Кафедра менеджменту
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра менеджменту за Ключові слова "бенчмаркінг"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бенчмаркінг бізнес-процесів АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-06) Носик, Анастасія ОлександрівнаВ кваліфікаційній роботі удосконалено методичний підхід до реалізації бенчмаркінгу бізнес-процесів, який, на відмінно від існуючих, передбачає визначення партнера з бенчмаркінгу з використанням методу аналізу ієрархій та обґрунтування показників порівняння бізнес-процесів автотранспортного підприємства. Основними етапами пропонованого методичного підходу є: визначення бізнес-процесів, що потребують бенчмаркінгу, вибір партнера з бенчмаркінгу, порівняння показників функціонування бізнес-процесів аналізованого підприємства з показниками підприємства-партнера, усунення відхилень за показниками. Виявлено сильні та слабкі сторони ТОВ «Експрес» та розроблені заходи щодо поліпшення слабких сторін (в області управління персоналом), які передбачають наступні етапи: усвідомлення проблеми, визначення цілей, визначення критеріїв досягнення цілей, проектування варіантів рішень (альтернатив), оцінка (порівняння) варіантів рішень (альтернатив), уточнення критеріїв або перегляд цілі (цілей), вибір найкращого варіанта рішень, планування та реалізація (впровадження).Документ Впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Мєзєнцева, Єва В’ячеславівнаВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення впровадження бенчмаркінгу в діяльність АТП. Запропоновано визначення поняття «бенчмаркінг». Отримало подальший розвиток подання процесу проведення бенчмаркінгу на АТП з використанням методології функціонального моделювання IDEF0. Удосконалено методичні засади проведення бенчмаркінгу в АТП, які, на відміну від існуючих, базуються на оцінці конкурентів за елементами комплексу маркетингу «7Р», адаптованих до специфіки діяльності підприємств автомобільного транспорту. Запропоновано стратегії діяльності підприємства за кожним елементом комплексу маркетингу «7Р» та відповідні рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності АТП.