2017
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2163
Переглянути
Перегляд 2017 за Ключові слова "автотранспортнi засоби"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Клапан регулювання тиску в гальмiвнiй системi транспортного засобу(2017-08-10) Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Туренко, Олександр IгоровичКлапан регулювання тиску в гальмівній системі транспортного засобу, що складається з корпусу (1), диференціального поршня (2), каналів проходження робочого тіла (3), який відрізняється тим, що для підвищення ефективності гальмівної системи містить запірний клапан (4), пружину (5) (або пропорційний електромагніт (6)), а діаметри торців диференціального поршня (2) вибираються таким чином, щоб забезпечити рівність їх площ, за рахунок чого досягається постійна різниця між привідним тиском передніх і задніх коліс.Документ Система безпеки автотранспортних засобiв при русi в колонах(2017-10-10) Степанов, Олексiй ВiкторовичСистема безпеки автотранспортних засобів при русі в колонах, що включає в себе: блок збору первинної інформації, інформаційно-обчислювальний блок та інформаційно-виконавчий блок, яка відрізняється тим, що блок збору первинної інформації містить блок задання режиму "головна машина-машина в колоні", радар поздовжнього руху об'єктів класу "технічний зір", радар поперечного руху об'єктів (відеосенсор), датчик наявності перешкод в "мертвій зоні", аналізатор розпізнавання типів перешкод на шляху прямування автотранспорту (автомобіль, велосипед/мотоцикл, пішохід, нерухомий предмет), датчик нічного бачення, датчик контролю габаритної ширини рухомого автомобіля спереду, автономний блок пам'яті, супутниковий навігатор; інформаційно-обчислювальний блок містить блок живлення, блок "включення-відключення" всієї системи, веб-камеру з переговорним пристроєм в кабіні водія, накопичувач інформації про перешкоди по ходу руху автотранспорту, інформаційно-аналітичний блок управління і контролю, автономний блок пам'яті, телеметричний блок обміну інформацією зі старшим автоколони, накопичувач діагностичних показань функціонального стану водія (у вигляді наручного браслета) з передачею інформації старшому колони, телеметричний блок обміну інформацією між автомобілями, блок контролю заданої головною машиною швидкості, дисплей для показу руху автотранспорту в колоні, блок контролю заданої старшим колони дистанції; інформаційно-виконавчий блок містить блок підтримки заданої головною машиною швидкості, блок підтримки заданої дистанції, блок звукової і світової сигналізації в кабіні, блок примусової зупинки автотранспорту, блок аварійної сигналізації, блок телеметричної передачі/прийому на зупинку іншим автотранспортним засобам, блок телеметричної передачі інформації на ПК старшого колони, блок передачі інформації спеціальним службам (за вибором), автономний блок пам'яті; ПК старшого колони, який містить блок управління і задання параметрів руху автотранспорту в колоні для функції "автопілот", блок телеметричного прийому/передачі інформації, дисплей для відображення інформації про рух автотранспорту в колоні, що забезпечує розширення функціональних можливостей системи, а саме контролюється дистанція та швидкість автотранспортних засобів, установлених старшим колони в автоматичному режимі, контролюються показники функціонального стану водія, а у випадку наростання їх критичних відхилень та відхилень параметрів руху автоколони і кожного автомобіля в автоколоні, появі перешкод перед автомобілем, відбувається автоматичне втручання в безпечну зупинку із збереженням безпеки автотранспорту та дорожнього руху з включенням світлової та звукової сигналізації на автотранспортних засобах, що знаходяться у складі колони з попередженням про це інших учасників дорожнього руху.Документ Спосiб iндукцiйного нагрiву листових металiв кузовних елементiв автотранспортних засобiв iз миттєвим охолодженням(2017-02-10) Батигiн, Юрiй Вiкторович; Чаплигiн, Євген Олександрович; Сабокар, Олег Сергiйович; Трiшкин, Євгенiй Вiкторович1. Спосіб індукційного нагріву листових металів кузовних елементів автотранспортних засобів із миттєвим охолодженням, де застосовують джерело змінної напруги високої частоти та інструмент-індуктор, що слугує джерелом змінного електромагнітного поля, який відрізняється тим, що нагрів поверхні виконується індуктором-інструментом циліндричної монолітної конструкції, що виконується із діелектричного матеріалу та містить на торці котушку індуктивності, якою він притискається до листового металу. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що обмотка котушки індуктивності індуктора-інструмента виконується із багатожильного проводу, кожна жила якого є діелектрично-ізольованою шаром лаку. 3. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що у корпусі інструмента-індуктора міститься канал подачі повітря, який розташовується співвісно із інструментом-індуктором і є симетрично розгалуженим у торці корпусу. 4. Спосіб за п. 1 який відрізняється тим, що після виконання нагріву області металу, яка знаходиться під котушкою індуктивності, через повітряні канали подається стиснуте повітря, яке надходить у робочу зону інструмента-індуктора.Документ Спосiб регулювання привiдного зусилля в гальмiвних механiзмах транспортних засобiв(2017-08-10) Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Туренко, Олександр IгоровичСпосіб регулювання привідного тиску в гальмівних механізмах транспортних засобів, що полягає в затримці підвищення привідного тиску в гальмівних механізмах задніх коліс відносно до привідного тиску гальмівних механізмів передніх коліс, який відрізняється тим, що підвищення привідного тиску в гальмівних механізмах задніх коліс починають при досягненні транспортним засобом порогового значення сповільнення, а після початку підвищення тиску в гальмівних механізмах задніх коліс відбувається контрольований процес наростання тиску в гальмівній магістралі з постійним значенням різниці між тиском в гальмівних механізмах передніх і гальмівних механізмах задніх коліс, що забезпечує реалізацію раціонального розподілу гальмівних сил між осями і підвищення стійкості транспортного засобу в процесі гальмування.