2019
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3148
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "автотранспортнi засоби"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Iнтелектуальна бортова iнформацiйна системи безпiлотного транспортного засобу на основi нейромережевої архiтектури з лiдаром(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Нiконов, Олег Якович; Полосухiна, Тамара ОлегiвнаІнтелектуальна бортова інформаційна система безпілотного транспортного засобу містить датчики, відеокамери, блок розпізнавання знаків, радар, супутниковий навігатор, автономну навігаційну систему, блок обробки сигналів, блок зберігання цифрової інформації, блок пам'яті про стан руху транспортного засобу, приймально-передавальний пристрій, пристрій керування швидкістю та напрямком руху, гальмівну систему. Містить керуючий блок на основі нейромережевої архітектури, що складається з блоків на основі багатошарової штучної нейронної мережі, кожен з яких містить вхідний шар, прихований шар, вихідний шар та додатково встановлений лідар.Документ Барабаннi гальмiвнi механiзми пiдвищеної стабiльностi й довговiчностi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Клец, Дмитро Михайлович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван Олександрович; Шпiнда, Євген Михайлович; Холодов, Антон Павлович; Чаплигiна, Олександра Михайлiвна; Рєзнiков, Олександр ОлександровичДокумент Дисковий гальмiвний механiзм пiдвищеної стабiльностi й довговiчностi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Клец, Дмитро Михайлович; Назаров, Олександр Iванович; Назаров, Iван Олександрович; Шпiнда, Євген Михайлович; Холодов, Антон Павлович; Чаплигiна, Олександра Михайлiвна; Рєзнiков, Олександр ОлександровичДисковий гальмівний механізм підвищеної стабільності й довговічності містить один гальмівний диск і дві колодки з фрикційними накладками, які утворюють фрикційний контакт. Спряжені деталі "диск-колодка", які утворюють спільну поверхню тертя, мають конструктивні елементи, що утворюють спеціальний макропрофіль, який має вигляд криволінійної, клиновидної або торовидної форми, що збільшує площу фрикційного контакту спряження без зміни їх габаритних розмірів.Документ Комбiнована силова установка автотранспортного засобу(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Воронков, Олександр Iванович; Нiкiтченко, Iгор Миколайович; Глушкова, Дiана Борисiвна; Карпенко, Володимир Олександрович; Варавiна, Олена Павлiвна; Назаров, Артем Олександрович; Тесленко, Едуард Вiкторович; Смiрнова, Наталiя Володимирiвна; Шубiн, Богдан В'ячеславовичКомбінована силова становка (КСУ) автотранспортного засоб містить двигн, який використовє різні дерела енергі - теплов енергію, як двигн внтрінього згоряння (ДВЗ) і енергію стиснтого повітря, як пневмодвигн, двигн праює по черзі. При роботі в реимі теплового двигна теплова енергія рідини системи змаення накопичється в тепловом акмляторі та використовється для підігрівання стиснтого повітря. КСУ виконана з моливістю проходення робочого тіла із пневмобалонів через теплоакмлятор, в який встановлено теплообмінник системи охолодення ДВЗ для накопичвання і зберігання певний час теплоти від рідини системи змаення. Двигн механічно пов'язаний з механізмом трансмісі, о передає кртний момент на колеса ведчого моста. Механізм трансмісі виконано вигляді планетарного механізм, один вал якого пов'язаний з двигном, а дргий - з ведчими колесами автотранспортного засоб (АТЗ) та автономним компресором. Використовють декілька двигнів, праюючих за різними ізичними принипами (два пневматичні роторні двигни мотор-колесо і двигн внтрінього згоряння (ДВЗ)). Теплообмінник виконано окремо від теплоакмлятора, вони з'єднані мі собою магістралями, в системі яких протікає рідина, о підігрівається під час роботи ДВЗ від рідини системи змаення, встановлений теплоакмлятор накопичє і зберігає тепло. При роботі пневмодвигнів стиснте повітря підігрівається в теплообмінник для підвиення енергетично активності робочого тіла, а саме стиснтого повітря пер ні останнє надійде до двигуна.Документ Спосiб оптимiзацiї продуктивностi системи очищення повiтря в салонах електричних (ЕТЗ) та гiбрiдних транспортних засобiв (ГТЗ)(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Бажинов, Олексiй Васильович; Коваль, Олександр Андрiйович; Нiкiтiн, Станiслав Петрович; Кравцов, Михайло Миколайович; Таран, Григорiй Вiталiйович; Коваль, Андрiй Олександрович; Холодов, Антон ПавловичСпосіб оптимізації продуктивності системи очищення повітря в салонах електро (ЕТЗ) та гібридних транспортних засобів (ГТЗ) включає подачу повітря ззовні (зовнішнє повітря), його очищення і подачу у салон транспортного засобу та частковий забір повітря з салону (внутрішнє повітря), його очищення та повернення очищеного внутрішнього повітря у салон. Очищення зовнішнього повітря виконують на пристрої очищення зовнішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом), а внутрішнє повітря з салону очищують на додатковому пристрої очищення внутрішнього повітря (у тому числі плазмохімічним методом). При цьому для оптимізації продуктивності системи очищення повітря визначають, аналізують та враховують концентрацію шкідливих речовин зовнішнього (Сз-і, %) та внутрішнього (Св-і, %) повітря на наявність (і-тих) шкідливих речовин, визначають та враховують кліматичні умови, а саме температуру повітря (Т, °C), його вологість (W, %) та швидкість руху транспортного засобу (V, км/год.), а також питому кількість повітря (g, м3/год.) для однієї особи та кількість осіб (N) у салоні транспортного засобу. Оптимізацію продуктивності системи очищення повітря (Q) виконують за виразом: Q=F·к, де: F=f(Cз-i, Cв-i, T, W, V, g, N), к - коефіцієнт пропорційності. Зазначені чинники виразу визначають відповідними датчиками системи очищення повітря, які функціонально поєднані з виконавчими елементами системи і які виводять систему у оптимальний режим відповідно до даних датчиків, тобто виконавчі елементи системи мають зворотній зв'язок з датчиками і налагоджують систему на оптимальний режим автоматично у масштабі реального часу.