Магістерські роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3903
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи за Ключові слова "взаємовідносини"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Управління взаємовідносинами АТП з персоналом(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Скалозубов, Олександр ОлександровичВ дипломній роботі удосконалені теоретичні положення управління маркетингом взаємовідносин АТП з персоналом. Запропоновано визначення понять «управління взаємовідносинами підприємства з персоналом» та «внутрішній маркетинг». Отримала подальший розвиток система управління взаємовідносинами АТП з персоналом у вигляді проблемно-орієнтованого контуру, виділеного в чинній системі управління. Удосконалено методичний підхід до оцінки рівня взаємовідносин АТП з персоналом, що базується на двовимірній матриці за показниками цінності працівників для АТП та їх лояльності до підприємства. Розроблено стратегії внутрішнього маркетингу відповідно до рівня внутрішнього маркетингу АТП.Документ Управління лояльністю споживачів АТП(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2023-12) Курбанов, Елмадін Мейті оглиВ кваліфікаційній роботі розглянуті та удосконалені концепції формування лояльності споживачів автотранспортних послуг. Спочатку проведено аналіз сутності та видів лояльності, описано процес розвитку лояльності споживачів до підприємства та його послуг. Отримані результати включають подальший розвиток процесу формування лояльності, який був моделюваний з використанням методології структурного моделювання IDEF0. Виконаний огляд існуючих методів оцінки лояльності в організаціях, і на цій основі розроблено вдосконалені методичні підходи до кількісної оцінки рівня лояльності споживачів автотранспортних послуг за допомогою запроопнованої матриці діагностики. Для визначення рівня лояльності споживачів, було використано метод радара і матрицю діагностики, що дозволило оцінити сприймані і поведінкові характеристики споживачів автотранспортних послуг. У завершенні роботи розроблена та оцінена ефективність програми лояльності для автотранспортного підприємства.