2018
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/2684
Переглянути
Перегляд 2018 за Ключові слова "Автомобiльний транспорт. безпека руху"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Спосiб визначення iдеальних потокiв насичення та поправочних коефiцiєнтiв для регульованих перехресть(2018) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використано при розробці агрегатної системи засобів керування ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності керування рухом транспорту на регульованих перехрестях. Спосіб визначення ідеальних потоків насичення та поправочних коефіцієнтів для регульованих перехресть заснований на скануванні двома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому другий промінь формується у одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіод по колу розгортки, а оптичну вісь першого променя, що формує вихідну межу контрольованої зони в області стоп- ліній, змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшувався на певну задану величину. Кути нахилу оптичних осей другого променя, як і першого, змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину. Оптичні сигнали, відбиті від транспортних засобів на підходах та виходах перехрестя, приймаються відповідними фотоприймачами і перетворюються в імпульсно-числові коди, за якими обчислюються швидкість і тип ТЗ, інтенсивність і інтервали між ТЗ. Визначення всіх необхідних параметрів для точного виміру значення ідеального потоку насичення на підходах до перехрестя та загальних поправочних коефіцієнтів потоків насичення для інших смуг руху цих підходів на протязі часу дії світлофорного циклу дає можливість одержання найбільш повного комплексу інформації для контролю і подальшого оперативного (в реальному масштабі часу) керування рухом на перехресті при визначенні оптимальних поточних значень елементів світлофорного циклу.Документ Спосiб визначення затримок транспортних засобiв на нерегульованому перехрестi(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення затримок на нерегульованому перехресті заснований на скануванні зони перехрестя одночасно двома оптичними променями лазерної розгортки з точки над його геометричним центром, причому другий промінь формується в одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіоду по колу розгортки, а кути похилу оптичних осей як першого, так і другого променів змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на вході і виході контрольованої зони зменшувався на певну задану величину, що дозволяє визначити тип і напрямки руху транспортних засобів по кожній смузі руху і їх затримки в контрольованій зоні на входах до перехрестя по другорядній дорозі з урахуванням часу її проїзду кожним конкретним типом транспортного засобу.Документ Спосiб визначення затримок транспортних засобiв на регульованому перехрестi(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення затримок транспортних засобів на регульованому перехресті оснований на скануванні гостроспрямованим лазерним променем зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним двопроменевим видом розгортки, причому оптична вісь одного з положень розгортки вибирається так, щоб лазерний промінь описував коло на проїжджій частині перехрестя в області стоп-ліній всіх його підходів, а другий промінь розгортки формується в одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіоду по колу розгортки, а оптичну вісь першого променя, що формує вихідну межу контрольованої зони в області стоп- ліній, змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшувався на певну задану величину.Документ Спосiб визначення пропускної здатностi дiлянки дороги(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення пропускної здатності ділянки дороги належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів керування ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження ділянок ВДМ, а також для підвищення ефективності керування рухом транспорту на міській та заміській ВДМ. Спосіб базується на покроковому скануванні вузькоспрямованими лазерними променями інфрачервоного діапазону одночасно всіх смуг руху прямого і зворотного напрямку як на вході, так і на виході вибраної ділянки дороги та забезпечує визначення комплексу параметрів ТП по кожній смузі руху залежно від результатів сканування. Цей спосіб дає можливість одночасного визначення основних параметрів транспортних потоків (ТП) на границях ділянки дороги: моменту проїзду транспортним засобом (ТЗ) зон сканування, швидкості, типу, інтервалів, дистанції і вільних інтервалів руху ТЗ, інтенсивності руху у фізичних або приведених одиницях та пропускної здатності окремої смуги або ділянки дороги.Документ Спосiб визначення пропускної здатностi нерегульованого перехрестя з головною i другорядними дорогами(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення пропускної здатності нерегульованого перехрестя з головною і другорядною дорогами належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, АСУ-ДР, а також в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ. Спосіб базується на конусному покроковому скануванні одночасно двома вузькоспрямованими лазерними променями інфрачервоного діапазону тимчасово всіх підходів і виходів перехрестя, що дає можливість сформувати вхідні і вихідні межі контрольованих зон та забезпечити визначення комплексу параметрів транспортних потоків по кожній смузі руху та пропускну здатність нерегульованого перехрестя в залежності від результатів сканування. За допомогою запропонованого способу можна здійснити контроль широкого спектра параметрів руху транспортних потоків одним загальним пристроєм, розташованим в зоні перехрестя.Документ Спосiб визначення пропускної здатностi нерегульованого перехрестя рiвнозначних дорiг(2018) Денисенко, Олег ВасильовичВинахід належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів управління ДР, АСУ-ДР, а також в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ. Спосіб базується на конусному покроковому скануванні одночасно двома вузькоспрямованими лазерними променями інфрачервоного діапазону тимчасово всіх підходів і виходів перехрестя, що дає можливість сформувати вхідні і вихідні межі контрольованих зон (КЗ) та забезпечити визначення комплексу параметрів транспортних потоків (ТП) по кожній смузі руху та пропускну здатність (ПЗ) нерегульованого перехрестя в залежності від результатів сканування. Реалізацію запропонованого способу можна здійснити одним загальним пристроєм, розташованим в зоні перехрестя, який одночасно дає змогу, в разі потреби, визначити також ряд інших параметрів руху ТП. Цей спосіб дає можливість одночасно визначити основні параметри ТП в зоні впливу перехрестя: моменти проїзду транспортними засобами (ТЗ) КЗ та перехрестя в цілому, швидкість, тип, черги ТЗ, інтервали їх руху по всіх смугах, напрямки руху, інтенсивності руху в фізичних та приведених одиницях по кожній смузі, а також значення інтервалів перегину для різноманітних умов руху по смугах другорядних доріг та ПЗ нерегульованого перехрестя.Документ Спосiб визначення тривалостi тактiв та циклу свiтлофорної сигналiзацiї(2018) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення тривалості тактів та циклу світлофорної сигналізації належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів керування ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності керування рухом транспорту на регульованих перехрестях. Спосіб оснований на скануванні трьома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точці над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому промені формуються зі зміщенням на третину періоду по колу розгортки, а кути нахилу оптичних осей кожного променя змінюють по черзі у реперній точці через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола для кожного променя зменшувався на певну задану величину. Оптичні сигнали, відбиті від ТЗ на підходах та виходах перехрестя, приймаються відповідними фотоприймачами і перетворюються в імпульсно-числові коди, за якими визначають наявність ТЗ по окремих смугах в контрольованих зонах та в зоні самого перехрестя на моменти початку проміжного та основного тактів, а момент закінчення проміжного такту формується за моментами, коли останній ТЗ, що знаходився в зоні перехрестя, почне перетинати своїм переднім бампером одну з ліній сканування першого променя по смугах руху на виході з перехрестя. Тривалість основного такту визначається моментом закінчення роз'їзду найбільшої за часом черги по смугам руху в даній фазі регулювання, який формується за моментом перетинання заднім бампером останнього в черзі ТЗ однієї з ліній сканування в зоні стоп-лінії, а тривалість циклу світлофорного регулювання за результатами сканування визначається як сукупність основних та проміжних тактів всіх фаз. За допомогою способу, при формуванні циклу світлофорної сигналізації, враховується повний комплекс достовірної інформації руху ТЗ.