Патенти та авторські свідоцтва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1240
Переглянути
Перегляд Патенти та авторські свідоцтва за Ключові слова "автомобiлi"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна система керування безпiлотним автомобiлем з використанням транспортного порталу та GPS-системи(2016) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаДокумент Автомобiль з внутрiшньою системою заднього виду(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобіль з внутрішньою системою заднього виду, який відрізняється тим, що в ньому встановлені внутрішні бокові монітори та камери заднього виду або кругового огляду.Документ Автомобiльне дверне вiкно з москiтною сiткою(2015) Смирнов, Олег Петрович; Борисенко, Анна ОлегiвнаАвтомобільне дверне вікно з москітною сіткою, яке відрізняється тим, що в ньому додатково встановлюється москітна сітка, що повторює контур скла, з окремим підйомним механізмом.Документ Гоночний автомобiль(2010) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Лукашов, Iван Володимирович; Волянський, Євген Васильович; Сергiєнко, Олександр Володимирович; Савченко, Євген ЛукичГоночний автомобіль, що включає кузов з плоским днищем, колеса, передні і задні антикрила, який відрізняється тим, що передня частина кузова виконана піднятою вище площини днища, а переднє антикрило розташовано під цією піднятою передньою частиною кузова, днище якого у своїй задній частині виконано подовженим і піднятим догори та виконує функцію дифузора, причому антикрила виконані у вигляді набору профілів, які утворюють криволінійні поверхні, нижня довжина яких більша, ніж верхня.Документ Гоночний автомобiль(2013) Сергiєнко, Олександр Володимирович; Чернишов, Олександр Олександрович; Лукашов, Iван Володимирович; Хмельницький, Євгенiй Володимирович; Волянський, Євген Васильович; Бездiтко, Олексiй Юрiйович; Стукало, Михайло Дмитрович; Клименко, Валерiй Iванович; Туренко, Анатолiй МиколайовичГоночний автомобіль, що має кузов-монокок на колесах, в якому розташовані крісло пілота та силова установка, який відрізняється тим, що кузов автомобіля виконаний краплеподібної форми на трьох колесах, в якому за компонованою схемою передбачено заднє розташування двигуна та приводу на задні колеса, ковпак можна знімати, ковпак співпадає за геометрією з лінією кузова, колеса закриті обтічником та мають покришки, що витримують високий внутрішній тиск.Документ Електромобiль з мехатронним накопичувачем енергiї(2010) Бажинов, Олексiй Васильович; Смирнов, Олег ПетровичЕлектромобіль з мехатронним накопичувачем енергії, що містить тягову електричну машину, яка механічно зв'язана з колесами, перетворювачем напруги, акумуляторною батареєю, який відрізняється тим, що в ньому встановлений мехатронний накопичувач енергії, що включає обернену електричну машину та маховик, який електрично зв'язаний з тяговою електричною машиною та перетворювачем напруги і акумуляторною батареєю.Документ Портативний тестер амортизаторiв автомобiлiв(2017-08-10) Волков, Володимир Петрович; Дитятьєв, Олександр Васильович; Кривошапов, Сергiй IвановичПортативний тестер амортизаторів автомобілів, що містить корпус з датчиком переміщення підресореної частини, пристроєм керування, пристроєм обробки і індикації, який відрізняється тим, що датчик переміщення підресореної частини виконаний у вигляді датчика кутового переміщення - енкодера, а портативний тестер додатково оснащений кронштейном з датчиком рівня, причому кронштейн привалковою площиною кріпиться до крила автомобіля, на кронштейні в горизонтальній площині під кутом близько 33° до привалкової площини в корпусі закріплений енкодер, а на поворотній осі енкодера, через кривошип, закріплений схил.Документ Пристрiй дiагностики забруднення мастила в агрегатах автомобiля(2008) Полянський, Олександр Сергiйович; Наглюк, Iван Сергiйович; Степанов, Олексiй ВiкторовичДокумент Пристрiй для дiагностування рульового керування автомобiля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир Петрович; Мармут, Iгор Арнольдович; Бєлов, Валентин IвановичПристрій для діагностування рульового керування автомобіля включає два метамайданчики, що переміщуються в напрямку, перпендикулярному поздовжній осі автомобіля, підйомник для вивішування коліс, схему управління, що забезпечує переміщення метамайданчиків. Пристрій додатково містить два поворотні майданчики для установки керованих коліс, змонтовані зверху на метаплощадках, фіксатор рульового колеса, фіксатор кузова, а схема управління і вимірювання включає контролер руху метамайданчиків, підсилювачі-перетворювачі, датчики руху і кута повороту поворотних майданчиків, вимірювачі люфту, індикатори люфту. Причому виходи датчиків руху і кута повороту поворотних майданчиків з'єднані з першими входами вимірників люфту, другі входи вимірників люфту з'єднані з виходами контролера, перші виходи вимірників люфту з'єднані з входами контролера, а другі виходи вимірників люфту з'єднані з входом індикаторів люфту.