2019
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.khadi.kharkov.ua/handle/123456789/3148
Переглянути
Перегляд 2019 за Ключові слова "безпека руху"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Пристрiй сканування для систем монiторингу перехресть(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичПристрій сканування для систем моніторингу перехресть містить лазерний випромінювач вузькоспрямованого інфрачервоного променя, електродвигун, на осі якого під певним кутом закріплено дзеркало розгортки і фотоприймач. У пристрої між лазерним випромінювачем та дзеркалом розгортки під необхідним кутом встановлено нерухоме напівпрозоре дзеркало, яке дозволяє відбитому лазерному імпульсному сигналу спрямовано надходити на вхід фотоприймача, при цьому у пристрій також введені блок управління, вимірювач часових інтервалів та локальний обчислювальний пристрій, а сигнал з виходу блока управління одночасно подається на входи імпульсного лазерного випромінювача та вимірювача часових інтервалів, які з виходу вимірювача часових інтервалів подаються на вхід локального обчислювального пристрою і за якими у локальному обчислювальному пристрої визначаються як моменти перетинання лінії сканування транспортним засобом, так і поперечний профіль кожного транспортного засобу у вздовж всієї його довжини.Документ Скануючий пристрiй для систем свiтлофорного управлiння на перехрестi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичСкануючий пристрій для систем світлофорного управління на перехресті, що містить лазерний випромінювач вузькоспрямованого інфрачервоного променя, вузол розгортки і фотоприймач, причому до пристрою перед фотоприймачем введено оптичний вузол, який складається з послідовно розташованих об'єктива, щілинної діафрагми та колектора, при цьому оптична система фотоприймача сфокусована на лінії, що створюється скануючим променем лазера на поверхні дороги, а конфігурація щілини діафрагми для кожного конкретного оптичного вузла фотоприймача виконується відповідно траєкторії лазерного променя на поверхні кожної конкретної смуги руху на вході і виході перехрестя.Документ Спосiб визначення затримок транспортних засобiв на нерегульованому перехрестi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб визначення затримок на нерегульованому перехресті належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) та систем інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ. Спосіб оснований на скануванні двома гостроспрямованими лазерними променями зони перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, причому другий промінь формується в одній площині з першим, але зі зміщенням на півперіоду по колу розгортки, а оптичну вісь першого променя, що формує вихідну межу контрольованої зони в області стоп-ліній, змінюють по черзі через кожен період сканування так, щоб радіус другого концентричного кола на поверхні проїзної частини зменшувався на певну задану величину, що дозволяє визначити тип і напрямки руху транспортних засобів по кожній смузі руху. Сканування зони перехрестя другим лазерним променем здійснюють, починаючи з внутрішнього кола з заданим радіусом, і поступово покроково розширяють коло сканування з заданою величиною кроку зміною положень кутів розгортки в реперній точці на кожному періоді до моменту, коли визначають зони початку уповільнення будь-яким ТЗ по смугах руху на підходах до перехрестя або зони кінця прискорення на виходах з перехрестя і потім повертають цей промінь з послідовним зменшенням радіусів сканування в зворотному напрямку на кожному періоді до внутрішнього початкового кола сканування та багаторазово повторюють цей процес. За допомогою запропонованого способу визначають реальні параметри руху окремих видів ТЗ, довжини черги, реальних значень моментів зміни режимів руху по усіх смугах на підходах, виходах та в зоні перехрестя та отримують в реальному масштабі часу більш точні значення затримок ТЗ для різноманітних умов руху.Документ Спосiб вимiрювання параметрiв руху рухомих об'єктiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Подригало, Михайло Абович; Абрамов, Дмитрiй Володимирович; Тарасов, Юрiй Володимирович; Коробко, Андрiй Iванович; Олiярник, Богдан Олексiйович; Власюк, Петро СтепановичВинахід належить до галузі вимірювальної техніки і може бути використаний в системах навігації при визначенні просторово-часової орієнтації об'єктів та при управлінні рухомим об'єктом. Спосіб вимірювання параметрів руху здійснюється одночасно давачем лінійних прискорень і давачем кутової швидкості, виконаними в одному блоці, інформація про параметри руху об'єктів одержується шляхом математичної обробки сигналів з давачів. Технічний результат, що досягається даним винаходом, є зменшення похибки вимірювання параметрів руху, підвищення автономності, підвищення функціональності та спрощення непрямих вимірювань.