Патенти та авторські свідоцтва
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/1240
Переглянути
Перегляд Патенти та авторські свідоцтва за Ключові слова "автомобiлi, гальмiвнi системи"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Вакуумний пiдсилювач гiдравлiчного приводу(2002) Клименко, Валерій Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гідравлічного приводу, який включає корпус із кришкою, у середині якого розташовані поршень із діафрагмою і клапанами, який відрізняється тим, що між поршнем із боку вакуумної порожнини і корпусом установлене гнучке ущільнення, внутрішній діаметр якого дорівнює або більше ушільнуваної напрямної поршня в кришці, а активні площі поршня по обидва боки виконані однаковими або з меншою активною площею з боку вакуумної порожнини.Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвного приводу(2002) Клименко, Валерiй Iванович; Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичВакуумний підсилювач гальмівного приводу, в якому корпусні деталі і деталі сполучення утворюють дві камери, розділені поршнями з діафрагмами на вакуумні і повітряні порожнини, який відрізняється тим, що корпусні і базові деталі виконані уніфікованими для всіх типів вакуумних підсилювачів, а повітряні порожнини сполучені гнучким каналом.Документ Вакуумний пiдсилювач гальмiвної системи автомобiля(2002) Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Ігор Георгійович; Скляров, В’ячеслав Миколайович; Клименко, Валерій Іванович; Руденко, Леонід Володимирович; Івченко, Олексій ВасильовичВакуумний підсилювач гальмівної системи автомобіля, який містить двокамерний корпус, у середині якого послідовно розташовані ущільнені між собою два поршні, що утворюють дві вакуумні та дві повітряні порожнини, що сполучаються за допомогою каналів, який відрізняється тим, що канали, що з'єднують повітряні порожнини, виконані у поршні другої камери, а корпуси обох камер мають однакові габарити.Документ Гiдравлiчний гальмiвний привод легкових автомобiлiв(2017-06-26) Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван Олександрович; Назаров, Володимир Iванович; Ємельянов, Вадим ЛеонiдовичГідравлічний гальмівний привод легкових автомобілів, виконаний за бортовою схемою підключення контурів гальмівного привода, що складається з головного гальмівного циліндра, системи трубопроводів, гальмівних механізмів передньої та задньої осей та регуляторів тиску, кожний з яких містить диференціальний поршень, розміщений у корпусі, що утворює в ньому три порожнини із нерівними площами поперечного перерізу, одна з яких з'єднана із головним гальмівним циліндром, друга - із відповідним колісним циліндром гальмівного механізму задньої осі, третя - з циліндром керування, який має шарнірно-важільний зв'язок із рухомим елементом передньої підвіски, який відрізняється тим, що його оснащено двома електронними блоками управління, що мають електричний зв'язок із датчиком тиску, створюваного головним гальмівним циліндром, та датчиком навантаження на колесах передньої підвіски автомобіля, двома регуляторами-компенсаторами тиску, що містять корпус, із розташованими в ньому клапаном керування та диференціальним поршнем, що реагує на електромагнітну силу і утворює в ньому дві порожнини із нерівними площами поперечного перерізу.Документ Гальмiвний кран пневматичної гальмiвної системи, об'єднаний з регулятором гальмiвних сил(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Сопко, Олександр ДмитровичГальмівний кран пневматичної гальмівної системи, об'єднаний з регулятором гальмівних сил, що містить робочі секції зв'язані з гальмівною педаллю через привід, який відрізняється тим, що привід виконаний у вигляді кулачка, з можливістю переміщення уздовж важеля керування робочими вертикально розташованими секціями і голономно зв'язаного з поршнем регулятора гальмівних сил, камера якого пневматично зв'язана з підвіскою з одного боку і підпружиненим поршнем, розташованим на валу разом з кулачком - з іншого.Документ Двосекцiйний гальмiвний кран(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Вiктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичДвосекційний гальмівний кран, який містить двоплечий важіль, з розташованими на ньому двома секціями, кожна з яких виконана у вигляді слідкуючого поршня, механічно зв'язаного з клапаном, який відрізняється тим, що клапан виконаний повністю розвантаженим, а його пружина має зусилля попереднього стиску, при якому вона самостійно забезпечує герметичність клапана, і розташованого під нею пакета регулювальних шайб.Документ Електрогiдравлiчний гальмiвний пристрiй в системi безпеки автомобiля(2016) Степанов, Олексiй ВiкторовичДокумент Клапанний вузол вакуумного пiдсилювача(2009) Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Скляров, В'ячеслав МиколайовичКлапанний вузол вакуумного підсилювача, що розташований в маточині силового поршня і складається з вакуумного і атмосферного клапанів, кожний з яких має відповідне сідло із каналами та загальний затвор клапанів, причому сідло атмосферного клапана механічно зв'язано з керуючим поршнем вакуумного підсилювача, який відрізняється тим, що сідло атмосферного клапана розташовано із зазором по зовнішній кромці сідла вакуумного клапана і має механічний зв'язок с керуючим поршнем підсилювача, затвор клапанів ущільнений відносно керуючого поршня вакуумного підсилювача з можливістю відносного руху, а атмосферний канал утворено навколо зовнішньої кромки затвора.