Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3889
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "аффініті-індекс"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Удосконалення комплексу маркетингу організації роздрібної торгівлі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023) Кононихін, Олександр СергійовичОб'єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю «Діана Спорт». Мета роботи – розробити рекомендації щодо вдосконалення комплексу маркетингу для організації роздрібної торгівлі спортивними товарами. Метод дослідження – методи аналізу та синтезу, групування і узагальнення, порівняльний аналіз, графічний метод, методи статистичного та економічного аналізу, експертні оцінки, спеціальні кількісні методи дослідження – опитування (анкетування). В роботі було запропоновано набір маркетингових інструментів для організацій роздрібної торгівлі спортивними товарами, особливістю якого є пріоритет інструменту, що відображає найбільшу чутливість споживачів. А також запропоновано методичний підхід до сегментації споживачів на основі використання методики аффініті-індексу та поведінкових критеріїв сегментування. Проведено аналіз теоретичних засад зарубіжних і вітчизняних фахівців у галузі маркетингу, присвячених розробленню комплексу маркетингу організацій роздрібної торгівлі та інших організацій сфери послуг. Результат упровадження заходів щодо вдосконалення комплексу маркетингу ТОВ «Діана Спорт» – збільшення кількості покупців магазину.