2022, Випуск 21
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/5884
Переглянути
Перегляд 2022, Випуск 21 за Ключові слова "629.341"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз технічної досконалості міських електробусів різних типів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Войтків, Станіслав Володимирович; Voytkiv, StaniskavЕлектробуси різних типів набувають все ширшого застосування для перевезень пасажирів на міських маршрутах практично у всіх розвинутих країнах світу. Проте, в нашій державі, їх, бодай, одиничне виробництво, відсутнє. Метою роботи являється вибір типу перспективного міського електробуса для вітчизняних умов розвитку економіки на основі аналізу технічних параметрів електробусів різних типів, ескізні проекти яких розроблені на засадах максимальної ідентичності їх конструкцій та економічних параметрів різних систем "тип міського електробуса – необхідна інфраструктура". Розроблено п’ять варіантів ескізних проектів міських електробусів різних типів, запропонована методика та проведено аналіз їх технічної досконалості, на основі якого обґрунтований вибір оптимальних типів для проектування конкурентоспроможних електробусів, найбільш придатних для міських перевезень пасажирів на даному етапі економічного розвитку України.Документ Вібраційні характеристики коробок передач тракторів(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Мигаль, Василь Дмитрович; Аргун, Щасяна Валіковна; Гнатов, Андрій ВікторовичРобота присвячена розробці вібраційного методу оцінки якості і виявленню конструктивних і виробничих дефектів коробок передач тракторів (КПТ). Проведено натурні експериментальні дослідження вібродіагностичних характеристик КПТ: вимірювання і спектральний аналіз вібрації; виявлення статистичних граничних значень структурних вібраційних параметрів та їх зв'язок із технічним станом тракторів; зіставлення вібраційних характеристик з допустимими вібраціями, які не впливають на прискорення процесу зносу КПТ. Всі дослідження проводилися на КПТ тракторів Т150К, ХТЗ-170, Т-17221 «Харківського тракторного заводу». Встановлено, що рівні вібрації коробок передач на стадії виготовлення перевищують допустимі вібрації на 10-25 дБ. Основною причиною прискореного розвитку несправностей і зниження ресурсу більшості механізмів коробки передач є підвищення вібронавантаження у 2,5-31,6 разів над допустимими рівнями. Вібраційні методи дозволяють проводити діагностику стану КПТ на стадіях проектування, виготовлення і експлуатації і розробити способи вдосконалення КПТ.