Документ Пристрiй для пiдвищення точностi встановлення датчикiв прискорень на засобах транспорту(2013) Подригало, Михайло Абович; Полянський, Олександр Сергiйович; Байцур, Максим Вячеславович; Клец, Дмитро Михайлович; Артьомов, Микола Прокопович; Дубiнiн, Євген Олександрович; Задорожня, Вiкторiя ВолодимирiвнаПристрій для підвищення точності встановлення датчиків прискорень на засобах транспорту, що містить установочний блок, який відрізняється тим, що оснащується коромислом та рамкою з регулювальними гвинтами, які дають змогу координувати рамку відносно горизонтальної та вертикальної осей координат.Документ Рушiйна установка(2005) Туренко, А. М.; Богомолов, В. О.; Абрамчук, Ф. I.; Харченко, А. I.Документ Система контролю вихiдних параметрiв руху транспортного засобу(2017-02-27) Леонтьєв, Дмитро Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Рижих, Леонiд Олександрович; Ломака, Степан ЙосифовичСистема контролю вихідних параметрів руху транспортного засобу, яка містить модуль відео- та аудіофіксації і має можливість запису отриманої інформації, яка відрізняється тим, що має блок обробки вхідної інформації з датчиків швидкості обертання коліс транспортного засобу, датчика переміщення гальмівної педалі, датчика переміщення педалі акселерометра, датчика переміщення педалі зчеплення, датчика повороту рульового колеса, трикоординатного датчика прискорення, шістьох датчиків тиску робочого тіла в гальмівній системі транспортного засобу та має можливість інтерактивного обміну інформацією з персональним комп'ютером, на якому встановлено програмне забезпечення для подальшого аналізу вихідних параметрів руху транспортного засобу у разі необхідності.Документ Система пiдтримки курсової стiйкостi автомобiля(2016) Степанов, Олексiй ВiкторовичДокумент Система пасивної безпеки спортивного автомобiля(2015) Богомолов, Вiктор Олександрович; Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Ужва, Анатолiй Вiкторович; Сергiєнко, Олександр Володимирович; Шаповаленко, Владислав ОлексiйовичСистема пасивної безпеки спортивного автомобіля, що складається з епергопоглинаючого коробу та основи, яка відрізняється тим, що енергопоглинаючий короб виготовляється за технологією інжекції смоли в герметично закриту форму з використанням енергопоглинаючого композиційного матеріалу (наприклад вуглецевого волокна), а як основа-наповнювач (укріплюючий матеріал) використовується газонаповнений матеріал (наприклад екструдований пінопласт).Документ Система старт-стоп автомобiля(2011) Бажинов, Олексiй Васильович; Двадненко, Володимир Якович; Сєрiков, Сергiй Анатолiйович; Сєрiкова, Олена АндрiївнаСистема старт-стоп автомобіля, що містить стартер, механічно зв'язаний з ДВЗ, генератор, головну передачу, механічно зв'язану з колесами автомобіля, блок управління, електрично зв'язаний з ДВЗ, стартером і генератором, стоп-сигнал, кінцевий вимикач стоп-сигнала, механічно зв'язаний з педаллю гальма, яка відрізняється тим, що генератор виконано механічно зв'язаним з головною передачею, крім того введено додаткове навантаження генератора і реле вмикання додаткового навантаження генератора, при цьому обмотка цього реле підключена до стоп-сигнала.Документ Спосiб випробування демпфуючої здатностi амортизатора в пiдвiсцi автомобiля(2015) Дитятьєв, Олександр Васильович1. Спосіб випробування демпфуючої здатності амортизатора підвіски автомобіля, відповідно до якого збуджують підвіску тестовим сигналом, що прикладається до кузова автомобіля з боку тестованого амортизатора або до відповідного колеса, вимірюють переміщення підресорених мас відносно опорної величини з боку збуджуючого сигналу, отримують і обробляють відповідну тестовому сигналу перехідну характеристику, який відрізняється тим, що для зниження трудомісткості і підвищення точності вимірюють кутове переміщення підресорених мас в площині, перпендикулярній діагоналі, що зв'язує центри плям контакту іншого колеса осі і однойменного з тестованим (правим, лівим) колесом іншої осі. 2. Спосіб за п. 1, який відрізняється тим, що опорною величиною кутового переміщення є вертикаль.Документ Спосiб дiагностування рульового керування автомобiля(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Дитятьєв, Олександр Васильович; Волков, Володимир ПетровичДокумент Спосiб керування iнтелектуальною системою безпiлотного автомобiля за допомогою транспортного порталу та GPS-системи(2016) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара Олегiвна