2002
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1582
Переглянути
Перегляд 2002 за Ключові слова "автомобiлi, гальмiвнi системи"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вакуумний пiдсилювач гiдравлiчного приводу(2002) Клименко, Валерій Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гідравлічного приводу, який включає корпус із кришкою, у середині якого розташовані поршень із діафрагмою і клапанами, який відрізняється тим, що між поршнем із боку вакуумної порожнини і корпусом установлене гнучке ущільнення, внутрішній діаметр якого дорівнює або більше ушільнуваної напрямної поршня в кришці, а активні площі поршня по обидва боки виконані однаковими або з меншою активною площею з боку вакуумної порожнини.Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвного приводу(2002) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гальмівного приводу, в якому корпусні деталі і деталі сполучення утворюють дві камери, розділені поршнями з діафрагмами на вакуумні і повітряні порожнини, який відрізняється тим, що корпусні і базові деталі виконані уніфікованими для всіх типів вакуумних підсилювачів, а повітряні порожнини сполучені гнучким каналом.Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвної системи автомобiля(2002) Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В’ячеслав Миколайович; Клименко, Валерій Іванович; Руденко, Леонід Володимирович; Івченко, Олексій ВасильовичВакуумний підсилювач гальмівної системи автомобіля, який містить двокамерний корпус, у середині якого послідовно розташовані ущільнені між собою два поршні, що утворюють дві вакуумні та дві повітряні порожнини, що сполучаються за допомогою каналів, який відрізняється тим, що канали, що з'єднують повітряні порожнини, виконані у поршні другої камери, а корпуси обох камер мають однакові габарити.Документ Гальмiвний кран пневматичної гальмiвної системи, об'єднаний з регулятором гальмiвних сил(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Сопко, Олександр ДмитровичГальмівний кран пневматичної гальмівної системи, об'єднаний з регулятором гальмівних сил, що містить робочі секції зв'язані з гальмівною педаллю через привід, який відрізняється тим, що привід виконаний у вигляді кулачка, з можливістю переміщення уздовж важеля керування робочими вертикально розташованими секціями і голономно зв'язаного з поршнем регулятора гальмівних сил, камера якого пневматично зв'язана з підвіскою з одного боку і підпружиненим поршнем, розташованим на валу разом з кулачком - з іншого.Документ Двосекцiйний гальмiвний кран(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичДвосекційний гальмівний кран, який містить двоплечий важіль, з розташованими на ньому двома секціями, кожна з яких виконана у вигляді слідкуючого поршня, механічно зв'язаного з клапаном, який відрізняється тим, що клапан виконаний повністю розвантаженим, а його пружина має зусилля попереднього стиску, при якому вона самостійно забезпечує герметичність клапана, і розташованого під нею пакета регулювальних шайб.Документ Привiдний пристрiй трьохсекцiйного гальмiвного крана(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичПривідний пристрій трисекційного гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля та три з'єднані важелем секції керування гальмами тягача і причепа, який відрізняється тим, що секції рядно розташовані на двоплечому важелі та механічно зв'язані з вузлом передачі зусилля і слідкуючими поршнями кожної секції через тарілки, шайби, регулюючі їх розмірний ланцюг, і пружини, причому пристрій передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних натискного пристрою, штока й штовхача.Документ Спосiб антиблокувального керування гальмуванням автомобiля(2002) Богатиренко, Костянтин Іванович; Клименко, Валерiй Iванович; Левтеров, Андрiй Iванович; Нечитайло, Юлія АнатоліївнаСпосіб антиблокувального керування гальмуванням автомобіля, при якому на робочому органі створюють зусилля, менше за величиною, ніж зусилля, яке призводить до блокування колеса, який відрізняється тим, що екстремальне автоматичне керування гальмуванням автомобіля здійснюють шляхом вимірювання тангенційної складової сили тертя колеса і гальмової колодки при розгальмовуванні колеса в точці фактичного максимуму сили зчеплення колеса з дорогою.