Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою
Постійне посилання на фондhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3857
Переглянути
Перегляд Кафедра проектування доріг, геодезії і землеустрою за Ключові слова "CREDO ДОРОГИ"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Використання кривої змінної швидкості руху VGV_Kurve при проектуванні примикання на автомобільній дорозі М-01 Київ-Чернигів-Нові Яриловичі в обхід м. Бровари на км 23+150(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2021) Антонян, Карен ЗавеновичОб’єкт дослідження – пошук оптимального проектного рішення проектування транспортної розв’язки за допомогою різних типів кривих для подальшого опрацювання у модулі «Візуалізація». Мета роботи – оцінити інформативність просторового моделювання в проекті будівництва транспортної розв’язки. Методи дослідження – аналіз, синтез, математичне моделювання, візуалізація. В пояснювальній записці викладено огляд етапів життєвого циклу у технологіях BIM. Зроблено аналіз елементної бази геометричного проектування. Розглянуто принципи конструювання елементів транспортної інфраструктури з використанням різних типів кривих. Практично реалізовано використання кривих при проектуванні у програмному комплексі CREDO ДОРОГИ. Оцінено проект на етапі життєвого циклу шляхом візуалізації отриманого рішення, як результат втілення BIM в дорожню галузь. Прогнозні припущення щодо розвитку об’єкта дослідження – впровадження 3D-візуалізації в проектні інститути, як вагомий крок до BIM технологій.