Документ Спосiб координованого управлiння руху по магiстралi мiста(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег Васильович; Шевченко, Володимир ВадимовичСпосіб координованого управління руху по магістралі міста оснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки, у результаті чого на протязі кожного циклу визначають ключове перехрестя і одночасно, за результатами сканування перерізів у середині кожного перегону, середню швидкість руху груп транспортних засобів, їх кількість у групі, інтервали руху та стрічки часу груп, за якими розраховується графік координації по усій магістралі, при цьому за результатами сканування перехресть визначають кількість та тип транспортних засобів у черзі, що збираються біля стоп-ліній по кожній смузі руху кожного перехрестя на червоний сигнал світлофора, а потім за значеннями коефіцієнтів приведення до легкового автомобіля, типом і кількістю транспортних засобів у кожному циклі на момент появи першого транспортного засобу з групи у перерізі сканування перегону, що передує кожному перехрестю, визначають необхідний час роз'їзду реальних черг по кожній смузі перегону і по максимально можливому часу роз'їзду по смугах двох підходів визначають час зміщення початку наступної фази для звільнення смуг на момент підходу груп до перехрестя, а час дії основних тактів для другорядних підходів до перехресть визначаються на моменти їх початку за максимально можливою чергою серед смуг відповідних підходів, при цьому за різницею звісного значення циклу та часу дії основного такту для другорядних підходів визначають резерв часу для лівоповоротних потоків з магістралі для кожного перехрестя та можливість максимального зміщення між собою стрічок часу груп для зустрічних потоків по магістралі і одночасно корегується значення швидкості руху транспортних засобів по магістралі у другій половині кожного перегону за допомогою електронних покажчиків для забезпечення підходу груп транспортних засобів до перехрестя на момент звільнення смуг від попередніх черг, згідно з корисною моделлю ефективність координованого управління визначається за загальною середньою затримкою транспортних засобів по усіх напрямках руху перехресть магістралі, яка розраховується для кожного транспортного засобу як різниця реального часу його проїзду і проїзду цього типу транспортного засобу в вільних умовах між лініями сканування третім променем на вході і виході кожного перехрестя магістралі, а мінімізація загальної середньої затримки здійснюється як шляхом перерозподілу основних тактів на перехресті, де для проїзду транспортних засобів лише у наступному циклі біля стоп-ліній залишається мінімальна кількість автомобілів, так і шляхом здійснення зсуву фаз по другорядних підходах перехресть магістралі, а також регулюванням часу дії циклу кількох сусідніх перехресть магістралі в одному з напрямків руху при умові постійної сумарної тривалості цих циклів та цілеспрямованим регулюванням швидкістю транспортних потоків з самого початку по перегонах магістралі і прилеглих другорядних доріг і її додатковим корегуванням у середині кожного перегону.Документ Спосiб координованого управлiння руху транспортних засобiв по магiстралi(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег Васильович; Шевченко, Володимир ВадимовичСпосіб координованого управління руху транспортних засобів по магістралі, заснований на скануванні одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя з точки над його геометричним центром конусним видом розгортки. У результаті сканування одночасно трьома гостроспрямованими лазерними променями зони кожного перехрестя, які примикають до перехресть магістралі по другорядним дорогам та сканування цих примикаючих доріг по середині перегонів, попередньо визначають кількість та тип ТЗ по кожній смузі руху, що у даній фазі перетнули лінії сканування на виході відповідних примикаючих перехресть на моменти часу підходу груп ТЗ до ліній сканування перегону магістралі відповідного перехрестя. А значення часу роз'їзду черг по кожній смузі остаточно визначають за кількістю і типом ТЗ, які повністю перетнули лінії сканування у середині цих примикаючий перегонів в напрямку до магістралі на момент підходу групи ТЗ по магістралі до самого перехрестя, при цьому тривалість часу основного такту для примикаючих доріг визначають за максимальною чергою серед смуг відповідних підходів.Документ Спосiб оптимiзацiї багатофазного циклу регулювання свiтлофорного об'єкта(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019) Денисенко, Олег ВасильовичСпосіб оптимізації багатофазного циклу регулювання світлофорного об'єкта належить до систем регулювання дорожнього руху (ДР) і може бути використаний при розробці агрегатної системи засобів керування ДР, при розробці АСУ-ДР, в системах інформаційного забезпечення завантаження перехресть ВДМ, а також для підвищення ефективності керування рухом транспорту на регульованих перехрестях. Спосіб базується на конусному покроковому скануванні одночасно трьома вузькоспрямованими лазерними променями інфрачервоного діапазону тимчасово всіх підходів і виходів перехрестя, що дає можливість сформувати вхідні і вихідні межі двох КЗ та забезпечити визначення комплексу вищевказаних параметрів ТП по кожній смузі руху, основні та проміжні такти і цикл СР в залежності від результатів сканування оптимізувати втрачений час у циклі регулювання. За допомогою запропонованого способу можливе одночасне визначення основних параметрів транспортних потоків (ТП): моменту проїзду транспортним засобом (ТЗ) контрольованої зони (КЗ) та перехрестя в цілому, швидкості, прискорення, типу і напрямку руху ТЗ, їх інтенсивності руху по кожній смузі за будьякий проміжок часу, інтервалів рухів між ТЗ, а також тривалості проміжних та основних тактів в кожній фазі і циклу світлофорного регулювання (СР), що досягається за допомогою одного загального пристрою, розташованого в зоні перехрестя.