Документ Корпус двокамерного вакуумного пiдсилювача(2009) Шуклiнов, Сергiй Миколайович; Шепеленко, Iгор Георгiйович; Клименко, Валерiй Iванович; Скляров, Микола ВячеславовичКорпус двокамерного вакуумного підсилювача, який містить основу, кришку та розташовані в корпусі два поршні з діафрагмами і перегородку, що утворюють вакуумні і повітряні порожнини, який відрізняється тим, що у кришці на внутрішній поверхні за поршнями обох камер виконано по кільцевій канавці для ущільнення і фіксації діафрагм, ущільнення зовнішнього краю діафрагм здійснено радіальними зусиллями від перегородки і обичайки в напрямку внутрішньої поверхні кільцевих канавок у кришці.Документ Привiдний пристрiй гальмiвного крана(2013) Богомолов, Вiктор Олександрович; Клименко, Валерiй IвановичПривідний пристрій гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля, що послідовно та механічно з'єднаний з двоплечим важелем, який з'єднує секції керування гальмами тягача і причепа, секції рядно розташовані під двоплечим важелем та виконані у вигляді послідовно з'єднаних тарілок, що мають осьові виступи циліндричної форми, регульованих шайб, що регулюють розмірні ланцюги, і пружин, причому вузол передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних штока і штовхача, який відрізняється тим, що між корпусом та щонайменше двома тарілками секцій встановлені напрямні, кожна з яких має отвір, яким розміщена на осьовому виступі відповідної тарілки.Документ Привiдний пристрiй трьохсекцiйного гальмiвного крана(2002) Туренко, Анатолiй Миколайович; Клименко, Валерiй Iванович; Богомолов, Віктор Олександрович; Косий, Роман АнатолійовичПривідний пристрій трисекційного гальмівного крана, що містить вузол передачі зусилля та три з'єднані важелем секції керування гальмами тягача і причепа, який відрізняється тим, що секції рядно розташовані на двоплечому важелі та механічно зв'язані з вузлом передачі зусилля і слідкуючими поршнями кожної секції через тарілки, шайби, регулюючі їх розмірний ланцюг, і пружини, причому пристрій передачі зусилля виконано у вигляді послідовно з'єднаних натискного пристрою, штока й штовхача.Документ Пристрiй для пiдвищення ефективностi гальмування легкових автомобiлiв(2012) Подригало, Михайло Абович; Назаров, Володимир Iванович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван ОлександровичПристрій для підвищення ефективності гальмування легкових автомобілів, гальмівні системи яких не обладнано протиблокувальними системами, який відрізняється тим, що його виконано за бортовою схемою розділення контурів гальмівного привода, який оснащено двома регуляторами-компенсаторами тиску, обладнаними диференціальним поршнем, клапаном спрацьовування та підпружиненим поршнем керування, який управляється від гідравлічних циліндрів, що мають кінематичний зв'язок із передньою підвіскою автомобіля.Документ Спосiб антиблокувального керування гальмуванням автомобiля(2002) Богатиренко, Костянтин Іванович; Клименко, Валерiй Iванович; Левтеров, Андрiй Iванович; Нечитайло, Юлія АнатоліївнаСпосіб антиблокувального керування гальмуванням автомобіля, при якому на робочому органі створюють зусилля, менше за величиною, ніж зусилля, яке призводить до блокування колеса, який відрізняється тим, що екстремальне автоматичне керування гальмуванням автомобіля здійснюють шляхом вимірювання тангенційної складової сили тертя колеса і гальмової колодки при розгальмовуванні колеса в точці фактичного максимуму сили зчеплення колеса з дорогою.Документ Спосiб регулювання гальмiвних сил мiж осями легкового автомобiля(2012) Подригало, Михайло Абович; Назаров, Володимир Iванович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван ОлександровичСпосіб регулювання гальмівних сил між осями легкового автомобіля, який відрізняється тим, що застосовують два регулятора-компенсатора тиску, які мають гідравлічний зв'язок із передньою підвіскою, які виконані з можливістю регулювання приводного тиску, яке відповідає будь-якому ваговому стану автомобіля та динамічному перерозподілу вертикальних навантажень на колесах.Документ Стенд для випробування гальмiвних систем транспортних засобiв(2017-05-25) Байцур, Максим Вячеславович; Коробко, Андрiй Iванович; Подригало, Михайло Абович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Туренко, Олександр IгоровичСтенд для випробовування гальмівних систем транспортних засобів, що містить опорні майданчики та горизонтальні силові циліндри, який відрізняється тим, що в конструкцію додатково введено опорні майданчики для задньої осі транспортного засобу та додаткові вертикальні силові циліндри для забезпечення повноти і достовірності визначення параметрів функціонального стану гальмівних систем транспортних засобів (розподілу гальмівних сил по осях і по бортах, значення гальмівних сил на кожному колесі, нерівномірність гальмівних сил по осях і по бортах) та визначення координат центру мас, моменту інерції і кута поперечної стійкості транспортного засобу.