки: організації, доставки, вантажів, системі, термінальної, система, автоматизована Код посилання Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажівДокумент Автоматизована система для органiзацiї термiнальної системи доставки вантажiв(2014) Шраменко, Наталя Юрiївна1. Автоматизована система для організації термінальної системи доставки вантажів, яка містить автоматизовані робочі місця вантажовласників, диспетчерів автотранспортних підприємств, диспетчерів логістичних центрів терміналів, операторів логістичних центрів терміналів, диспетчерів магістральних перевізників, що з'єднані між собою засобами зв'язку, яка відрізняється тим, що включає пристрій моделювання, який підключений до блока введення і обробки інформації, пов′язаного з пристроєм визначення географічних координат на основі GPS-приймача, GPS-трекерами, що розміщуються на транспортних засобах, радіочастотними мітками для дистанційного зчитування, при цьому пристрій моделювання встановлений на кожному автоматизованому робочому місці диспетчера логістичного центру терміналу та складається з п'яти блоків моделювання та блока підтримки рішення, що виконані з можливістю формування ресурсозберігаючих технологій та синхронізації логістичних потоків з використанням даних, що надходять і заносяться у базу даних блока вхідної інформації автоматизованих робочих місць диспетчерів логістичних центрів терміналів, за критерієм, який передбачає максимізацію синергетичного ефекту: , де - скорочення витрат на переробку вантажу на терміналі за умов застосування оптимальної кількості виробничих ресурсів, грн./т; - зменшення часу переробки добового обсягу вантажу на терміналі, год.; - добовий обсяг вхідного вантажопотоку на термінальному комплексі, т; - норма амортизаційних відрахувань для основних засобів І групи, %; - балансова вартість терміналу, грн.; - зменшення потрібної площі терміналу, м2; - площа термінального комплексу, м2; - питомі енергетичні витрати, грн/год. м2; - час роботи термінального комплексу за добу, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної стратегії обслуговування вантажовласників та раціональної вантажопідйомності автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, грн./т; - зменшення кількості автомобілів на розвізно-збірних маршрутах, од.; - втрати термінального комплексу в результаті збоїв в системі або при незадовільній якості обслуговування вантажовласників, грн./т; - скорочення обсягу вантажу, якому відмовлено в обслуговуванні на терміналі, т; - депозитна ставка банку, частка; - обсяг вантажу -і партії, т; - вартість вантажу -і партії, грн/т; - вартість 1 години простою автомобіля -гo суб'єкта, грн./год.; - кількість автомобілів -гo суб'єкта, од.; - зменшення часу очікування обслуговування, год.; - економія витрат за рахунок вибору раціональної міжтермінальної транспортно-технологічної схеми TTS для -ї відправки, грн./т; - відстань міжтермінального перевезення, км; - обсяг вантажу для -ї відправки, т; - економія витрат за рахунок вибору оптимальної партії відправки при магістральному перевезенні -ї відправки, грн. 2. Автоматизована система за п. 1, яка відрізняється тим, що містить пристрої зчитування, які здатні зчитувати інформацію з радіочастотних міток дистанційно та розміщені в місцях перетину меж окремих зон терміналу. 3. Автоматизована система за п. 1 або 2, яка відрізняється тим, що містить пристрої вимірювання та контролю часу виконання технологічних операцій, які розміщують в контрольних точках зон їхнього виконання, з використанням дротового або бездротового з'єднання. 4. Автоматизована система за будь яким з попередніх пунктів, яка відрізняється тим, що містить блок прийняття рішення, виконаний з можливістю узгоджувати дії всіх учасників термінальної системи доставки вантажів через дротове або бездротове з'єднання.